Not1: siz bir potter'siniz okay.
Not2: aynı anda birde sirius 'ta sizden hoşlanıyor omgg.
İyi okumalar öptümm( oy verin)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Y/n okul bahçesinde tek başına oturuyordu onu orda gören regulus yüzünde tatlı bir sırıtma berildi ve orda bulunan sirius 'da regulus gibi mutlu sırıtıyordu bu fark eden remus ne olucanı merak ediyordu çünkü ik black bir potter aşk olmuştu remus , peter,james ve lily bu duruma üzülüyorlardı iki kardeş zaten hiç konuşmu'yordu birde aynı kıza aşk olunca daha betteri olucaktı james yanına döndü ama sirius yoktu " nerde b-uu "dedinde sirius kız kardeşinin yanında oldunu gördü peter ise regulus gözlerinde ateş çıktını fark ediyor " bence biz burda gidelim yoksa ölen biz olucaz daha evlen'medik gen-" dedi anda remus bir kafa vuruşu aldı " birdaha'de daha betteri gelicek sana fareee" dedi remus . Sirius y/n'nun yanına geldi " meraba tatlım nasılsın " dedi sirius y/n gözlerini devirdi " iyi sirius ve lütfen gitt kitap okuyorum" dedi y/n sirius y/n ellindeki kitabi aldı hava kaldırdı y/n öfke'li birşekil'de ona bakıyordu " verrr şunuu" dedi yn ama pek sirius vericeyi yok sirius koşma'ya başlar yn onu kovalıyordu ama taki regulus çarpartı an iki'side yeri boylamıştı yn hiseti yumuşacık duğdaklar iki'si birbir'lerine bakıyordu yn biranda utanarak ayağa kaltı koşarak içeriye girdi onu arkasından regulus koştu belki bu bir işareti yn bir el hiseti arka'sına döndünde regulus birbir'lerine bakıyorlardı " seni çok ama çok seviyorum ve buna izinver" dedi regulus yn ise tm diye kafasını salladı iki'side tekrar duğdaklarını birleştirdi ama onlar mutluluk yada hüzünle izliyen sirius hiçte fark etmemişlerdi onlar çok iyi çift olucaktı ama takii regulus ölene'kadar ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagıne
Ciencia Ficciónmeraba canlarım bu hikaye 'de okuyucu ve harry potter karakter 'leri arasında geçen bir ımagıne 'dir . Arkadaşlar sadece bunu mutlu olmak için yazıyorum evet bunu yazdım için mutlu'yummm