yerden gelen tok sesle başımı o yöne çevirdim. annem yerde elleri karnında uzanıyordu. korkunç bir halde hemen yanına gittim "anne anne anne bana bak anne aç gözlerini" annemden tepki gelmeyince anne'e baktım hemen dışarı çıkıp babamı çağırdı annem çok kötüydü tam babam içeri girmişti ki annemin bacaklarının arasındaki kanı gördüm bu ne demekti babam "lanet olsun" diyerek yere eğildi annemi kollarına alarak ayaklandı babama "buda ne demek" diye sordum. Anneme ne olmuştu ve o kan annem hamile miydi hem de babam eve metres getirdiği bir dönemde hemen anne'e baktım ve babamın arkasından aşağı indik.
merdivenden indiğimizde o lanet kadın bize merak dolu gözlerle iki bebesini de alıp yanımıza geldi. babam adını unuttuğum kadını kenara çekerek dış kapıya yöneldi hemen peşinden ilerlerken o kadının kızlarından biri kolumu tuttu hemen çektim neler olduğunu merak ediyordu ama şuanda buna zamanım yoktu ona ve o soysuz ailesine hiç vaktim yoktu o ayrı tabi ki de.
hemen babamın peşinden gittim babam annemi ön koltuğa otutturmuş kemerini bağlıyordu anne'de arka koltuğa geçmiş beni bekliyordu bende binince babam gaza yüklenip villanın avlusundan çıktı.
son gaz hastaneye giderken annemin koltuğun kenarından sarkan elini tuttum iyi olacak mıydı neyi vardı acaba düşündüğüm şeymiydi . sorun bir kardeşim olması değildi anemin bu hale gelmesiydi ve korkuyodum araba hastanenin önüne geldiğinde içerinden iki kadın bir adam annemi sedyeye yatırdı hemen içeri girdiler.
bizde hemen arkalardın gittik acil kısmında bir doktor bize "üzgünüm bundan sonrasına gelemezsiniz" dedi tanrım çok kötü umarım anneme bişe olmazdı doktorlar annemle beraber içeri girdikten sonra hemen yüzümü babama çevirdin ne babam yoktu neredeydi karısı burda can çekişirken ne yapıyordu bir an dışarı çıkıp onu aramak istedim ama anneme ne olduğunu öğrenmek için yerimden ayrılmadın.
Aradan bir saat geçmişti ve babam hala ortada yoktu işin ilginç kısmı anne'de yoktu anne'e bişe olmazdı o akıllı bir kızdı ve başının çaresine bakabilirdi.
içeriden çıkan doktorun seslenmesiyle düşüncelerimden ayrıldım "hanımefendi annenizin durumu iyi sadece hamilelik biraz yormuş sanırım stresten uzak durması gerek iyi günler geçmiş olsun" ne duymuştum ben hamilemiydi evet bunu düşünüyordum ama doğru olması sarsmıştı.
Neden nolucaktı şimdi ne dicektim babama gerçi nenden onu düşünüyordum ki annem burdan çıkıp kendine geldiği anda onu bu lanet adamdan ve o lanet evden alıp götürecektim illaki kendimize bakardım hem tek değildim anne'de vardı.
koridorun başından gelen seslerle başımı o tarafa çevirdim sanki içerideki karısı,iki kızının annesi değilmiş gibi gelem adamdan bir kez daha iğrendim. Bana bakan gözleri aşağı doğru kaydı "neyi varmış annenin" neyimi varmış gerçekten bu mu annemin gözündeki değeri bu muydu babamda "anneme peydahladığın çocuk yüzünden kötü olmuş kendini ne kadar kötü hissedip strese girmişse bayılmış dayanamamış baba ne düşünüyorsun sence bunun sabahın bir köründe evimize getirdiğin metresle bir alakası olabilir mi" babam söylediklerim üzerine bana döndü hayatımda hiç babamla böle konuşmamıştım ama sanırım konuşmam gerekmiş .
" hiç bişe bilmiyorsun bence konuşma" dedi "ne bilmem gerek baba anlat ne duymam annemin bu hale neyin getirdiğini anlat anlat ki bende bilim" babama bunları söylerken arkadan bir ses geldi anne gelmişti "bak baba cici kızının biri daha geldi söyle duyalım"
anne söze girerek "ben söylemek isterim" dedi anne nerden biliyordu bu sefer merakla bakan bendim anne "babam 2 yıl önce bir kadınla beraberlik yaşadı o kadın hamile kaldı ve düşük yaptı babam bunu annemden gizleme gereği durmadan ilişkisine devam etti annem buna dayanamayıp her gece babamdan bir çocuk isteğiyle yakınlaştı 2 kez düşük yaptı ve her seferinde babam düşük yapmasını sağladı o merdivenden düşmesi kafasını tezgaha vurması babamın işyidi annemi babam itti annemin kafasına babam vurdu annem artık dayanamadı bir gün bir bara gitti ve kör kütük sarhoşken holdingin ortağı mişelle beraber oldu ve ondan olan bebeğini bizlerden sakladı hem saklamak hem de bugün yaşanan olaylar anneme o kadar fazla geldi ki annem ve bebek dayanamadı ve o kadın şuan bizle aynı çatı altında"
duyduklarıma inanamadım babam annemle evliyken başka bir kadınla beraberlik yaşamış benim her zaman bize gülen ellerinde çiçek saksısıyla şarkı söyleyen annemi mahfetmişti.
annem mişel amca ile mi yatmıştı ve karnındaki babamın çocuğu değilmiydi yan tarafımızdaki kapı açılınca ortam bir anda darladı.annem kolunda serum sedyeyle önümüzden geçti hepimiz arkasından baktık peki ya şimdi ne olacaktı? annemle babam ayrılmalıydı ben bunu desteklerdim ama anne ne düşünüyordu? babam ne yapıcaktı? eve nasıl gidicektik? o kadın ne olacaktı ?kızları bizimlemi yaşıyacaktı ?
bu çok fazlaydı bu çok fazla. sol gözümden bir yaş aktı ve artık bu annemin meselesi değil benim meselemdi.
SEEELLAMMMM AAAA YENİ BÖLÜM ÇOK UZUN SÜRE SONRA ATTIM AMA GÜZEL OLDU ADAMIN ADINI BENDE UNUTTUM DJDJKDNDODNDOD NEYSE NEYSE VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BEBEKLERİM 🧡🧡🧡🧡🧡🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF
Chick-LitAnastasya ve Walker'ın evliliğinden Dünya'ya gelen Anne ve Bella'in hayatlarına aniden gerçekkeşen bir kararla Walker yeni bir eşle eve gelir. Bunu gören Anastasya ve kızlarının, yeni "üvey" anne ve "üvey" kız kardeşleri ile yaşayacağı soğuk savaşı...