"Ahoj Lili,, pronesl Sam další den, kdy mě zase navštívil u moji skříňky. Z moji strany se mu dostalo jen neurčitého zamumlání na způsob, co tady zase děláš. Po zavření skříňky následovala otočka a pokus o rychlý úprk do mojí třídy. Zastavila mě však ruka na mém pochroumaném zápěstí. Rychle ji se syknutím vytrhnu a tázavě se na Sama podívám. "Počkaj, len som sa chcel opýtať, ako sa cítiš.,, s povzdychem se mé oči zaměřili na špínu na stěnách. Proč se mě na to ptá, proč se o mě vůbec zajímá. Tohle přece není žádná love story kde kluk změní holku k lepšímu a díky jejich lásce se vyřeší všechny problémy. Místo abych mu všechno vyčetla nebo mu úplně všechno vyklopí la zvolím svou ledovou masku. "Jak si asi myslíš že mi je,, zamračím se na něj a všechno tyhle myšlenky zaženu do kouta své mysli. Snažím se mu dát najevo jak stupidní dotaz to je. "Prepáč, to bola hlúpa otázka,, řekne načež já zas a znovu zvednu obočí v němé otázce, když dlouho stojí a nic neříká. "Nechcela by si ísť dnes večer von, možno do kina alebo niečo podobné,, vypadne z něj nakonec. Zaskočí mě to tak moc, že teď jsem to já která jen tupě stojí a nic neříká. Zareaguji až po Samovém odkašlání. "Uhodls nechtěla,, odpovím nakonec a uteču do své třídy. Jak statečné.
Přes přestávky bylo nejlepší zůstávat ve třídě, teď jsem se nevyhýbala jen Becky a její partičce, jasně Sam by mi nechtěl ublížit zato by měl otravné otázky a asi bych se radši nechala zbít než mu na něco omylem odpovědět. Ale jednou jsem na tu chodbu musela vylézt a tak se stalo poslední přestávku kdy se poslední hodina konala na druhé straně školy. Celou dobu mě ukrýval hlouček lidí z mé třídy, ani to Sama nezastavilo a ani ne v polovině cesty mi s úsměvem stanul po boku. "Zdá sa mi to, alebo sa mi vyhýbaš?,, řekne pobaveně. "Jo vyhýbám, máš s tím problém,, odseknu naštvaně. Nejsem však naštvaná na něj, ale na sebe nedokázala jsem se mu vyhýbat ani polovinu dne. "Na dnešok si nezmenila názor?,, zkusí to znova. "Ne proč bych měla,, zamračím se na něj. "Pretože sa mi chceš odvďačiť za to, že som ťa zachránil,, nadnese odlehčeně. "Nemám se ti za co odvděčit, pokud vím já tě o tu tvojí záchranu neprosila,, odseknu znovu. Nemusela bych na něj být tak moc zlá, ale nechci si nikoho pustit k tělu, znovu už ne. Čekala jsem že tahle věta ho umlčela, ale ne on ani na chvíli nezaváhal a dál se snažil. "Tak by si mi mohla dať aspoň svoje číslo, však?,, Došli jsme k určené třídě, tak se zastavím a pohlédnu mu do očí. "Nesnaž se, číslo ti nedám ani s tebou nepůjdu ven, tak se nesnaž a nech mě napokoji nemám žádný zájem být tvou kamarádkou, nebo čímkoliv nad čím jsi přemýšlel,, uvedu na pravou míru a s přáním ať už mě konečně nechá, odejdu do třídy. Na obědu ho naštěstí nepotkám a ani když odcházím ze školy tak se mě nesnaží jakkoliv kontaktovat. Je to tak lepší.
Když další den příjdu do školy, jsem si téměř jistá že jediný kdo mi dnes bude dělat problémy je Becky. To že se mýlím poznám hned u skříněk kde na mě s oslnivým úsměvem čeká Sam. "Dobré ráno Lili, dobre si sa vyspala?,, začne se mě ptát hned po příchodu k mé skříňce . Mlčím a doufám že pochopí že se s ním nechci bavit. "Pravdepodobne nie veľmi dobre. Pozeral som sa na naše plány a dnes máme spoločný obed. Bohužiaľ, naše triedy sú od seba dosť ďaleko, takže sa uvidíme na obede,, chci něco namítnout, jenže než to stihnu zmizí v chodbách školy. No tak to vypadá že buď budu muset vynechat jednu hodinu a jít si vzít jídlo dřív, nebo si vzít jídlo sebou a doufat že si mě nevšimne. Okej vynechat hodinu nemůžu takže holt musím doufat že si mě nevšimne.
"Chtěla ses mi vyhnout,, vybafne na mě Sam hned jak se přiblížím k jídelně. Nezvážila jsem možnost že na mě bude čekat, někdy bych měla více přemýšlet, a nebo zvolit tu možnost kdy mě nemůže chytit. Vzhledem k tomu že nemám šanci na útěk se ho rozhodnu ignorovat. "Dnes by sme mali ísť von, je tam celkom pekne a potrebuješ trochu slnka.,, okej stačila jedna věta a já jdu ignorovat svoje ignorování Sama "Tím jako chceš říct co, že mám špatnou pleť,, vyhrknu dotčeně. "Nechcel som ťa uraziť, len si myslím, že si trochu bledá a slnko by ti prinieslo červenú farbu na tváre,,ospravedlňuje se hned. "To bych ti taky přála, holky nemají rády když je někdo kritizuje, zvlášť když ten někdo je muž, nebo v tvém případě chlapec.,, poslední část věty posměšně zabroukám. "Áno, máš prav... čakaj ako chlapec?,, vykřikne když si uvědomí co jsem řekla.
omlouvám se je to trochu kratší, btw co říkáte na tu novou písničku ad Ariany Grande?
ČTEŠ
Cena Krve (Moon)
FanfictionV životě každého z nás se najde černé období. Někteří se na něj snaží zapomenout. A někteří na něj vzpomínají a říkají si 'jo přesně tahle etapa života mě posunula tam kde teď jsem' chtěla bych vám povyprávět o té své. Možná se v ní někdo najde. Neb...