MİSAFİR

110 8 1
                                    


"İŞTE BU!"

6 Saatin sonunda LEE FELİX'i bulmuştum. Hemen vestiyerden çeketimi alıp giydim. Kapıyı açıp dışarı adımımı attım. Karşıma Jack çıktı.

"Ne oldu bulabildin mi?"

"Buldum ve şu an oraya gidiyorum."

"Bende ge-"

"Gerek yok ben tek gideceğim."

"Peki"

Hemen depodan çıktım. Arabama doğru ilerleyip bindim. Gaza basarak bulduğum adrese doğru sürdüm.

Geldiğim yer karanlık ve tenhaydı. İleride kavga gördüm daha doğrusu kavga denirse üç kişi bir kişiyi dövüyordu. Hemen kavgayı ayırıp üç kişiye vurmaya başladım. İkisinin elinde bıçak vardı. Birini hallettim diğeri bana doğru geliyordu. Onu da halletmiştim fakat karnımda hafif bir acı hissettim.

Baktığımda bıçaklanmıştım Bıçağın sahibine baktığımda iğrenç bir şekilde gülümsüyordu. Karnımdaki bıçağı çıkarıp karşımdakine sapladım.
Gülüşü yavaşça solup yere yığıldı. Dövülen kişiye baktığımda bana şaşkınca bakıyordu. Muhtemelen bu kişi Felix'ti çünkü James'in bahsettiği her şeye uyuyordu.

"Hey! Yardım etmeyecek misin ?"

"Ben mi?"

"Evet sen merak etme yemem seni"

"Peki ne yapmam gerekiyor"

"Ben araba kullanırken ceketimi karnıma bastıracaksın."

"Ne! Sen ile mi geleceğim"

"Evet çünkü seni kurtarırken bu hale geldim. Hadi! Gel"

Kafasını salladı bende şoför koltuğuna geçtim. Elim ile karnımı bastırıyordum. Tanrıya şükür ki bıçak derine girmemiş. Felix arabanın kapısını açıp yanıma oturdu. Bana donuk bir şekilde bakıyordu.

"Hadi bakalım kemerini tak ve göster marifetini "

Eli titreyerek ceketimi tuttu. O kadar hafif tutuyor ki kan akışı hızlanmaya başladı.

"Bütün kuvvet ile bastır ki kan kaybından ölmiyim."

Bunu demem ile biraz daha kuvvetli bastırdı. Bende arabayı çalıştırıp eve doğru sürmeye başladım.

Git gide hızı arttırıyordum çünkü hem terlemiş hem de uykum gelmeye başlamıştı. Felix ise hızdan dolayı hafif korkuyordu.

Eve geldiğimizde kapımı  Thomas açtı. Beni böyle görünce telaşlanmıştı.

"Efendim iyi misiniz ?"

"İyiyim"

"Yardım edeyim"

"Gerek yok sadece arabayı garaja park etsen yeter"

"Hemen efendim."

Arabadan indim. Felix hâlâ arabada bekliyordu.

MAFYA KADIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin