27 грудня
Оскільки хлопці грають Таємного Санту то вони вирішили ці дні пожити кожен в себе вдома.
Хьонджин прокинувся з хорошим настроєм. Він зробив ранкову зарядку, поснідав, зробив ванні процедури, переодягнувся і пішов дивитись телевізор.
Раптом він бачить повідомлення від контакту: Коханий Лікс❤️🌹Ф: не забув про Таємного Санту?) Просто знаючи твою пам'ять то ти міг занадто розслабитись)
Х: дякую, що нагадав, любий. *Жесть я забув. Ще й тому Мінхо подарунок купувати. Ну і що він любить? Котів? Точно! КОТИ*Спочатку Хьонджин вирішив подарувати котячий корм, потім іграшки для котів, але ж це подарунок для Хо, а не для його живих клубочків.
Він зібрався і одягнув ось це:Чесно то йому взагалі нічого не хотілось купувати для Мінхо. Але правила є правила. Їх порушувати не варто.
Поки він їхав він потрапив у затор. Простояв він там приблизно 40 хвХ: *зашибісь ще й в заторі доведеться стояти*
Вже 14:23 і він тільки, до приїхав у епіцентр хоч виїжджав він о 12 годині.
Він подумав, що подарунок не повинен бути якимось таким шикарним головне, що з "любов'ю подарований". Це точно про Мінхо і Хьонджина.
Він ходив по всьому магазину і відволікався на абсолютно інше. Тому поки він знайшов те, що потрібно було вже 15:12. Ще й додому їхати 30 хв.
Взагалі подарунок виявився чудовим.
Хьонджин купив худі і солодощі.Потім все було як завжди. Хьонджин оплатив покупки, поїхав додому, попрацював за ноутбуком, повечеряв, подивився дораму, зробив вечірню рутину і СПАТЬ
~~~~~~~~~~~~~Мінхо~~~~~~~~~~~~~
28 грудня
Мінхо не спав цілу ніч. А якщо точніше то заснув тільки о 3 ночі, а прокинувся о 9 ранку.
Він всю ніч ламав голову думаючи, що подарувати Феліксу.М: *на Хьонджина бантик приклею і все. Чим йому не подарунок?*
Впринципі з Ліксом вони дружать добре, але всеодно чим цікавиться Лі молодший він не знає.
Ну тік ток він любить втикати, Брауні любить.
Все, що знає Хо.
Потім Ліноу подзвонив до Джисона щоб запитати, що любить Фелікс, але так буде не правильно. Бо Ханні буде знати хто попався Мінхо. Тому Лі старший вчасно вибив.
Мінхо зібрався і пішов шукати щось. Він ходив буквально по всіх магазинах і нічого підходящого немає.
Потім він обдзвонив всіх своїх знайомих з такими питаннями по типу: ^Що можна подарувати найкращому другу на Таємного Санту?^; ^Що подарувати другу коли обходив всі блять магазини^ і тд.
Згодом він дійшов до такої думки як просто купити букет із солодощів і брилок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна цифра змінила все
Fanfic❗ ЗАКІНЧЕНО ❗ Історія про те, як неуважність Джисона змінила все. І ростопила холодне серце без емоційного Мінхо