Kapıyı hızla açıp ofisimden çıktım. O kadar sinir ile yürüyordum ki korumalar bile beni gördüğü gibi hemen önümden çekilip baş selamı veriyordular. Lanet olası Alex yalan söylemiş ve benim tamı tamına 4 saat 48 dakikamı almıştı. Odaya girdiğim gibi Alex'in yakasına yapıştım."Seni lanet herif ben sana yalan söyleme demedim mi ha!"
"Ben yalan söylemedim."
"Hâlâ yalan söylüyorsun"
Yüzüne bir tane okkalı yumruk geçirdim.
"İster inan ister inanma öhö ben yalan söylemedim."
"O zaman niye hiç bir şey çıkmadı lan ha!"
"Bilmiyorum ama ben öyle duydum sana yemin ederim."
"Peki o zaman niye bir sonuç çıkmadı."
"Bak bilmiyorum ama sana yardım edebilirim."
"Ben kimseden yardım istemem."
"Peki yardım teklif etmedim say ama senin tarafına geçmek istiyorum."
"Böyle bir şeyi neden istiyorsun?"
"Çünkü hiç bir zaman James adaletli olmadı. Ben her zaman onun kölesi oldum. Neden diye sorarsan beni annem ile tehdit ediyordu. Çoğunlukla bana görev verdiği kişilerde James'ten güçsüz oluyordu. Bu yüzden onların tarafına geçsem ölürdüm ama James'in görev verdiği kişi sen olunca bir an tereddüt ettim ama beni tekrar annem ile tehdit edince mecbur kaldım. Başta cesur davranmamın nedeni ise yine annemdi. Annem için dik durmak zorundaydım."
"Peki sen verdiğin adresim karşılığında para aldığın söyledin. Parayı niçin aldın ve annenin nerede olduğunu James nasıl biliyor?"
"Annem kanser hastası onun için para topluyorum bir gün koruma ile beni takip etmiş ve annemin yattığı hastaneyi biliyor ve annemin haberi olmadan beni annem ile tehdit ediyor."
"Pekala öyle olsun ama unutma bir hatan ile ölürsün."
"Emredersiniz efendim."
"Öncelikle şunu bil disiplinli olacaksın ve en önemlisi yalakalık yok anlaşıldı mı!"
"Anlaşıldı"
Alex'in iplerini çözdüm. Ayağa kalkmaya çalıştı ama kalktığı gibi yere yapışması bir oldu.
"AHHHHH!!!!"
"Ne oldu canın mı yandı."
Alayla sorduğum soru ile yüzünü buruşturdu.
" Her neyse"
Kolunun altından tuttuğum gibi kaldırdım.
"MARK!"
Hemen gelmişti.
"Buyrun efendim"
"Alex'e yardım edin diğerleri ile birlikte üstünü başını yıkayın ardından da Leon yaralarına bir güzel pansuman yapsın çünkü yakında çok işimize yarayacak."
Devam Edecek...
Sizi seviyorum benim canım ponçiklerim.
💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KADIN
ActionFelix × Yn Baskın taraf kadındır Öncelikle farklı bir şey yapmak istedim.Ben kız ismi bulmaya çalışırken hiç bir ismi beğenmedim ve okurlarımdan bir şey rica ediyorum.Karakter sizmişsizin gibi hayal etmenizi rica ediyorum. Yani Yn ile hayal et gibi...