-na en felmegyek a szobamba, sziasztok sracok-szolaltam meg majd indultam el a szobam fele miutan befejeztuk az olelkezest-nagyon faradt vagyok, pihenek egy kicsit, majd beszelunk-ezzel ott hagytam oket. Befekudtem az agyamba es elkezdtem telozni. Megkerestem instan Lacinak a profiljat. Nem posztolt semmit, sok kovetoje van, es olyan feketes a profilkepe. Kileptem belole majd porgettem kicsit meg a tiktokot. Kb 1 oraja csinalhattam ezt, mikor kopogast hallottam.
-kiaz?-szoltam ki nyogve.
-en vagyok Laci, bejohetek egy kicsit?-hallottam meg hangjat.
-gyeree
Bejott becsukta maga utan az ajtot es leult az agyam szelere.
-igazabol csak azert jottem mert Bruno elment klippet forgatni mivel keszul egy dala, es arra gondoltam hogy kicsit ismerkedhetnenk, hogy ne unatkozzunk. Mar ha benne vagy te is-mosolygott. Olyan aranyosan tud mosolyogni aww.
-perszee, szerintem is, hamar ide koltoztel meg en is haza jottem akkor ismerjuk meg egymast. Gyere, fekudj ide mellem-modolyogtam vissza ra.
Elmondtunk par dolgot egymasrol, aztan rakerdeztem a lenyegre.
-es hany eves is vagy amugy?-neztem ra kerdon.
-most lettem 22-adott valaszt kerdesemre.
-akkor nem is vagy sokkal idosebb nalam.
-miert te hany eves vagy?-szegezte ram tekintetet.
-19-valaszoltam.
Meg beszelgettunk egy kicsit, aztan tamadt egy otletem.
-figyelj amugy Bruno mondta, hogy szeretsz kosarazni, es en is imadok, szoval arra gondoltam hogy elmehetnenk egyszer ketten egyutt. Tudok egy tok jo helyet.-mosolyogtam.
-okees nekem jo-olelt meg.
Megbeszeltuk hogy holnap elmegyunk kosarazni.Masnap reggel mikor felkeltem elkezdtem feloltozni
mivel 9re beszeltuk meg.
Elkeszultunk, es elindultunk kozben beszelgettunk.
-ugy vedd, hogy ide csak egyedul szoktam jarni gondolkozni meg amikor nem mentem el.Na ez most vegkepp rovid lett meg rossz is, de majd lesz folytataas
KAMU SEDANG MEMBACA
De en szeretnek egy eselyt adni! (Spacc ff.)
Fiksi Penggemarnincs valosag alapja!