pt. 9.

286 18 0
                                    

Egyszer csak arra keltunk, hogy benyitottak a szobamba. Mi Lacival osszebujva aludtunk, legalabbis amig fel nem ebresztett az a valaki minket.
-szia...sztok-lepodott meg-hazajottem elobb ha nem gond. Es ha mar itt tartunk beszelni szeretnek veletek-meglepodtunk korai erkezesen, osszeneztunk es behivtuk.
Leult az agyra es belekezdett monologjaba.
-na hat..gondolkoztam, es arra jutottam, hogy nyugodtan legyetek egyutt. Nem tudom miert voltam ilyen hulye, ne haragudjatok! Es Laci...-allt meg egy pillanatra-nem tudom miert csinaltam azt amit, kerlek ne haragudj, elszallt a fejem, remelem mar jobban vagy, es nem fajt annyira..-sohajtott-na es hugi...ne haragudj te se kerlek! Nem erdemeltes meg hogy igy viselkedjek veled, es azt a pofont sem erdemelted meg..-bekonnyeztem, es elgondolkoztam monologjan. Laci is ezt tette lathatolag, de en szolaltam meg elobb.
-Bruno...megbocsajtok, de keptelen vagyok ezt elfelejteni...nem biztal se bennem se Laciban, folyamat lebasztal minket, es az a legfajobb, hogy tettel is kimutattad hogy nem bizol bennunk...azt a pofont se en se Laci nem erdemeltuk meg..de ha mar igy tortwnt igazan odaszaladhattal volna..de nem tetted, Laci elobb szaladt oda hozzam mint a sajat batyjam..es en nem is tudom mit mondjak most..egyszeruen ez az egesz nekem annyira szarul esett mi leirhatatlan. Ebben a helyzetben sokkal jobban tudtam szamitani Lacira mint rad Bruno...pedig te a battyam vagy, Laci meg egy fiu haverod akit a napokban ismertem meg....es maris beleszerettem..-mondtam a veget mar halkan. Laci erre csak elmosolyodott es megolelt.
-enis ezt tudom mondani haver-helyeselt o is.
-ertem...de..-kezdte
-szent a beke!-mondtuk egyszerre Lacival.
-akkor okes-mosolyodott el-es ti mit csinaltatok itthon egyedul?-na hat itt ferre nyeltem, ugyhogy elkezdtem fuldokolni, Laci meg csak utotte a hatamat, majd sikerult elmulasztani.
-szoval lefekudtetek megint?-hat na azert ennyire feltuno nem.
-hat nem teljes egeszeben mert..-kezdtem.
-ruhas szex-fejezte be partnerem.
-ohh higy ugy...legalabb gyerek nem lesz-nevetett battyam.
-meg-amint ezt meghallottam kezemet szam ele kaptam a meglepettsegtol.

Na ez mara ennyi sztem, csook, ha tetszik voteolj!!

De en szeretnek egy eselyt adni! (Spacc ff.)Место, где живут истории. Откройте их для себя