Happy(?) end /10/

347 23 13
                                    

Ось і настав цей довгоочікуваний Новий рік
31 грудня 23:00
Хьонджина і Фелікса ще не було тому мінсони обмінялись тими подарунками які купили один для одного.
Мінхо чекав Хана у вітальні.
Джисон спустився з красивим пакетиком і руках.

М: тримай це тобі) - Мінхо віддав подарунок і Джисоні зробив те ж саме.
Д: ОГООО у нас однакові подарунки один для одного? Але у мене ще крутіше))

Мінхо просто не міг передати словами свою радість коли побачив ту листівку.
У них були змішані відчуття. З одної сторони це приємно тому, що у вас з другою, коханою половинкою співпали думки. А з іншої сторони хтось напевне підглянув. Та причин для образи ніхто не знайшов)
Хлопці витягнули стіл у вітальню і там було достатньо страв. І салати, і різні гарячі страви, і шампанське.
Через 20 хвилин прийшли Хьонлікси. Джисон підбіг до дверей

Д: ще довше не можна було ходити? - мовив Хан із якимсь смішком.
Х: прийшли б раніше якби хтось не шукав свою кофточку в Різдвяному стилі, а потім виявилось, що вона в Австралії. Так, Фелікс?
Ф: ой мовчи дурачок🙄
Д: все ходімо. Ми вже все підготували

Хлопці вирішили зробити так. Всі по черзі будуть ставити подарунки.
Першим ставити подарунок під ялинку пішов Фелікс. Далі Джисон. Хьонджин. І Мінхо останній.
І за тим же ш самим порядком вони пішли забирати свої подарунки.
Хлопці були ну дуже раді подарунками. Особливо Джисон і Мінхо.
Потім все пройшло прекрасно. Хлопці увімкнули телевізор, дивились через вікно на феєрверки за вікном і насолоджувались цим Новим роком зі своїми коханими людьми.
Хьонлікси сьогодні вирішили не залишатись на ніч у Мінхо вдома тому, що вони запланували для себе інший новорічний подарунок) думаю зрозуміло, а якщо ні то підказка:👬🏻🛏️
Після того, як вдома залишились тільки Джисон і Мінхо. То Джисоні сказав:
-я сьогодні не буду спати всю ніч!
Вони увімкнули прекрасну підсвітку, але вимкнули повсюди світло і почали дивитись фільм.
01:57 і вгадайте, що. Джисон заснув.
Спочатку він просто сркутився в клубочок і ліг біля Хо. Але старший потім поклав його собі на груди.

 Але старший потім поклав його собі на груди

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Одна цифра змінила все Where stories live. Discover now