Selene uyandığında bambaşka bir yerdeydi. Kafasını hemen çevirdiğinde Daro'yu gördü. Selene DARONUN KUCAĞINDAYDI. Daro hâlâ kendisini fark etmemişti.
"Sen ne yapmaya.."
"Pişt sessiz ol."
Daro Selene'nin ağzını kapattı ve yürüyüşünü biraz daha hızlandırdı. Göz altlarından ne kadar yorgun olduğu belli oluyordu. İşte o an Selene bir şey farketti. Onlar Doğa Diyarı Elfliğindeydiler. Her yer harap olmuştu. Birkaç küçük kızıl şeytanlar gördü. Anlaşılan Minotor buranın da soyunu tüketmişti.
Selene Daro'nun kucağından atlayıp hızlı bir hamle yaparak ok ve yayını çıkarttı. Okunu yayına geçirip tam da Daro'nın kafasına girecek şekilde tuttu. Daro şaşkınlık içindeydi.
"Hey, hey. Sakin ol. Amacım zarar vermek değil. Bak bir karışıklık oldu ve seni buraya getirdim. Hedefim sen değilsin Selene."
"Hedef mi? Neyden bahsediyorsun sen? Kimsin? Neden bizi kandırmaya çalıştın ve de çalışıyorsun?"
"Şimdi elindeki oku bırakmanı istiyorum. Yavaşça."
"Sorularıma cevap ver!"
"Cehennem Diyarı Elfliğindenim dedim ya!"
"Sen elf değilsin çok belli enerji hissedemiyorum. Ve bir de Atani'nin kardeşi bile yoktu!"
"Atani demişken, tam arkanda duruyor."
Selene anında arkasına baktı. Kurumuş ağacın bir köşesinde cansız bedeniyle yatıyordu. Karnını deşmişlerdi. Hemen onun yanına koştu ve gözyaşlarını tutamadı.
"Atani bunu kim yaptı sana?.."
Ataniye sarılabildiği kadar sarıldı her yeri kanlar içindeydi. Bağırarak ağlıyordu. Ataniyle konuşmaya çalışıyordu. O sırada Daro zaten yere düşen ok ve yayı çantasına atmıştı. Çok hızlı bir şekilde Selene'nin belinden tuttuğu gibi onu yakaladı. Ardından tüm gücüyle koşmaya başladı.
"ATANİİİİİ!"
* * *
Kimina, Lawren'in omzunda uyuyakalmıştı. İlk defa soğuğu hissediyordu. Muhtemelen çok uzun süredir buralardı. Mateus Pegasusun üstünde uyuyakalmıştı. Lawren zaten yanındaydı. Ama biri eksikti. Selene.
Panikle ayağa kalktı ve etrafına bakındı. Pegasusun oraya gitti ama orda da yoktu. Koşabildiği kadar koştu etrafa bakındı ama her yer ıssızdı. Selene yoktu.
"SELENEE!"
Lawren anında uyandı. Kiminanın yanına gitti.
"N'oluyor Kimina?"
"Lawren! O yok! O yok! Selene yok bulamıyorum onu."
"Sakin ol. Enerjisini hissetmeyi denedin mi?"
"Evet olmuyor ona ulaşamıyorum. Kesin bir şey oldu Lawren onu aramaya çıkmalıyız!"
"Pegasusa atla."
Korkuyla Pegasusa atladılar. Mateus ne olduğunu bile anlamadı. Hiçkimse bir şey demeden yola koyuldular.
"Deh."
* * *
Daro, Selene'yi çöle getirmişti. Selene anlam veremiyordu. Atani ölmüştü, kendisini ise hiç tanımadığı biri kaçırıyordu."Of! Yordun beni be. Güzelliğine kandım seni seçtim işte ne yapayım Selene."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİŞAM VE İHANET
FantasiElf Halkı yine normal bir güne uyanacağını varsayar. Ama işler yolunda pek de gitmez. Selene bir sabah diyara Medusaların akın akım geldiği haberini verir. Diyarda hiç olmayan şey olur ve savaş başlar. Savaştan kaçan Lord Lawren ve ailesini pek de i...