Holly: Adela, hala kızgın mısın?
Adela:...
Amber: Bak özür dilerim, dileriz. Yapmamamız gerekirdi. Ama lütf-
Adela: Sizi yok etmeden önce sussanız iyi edersiniz!
H: Kızım, bir sıkıntı mı var? Normal de konuşmazdın sen?
Adela: Başım ağrıyor da, çıkabilir miyim?
H: Geçmiş olsun.
Sınıftan çıktığım gibi kapının yan tarafında duvara yaslanan bir çocuk vardı. Bu yeni gelen çocuktu, herneyse diyip lavaboya gittim.
X: Hey! A.. Adela!
Adela: Evet?
X: Bir yere mi gidiyordun? Kesin engel olmuşumdur..
Adela: Sorun değil, ne için geldiniz?
X: Size bir kaç sorum olacaktı da.. İzin verirseniz sormak isterim.
Adela: Tabii..
X: Öncelikle ismim Seungmin, sen bana Seung diyebilirsin! Soruma gelecek olursak..
Adela: Kısa keser misin?
Seungmin: Oh, tabii. Bizimle arkadaş olmak ister misin? tabii istersen..
Adela: Siz derken?
Seungmin: Şey yani.. Ben ve arkadaşlarım, onların isimleri: Chan, Minho, Hyunjin, Felix, Jeongin, Changbin ve Han..
Adela: Sizi tanıyorum, siz şu "eski okulunda popüler olan" erkek grubu değil misiniz?
Seungmin: Evet, biziz. Tanıştığıma memnun oldum. Yarın buluşmak ister misin? Yeni açılan Çiçekçi de..
Adela: Çiçekçi, buluşmak?
Seungmin: Orası hem kafe hem de Çiçekçi.. Sana mesaj atarım Görüşürüz Adel!
Adela: Pekala, görüşmek üzere.. Eğer ailem izin verirse....
Okul çıkışı o çocuğu gördüm. Yanıma gelmek istiyordu ama Holly ve Amber'dan utanmış olmalı. İyi birine benziyor..
Eve geldiğim gibi direkt odama çekildim. Yine ailemin kavgaları bana yansımıştı. Şükür ki onlardan uzaktaydım.. İyi biri olmanın ödülünü hak etmiştim sanırım..
Amber: Adela, yemek hazır hadi! Uyuyor musun yine!
Kapıyı açtı, içeri girdi ve çığlığına eşlik olarak Holly de üstünü değiştirmeden odama gelmişti.
Adela: SİZİN BURDA NE İŞİNİZ VAR! ODANIZA GİDİN!
Amber: Adela ne yaptın sen? BU KANLAR NE! LÜTFEN DÜŞÜNDÜĞÜMÜ YAPMAMIŞ OL, LÜTFEN!
Adela: SADECE BANA ENGEL OLURSUNUZ BU YAPTIĞINIZLA!
Holly: Kızım noluyor sana? İki gündür bi değişiksin? Hayırdır biz mi sana ağır geliyoruz!
Adela: Evet! BİRAZ BENİ BIKTIRMAYI BIRAKSANIZ ESKİ HALİME DÖNEBİLİRİM! RAHAT BIRAKIN BENİ!
Amber: Adela anlat bize lütfen-
Adela: EVDEN GİDİN DEDİM SİZE!
Holly: Tamam, sakinleşince ararsın olur mu?
Onlar gittiği anda hüngür hüngür ağladı genç kız. Ne bir baba istiyordu omuzunda ağlamak için ne de bir arkadaş istiyordu dert ortağı olmak için..
X: Hey! Müsait misin Adela?
Gönderildi *22.03*X: Nasılsın? Okulda pek iyi değildin.
Gönderildi *22.03*Adela: İyiyim sağol, merak etmene gerek yok.
Gönderildi *22.05*X: Tamam, buluşma için hazır mısın?
Gönderildi *22.05*Adela: 10 dakika içinde değil ya. Şeytan kovalamaya meraklı değilim.
Gönderildi *22.08*X: Üzgünüm, iyi geceler Adel!
Gönderildi *22.08*Adela 'çevrimdışı'
X 'çevrimdışı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Jealousy Boyfriend ~Ot8~
Novela Juvenil-Sen benimsin.. -Hiç bir zaman öyle olmadım.