BASKIN

123 6 0
                                    


"Anladın mı?"

"Anladım"

"Güzel yaraların iyileşti mı göze çarpmaması lazım."

"Merak etme turp gibiyim bir de emin misin değil mi orada olduklarına"

"Eminim. Dediğim gibi yapacaksın ve sakın dediğimden çıkma yoksa senide James gibi bok çukuruna yollarım anladın mı?"

"Anladım merak etme her şey sorunsuz ilerleyecek"

"O zaman dediğim adrese gidip planı uygulayacaksın ve sakın ama sakın cihazı belli etme veya düşürme hiç bir düğmesine de basma anlaşıldı!"

Kafasını olumlu anlamda salladığında kapıyı açıp çıktı. Umarım her şeyi boka çevirmez. Alex çıktıktan sonra bende ofisimden çıkıp korumalarımın yanına gittim. Hepsi oturmuş beni bekliyordu. Beni görür görmez ayağa kalktılar baş selamı verip asker duruşuna geçtiler.

" Hazır mısınız unutmayın hata istemiyorum bir kurşun bile düşmandan başka bir yere isabet etmeyecek."

"Merak etmeyin kazandığımız zaman karşılığını güzel bir şekilde alacaksınız. Şimdi dediklerim anlaşıldı mı?""

Hep bir ağızdan

"Anlaşıldı efendim!"

"Güzel şimdi herkes arabalara operasyon başlamış bulunmakta."

(...)

Şu anda herkes yerine yerleşmiş ve benim tek bir işaretimi bekliyorlardı. Ben ise Alex ve James'e bakıyordum. James yanındaki iki korumaya gitmesini söylediğinde yalnız kalmışlardı ve bende bu fırsatı yakalar yakalamaz işaretimi verdim.

Korumalarım James'in korumalarını öldürürken bende temkinli bir şekilde James'in bulunduğu yakın bir yere yavaş yavaş gidiyorum. Birden Alex James'e bağırdı.

"Çabuk şuraya saklan"

Benim yanımdaki yeri gösterince gülümsedim ve kaldığım yere iyice sindim. Alex ise James'i korumuş gibi yaptığından korumalar James'ten uzak yerlere gidiyorlardı. Ben böyle düşünürken James konuşmaya başladı.

"YN nerede her zaman korumaları ile bana saldırırdı."

Bunu demesiyle gülüp sindiğim yerden kalktım ve tam karşısına geçtim.

"Beni mi bekliyordun."

Tam bağıracaktı ki Alex susturmuştu. Şu anda bulunduğumuz yer tenha olduğu için konuşmaya başladım.

"Şimdi sessizce Alex'in seni götürdüğü arabaya uslu uslu biniyorsun aksi taktirde daha kötü şeyler olur."

Alex James'i benim bulunduğum arabaya doğru götürmeye başladı. Korumalar ile önceden konuştuğumuz için James'in adamlarını başka yere çekmişlerdi. Bende kulağımdaki cihaza basarak korumaların başı olan Newt ile iletişime geçtim ve beni duymasını sağladım.

"Geri çekiliyoruz burası birazdan patlayacak"

"Anlaşıldı. GERİ ÇEKİLİYORUZ!!!!!!"

Arabama doğru yürümeye başladım. Bu sırada korumalarda  arabalarına hızlıca biniyorlardı. Bende arabama bindim. Arabama bindiğimde karşımda James duruyordu. Korkmuşa benziyordu korkmakta da haklı çünkü şu anda aklımda bir sürü işkence planı var. Camı açtım ve konuşmaya başladım.

"Buraya iyi bak James çünkü bir daha göremeyeceksin."

Gözlerini büyültmüş bir şekilde  bana bakıyordu. Sahte bir şekilde gülümseyip cebimden bir cihaz çıkardım. Cihazımın üstündeki kırmızı düğmeye bastım ve bastığım gibi deponun patlaması bir oldu.

"Aslında bir şey daha var"

Cihazdaki sarı düğmeyi gösterdim.

"Buradaki düğme ne işe yarıyor biliyor musun?"

Kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Buradaki düğme şu an  senin neredeyse bütün paranı yatırdığın silahlarla dolu gemi ticaretini patlatmak için var."

"Yalan söylüyorsun"

Gözlerinin içine baktım ve sert ses tonum ile konuştum.

"Ben hiç bir zaman yalan söylemem ayrıca sen kimsin ki sana yalan söylemek zorunda kalayım."

Koltuğa sinmişti. Birden James'in telefonu çalmaya başladı. Gözlerim cebini bulduğunda Alex'e doğru konuştum.

"James'in telefonunu bana ver Alex"

"Hemen patron"

"Seni piç hemen sattın beni senin anneni daha önceden öldürmeliydim."

"KES! Benim çalışanıma hakaret etmek sana düşmedi."

Alex telefonu bana uzattığında arayana baktım 'sağ kolum' yazıyordu. Telefonu açıp hoparlöre verdim.

"Patron gemi patladı ne yapacağız."

Kahkaha atıp konuşmaya başladım.

"Tamam Jack görevin tamamlandı. Tebrik ederim yine beni gururlandırdın"

James bana anlamaz gözlerle bakıyordu.

"Ne! Nasıl ama o benim en güvendiğim kişiydi."

"Yapacak bir şey yok James ben  bu yüzden kimseye hemen güvenmiyorum ve  en tepede benim çünkü başkalarının mallarına zarar vermeye çalışarak en iyi benmişim gibi davranmıyorum. Her neyse zaten geldik bu akşamlık sana bir şey yapmayacağım ama dediğim gibi bu akşamlık."

Kapımı Mark açmıştı bende arabadan indim ve konuşmaya başladım.

"Mark ve Alex James'e sahip çıkın eğer kaçarsa veya herhangi bir şey olursa onun çekeceklerinin bin katını size çektiririm."

Kafalarıyla beni onayladıklarında   depodaki ofisime doğru yol aldım.

Devam Edecek...

Sizleri çok ama çok seviyorum ponçiklerim 😘

Yazarınızdan size

💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖







MAFYA KADIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin