BAZI HİSLER

99 6 3
                                    


" Harikasın Felix devam et."

2-3 haftadır antrenman yapıyorduk ve Felix çok gelişmişti.

"Bu da son vuruş"

"Güzel kısa zamanda çok yol kat ettik seni tebrik ediyorum."

"Teşekkürler... Ne zaman sen kadar güçlü olurum."

"Üzgünüm ufaklık ama benim gibi olman için 41 fırın ekmek yemen lazım hem benim kadar güçlü olmak güzel bir şey değil. Neyse hadi eve bugünlük bu kadar yeter. Bu sefer itiraz istemiyorum."

"Peki."

Eve geçtiğimizde odama yöneldim. Kapıyı açıp içeri girdim. Bornozumu alıp banyoya geçtim.

Yıkandıktan sonra üstüme siyah boğazlı kazak altıma ise hafif bol pantolon giydim. Ceket olarak ise belimin iki karış aşağısına gelecek uzunlukta siyah deri bir ceket giydim. Aşağıya indiğimde Eun telefonundan gözünü ayırıp bana baktı.

"Çok güzel olmuşsun YN abla."

"Teşekkür ederim balım. Ben çıkıyorum akşama gelirim bir şey ister misin?"

"Hayır teşekkürler sen gel yeter hem akşam film gecesi yaparız nedersin?"

"Erken gelirsek yaparız tatlım."

"Yaşasın!"

"Hadi ben çıktım bir öpücük yok mu?"

Bunu dememle hemen koltuktan kalkıp yanıma geldi. Yanağıma ufak bir öpücük kondurdu. Sonra gözünü merdivenlerden inen abisine takıldı. Ben ise hafif topuklu ayakkabılarımı giyiyordum.

"Çıkıyor musun?"

Felix'e bakıp konuştum.

"Evet çıkıyorum"

Sonra Eun'a döndüm.

"Akşam için hazırlık yapmaya başla bence balım."

Kafasını sallayıp gitmişti. Bende kapıdan çıktım , Felix kapının önüne geldi ve bana bakıp konuştu.

"Dikkat et tamam mı?"

"Tamam hadi içeriye geç unutma ikinizden biri ben yokken bahçeye dahi çıkmıyor."

Gülümsedi. Bende gülümseyip arabaya doğru yöneldim. İlk zamana kıyasla şu an bir sürü koruma almıştım. Arabama binip ana depoma doğru yol aldım. 30 dakikalık yol vardı ve ben bunu son sürat sürerek 10 dakikaya düşürüyordum. Zaten buralardan geçen az olduğu için sıkıntı etmiyordum.

Depoya varınca kapımı Mark açtı. Arabadan inip depoya giriş yaptım. Korumalar önümde baş selamı verdi. Bende ofisime geçtim. Doldurmam gereken dosyaları aldım. Masama geçip dosyaları doldurmaya başladım.

Kapı çalmasıyla kafamı dosyalardan kaldırıp 'gel' komutunu verdim. İçeriye Jack girdi elinde kahve vardı. Saate baktım tam vaktinde.

"Sana demem gereken bir şey var."

"Söyle"

"Bizim yardım ettiğimiz  woojin varya"

MAFYA KADIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin