~~~~~~~~~~~~~Джисон~~~~~~~~~~~~
29 грудня
Джисон прокинувся першим, але він не хотів вилазити з обіймів Хо. Тому він хвилин 15 лежав і чекав поки прокинеться Мінхо. Ті 15 хв він просто роздивлявся прекрасне лице старшого.
Коли Мінхо прокинувся:М: Добрий ранок, сонце. Зараз снідаємо і ти ідеш додому))))
Д: ти мене не любиш? І проганяєш зі свого дому? Фу крінж🙄
М: слухай потім на Новий Рік ми знову будемо жити разом тому не дави на жалость. Радій, шо я тебе хоча б нагодуюДжисон вже нічого не сказав. Тому, що згадав, що подарунок він ще не купив.
Вони поснідали, пообнімались, поцілувались. Разів так 20. Бо молодший Джи не хотів іти від Мінхо. Точно жити без нього не може.
Але все ж таки настав той момент коли Хан пішов додому.
В нього була надважлива місія. Купити подарунок Хван Хьонджину.
Оскільки Фелікс протараторив усі вуха з цим Хваном то він знав, що йому дарувати.
Мольберт. Чи все таки фарби? А може і те і те. Але ж у нього все є.
Я думав це буде легко - ось такі думки літали у Хана в голові.
В результаті він знайшов прекрасний набір який повинен підійти ХвануПотім Джисоні згадав, що для свого коханого котика потрібно теж щось купити. Ну все ж таки він його обожнює.
Над цим довго задумуватись не потрібно було. Напевне. Він хотів подарувати кільце, але передумав. Чому? Хуй його знає.
Він вирішив йому придбати
^Apple Watch^
(все так задумано. Не думайте що в автора склероз)Він упакував все просто шикарно. І коли приїхав додому то вирішив зробити листівку.
Він робив її 3 години. І і деяких місцях він додав поцілунки.
~~~~~~~~~~~~~~Флекс~~~~~~~~~~~~~
30 грудняФелікс уже все продумав. Він подарує Джисону навушники. Хан їх дуже давно хотів. Але в нього ніяк не було змоги їх купити. Але Флекс. Ой Фелікс. У нас багач і йому нічого не шкода для його друга дитинства.
Але першим ділом Лікс подзвонив Хьонджину. Бо він не може без жити. Прям як Хан)
Телефонний дзвінок:
Коханий Лікс❤️🌹 до Мій коханий Джинні💋💍Ф: ПРИВІТ КОХАНИЙ!!! Я так скучаю(
Х: привіт, сонечко) я теж скучаю. Ти по ділу дзвониш чи просто?
Ф: я просто хотів почути твій голос)
Х: це мило) давай зустрінемось? Десь о 16:00
Ф: ок! Обожнюю тебе мій коханий, любий, улюблений, найкращий, красивий Джинні)
Х: ти ж моє золотце) Бувай)))Телефонний дзвінок завершено
(Блять там якісь одні телячі ніжності)На годиннику 12:59, а Фелікс валяється на ліжечку і втикає в ✨ТіК тОк✨ пройшла ще година. 14:00.
Ф: БЛЯТЬ СУКАААА Я ЩЯС НІХУЯ НЕ ВТИСГНУ. ЙОП ТВОЮ МАТЬ. ТУПАРИЛИЙ ТІК ТОК. ШОБ ТИ ВСРАВСЯЛікс згадав про подарунок. Він побіг до кімнати в одягнув те, що перше попало під руку. І весь час поки він переодягався він в думках проклинав той телефон і тік ток.
Він викликав таксі. І буквально через 20 хв він вже був у магазині.
Ф: Доброго дня! У вас є такі навушники - сказав віддихуючись Лікс і показав фото на телефоні
П-Продавець
П: Добрий день, нажаль, немає.
Ф: еее добре, до побачення! *СУКА ЯКОГО ХУЯЯЯ*Він обходив десь 3 магазини і сталось чудо. Він знайшов те, що потрібно, щоправда на годиннику вже 14:52. Сподіваємось, що він встигне.
Ось впринципі те, що купив Лікс:15:27 Ліксі вже вдома. Він швиденько переодягнувся, поїв і пішов гуляти разом із Джинні.
____________________________________
Ось така вийшла прода. І знову ж таки невеличка) ну вибачайте. Така я вже лінива)))
Буду вдячна якщо поставите 🌟
Дякую!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна цифра змінила все
Fanfic❗ ЗАКІНЧЕНО ❗ Історія про те, як неуважність Джисона змінила все. І ростопила холодне серце без емоційного Мінхо