Adela'dan
Her gün olduğu gibi Rutin işlerimi halledip aşağı indim. Bugün yemek yapma sırası Amber'daydı, elinden her iş gelirdi. Kokuyu takip edip mutfağa girdiğim de beni kocaman bir kahvaltı masası bekliyordu ve 32 diş gülen bir Amber.Amber: Günaydın balım, nasıl hissediyorsun bu gün bakalım?
Adela: Ahh, biraz başım ağrısa da iyi hissediyorum. Döktürmüşsün yine, normalde yaptığından farklı olmuş masamız, bir amacı var mı?
Amber: Evet! Masayı beğenmene sevindim. Bu gün güzel bir gün olsun istiyorum da ondan!
Adela: Okey, o halde hemen yiyelim de okula geç kalınca sopayı yeme.
Amber: Tamamdır hayatım, afiyet olsun.
Hemen yemeğimizi sohbet ederek yedik. Güzel geçti anlayacağınız. Amber çok konuşmasa da benle sohbet ederken rahatladığını söyler, bende ona eşlik ederim.
Amber: Adela, hayatım canım benim, bir şey sorabilir miyim?
Adela: Bir şey mi isteyeceksin? Genellikle bir şey istediğin zaman böylesin.
Amber: Arabayı ben kullanabilir miyim? Lütfenn hep bunu istemişimdir..
Adela: Tamam sürebilirsin, izin veriyorum.
Amber: Of yine süremeyec- NE! Gerçek mi, Sen, izin verdin öyle mi?! Teşekkürler Adela!
Adela: Ahh ne yapacağım ben senle. Bin hadi bin, velet!
Amber: Sensin velet! Geç otur yerine, yoksa geç kalırız tartıştık diye.
Adela: Pekii, peki sustum.
Yaklaşık 15 dakika süren yolculuktan sonra okula geldik. Yine aynı Kişiler aynı Yerler.. Ahh, sıkılmaya başlıyorum. Daha ikinci sınıfım bir de!
Holly: Merhaba kızlar! Yüzünüz yine asık, ne oldu?
Adela: Holly, sakin ol daha yeni adım attık okula. Enerjiksin bakıyorum da hm?
Amber: Adela'ya katılıyorum.
Holly: Ben birşey öğrendim de... Ondan yani birşey olup, bittiği yok.
Amber: Holly, sen nasıl arkadaşsın!?
Holly: Ha?, neden ki?
Amber: Bize nasıl söylemezsin! Öğrendiğin anda mesaj at demedik mi sana!
Holly: Unutmuşum, sorry. Söylememi ister misiniz.?
Amber & Adela: ELBETTE!
Holly: Oh, sakin kızlar. Okula 8 tane çocuğun geleceği söyleniyor. Hepsi eski okulunda aşırı tanınıyormuş.
Amber: İsimleri ne, hangi ders gelecekler, kaç yaşındalar?
Adela: Amber yavaş, tane tane konuş. Bu gidişle şempanzelerin IQ'larını geçeceksin.
Holly: Patladım hahaha.
Amber: Aaa çok ayıp, yakıştıramadım tck tck tck. Sen Holly, uçak mısın patladın?
Holly: Tamam sustum be!
Amber: Ha şöyle yola gel.
X: Merhaba, biz burada yeniyiz de okulu gezdirme şansınız var mı?
Adela: Elbette, beni takip edin.
X: Burası?
Adela: Hemen başlayayım. Burası okulun zemin katı ve burada birinci sınıflar, Lavabo, Atölye, kafeterya bulunuyor. Genellikle olaylar burda döner. İkinci kata çıkalım?
X: Tabii hemen.
Adela: Burası ikinci kat. Burada İkinci sınıflar, öğretmen ve öğrenci lavabosu, laboratuvar, erkek/kız soyunma odası bulunuyor. Bu kat sakindir, pek bir şey olmaz.
X: Anladım, 3. Kata çıkmak istiyorum.
Adela: Tabii, burası da.. Bu kat üçüncü sınıflar, acil çıkış, öğretmen toplantı odası, konferans salonu var. En dedikodu yapan kat burası. Bu kattan evlenen bile var!
X: Wow, hiç beklemiyordum. 4. Kat nasıl peki?
Adela: Çıkıp bakalım?
X: Tamam..
Adela: Bu kat dördüncü kat ve final sınıfları, Antrenman odası, depo, kilerin bulunduğu kat. Umarım okulu seversin... Başka bir şey?
X: İsminiz nedir? Size hitap etmem için..
Adela: İsmin Adela siz bana Adel diyebilirsiniz. İyi günler..
X: Sana da Adel!
Bahçeye indiğim zaman kızlar hemen yanıma koştular. Belli ki o adamı merak etmişlerdi.
Holly: Adı ne?
Amber: Kaç yaşındaymış?
Holly: Nerden gelmiş?
Amber: Arkadaşı var mı?
Adela: Bi susun artık! Yeter. Başımı ağrıtmayın! Gidiyorum ben, zaten sinirim tepemde!
Amber: Dedim ben sana! Kızdırdık işte.
Holly: Off, iki gün konuşmaz şimdi.
X: Adel.. Güzelmiş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Jealousy Boyfriend ~Ot8~
Teen Fiction-Sen benimsin.. -Hiç bir zaman öyle olmadım.