Zehra
---------Evden hızlıca çıkarak otobüs durağına koşmaya başladım.Geç kalacaktım.
Son anda gidecek olan otobüse bindiğimde kartımı basıp hemen arka taraflarda boş bir yere oturdum.
Elime telefonu alıp Instagrama girdim.
Kerem yine Galatasarayı kalbinden etiketlemişti.Beğenip hızla çıktım.Bu sırada Annem aramaya başladı.Çağrısını hızlıca çevapladım.
"Efendim annem"
"Kızım yetişdin mi?"
"Yok anne birazdan ineceğim"
"Tamam hadi kal sağlıcakla kızım"
Telefonu kapatıp otobüsten indim.
Normalde arabam vardı fakat serviste idi.
Koşarak hastaneye girdim.Aslı "Hoşgeldiniz Zehra hocam"dedi
Aslı hastanemizin çocuk sekreteriydi.
Kartımı basıp.Hızlıca asansöre bindim.Plastik Cerrahı olan Efe Beyde buradaydı.
Hemen "Günaydın Efe Bey"dedim.
O da başını saklamakla yetindi.Uyuz
Asönsor 12.Katta durduğunda indim.
Selin hemen tuşa basıp giriş kapısını açtı."Günaydın Zehra hocam"dedi."Günaydın Selin"dedim ve korudor sonundaki odama girdim.Odamın sağ tarafında Ortapedi Zehra Mizan yazıyordu.Odama geçip eşyalarımı yerleştirdim.Ve kapım çaldı.
"Merhaba Hocam ben Merve kolumu göstermek istemiştim.Bugün evden çıkarken merdivenlerden düştüm.Hemen buraya geldim."dedi.
"Tabiki buyrun siz şöyle oturun bı kolunuza bakalım."dedim.
....
"Tamam bı röntgen çektirmek lazım.Ona göre siz tekrar gelin ben gerekli şeyi yaparım.Kırık ise alçıya alalım.Eğer parçalı kırık ise ameliyata alalım."dedim.
"Çok teşekkürler o zaman ben röntgen çektirmek için 8. Kata ineyim."dedi.Başımla onayladım.
Bende koltuğuma oturup beklemeye başladım.
....
Kapım tekrar çalındı.
"Gel."dedim.
Merve içeriye girdiğinde ben "Ben sonuçlarınıza bakayım."dedim.Bilgisayarımı açıp Merve Al'ın sonucuna baktım."Kırık var.Siz söyle geçin ben alçıya alayayım kolunuzu"dedim.
....
Kerem Aktürkoğlu
-----------------------------Bu akşam konya maçı vardı.Bizde takım ile beraber antremanlara başlamıştık.
Bu maçı kazanmamız gerekiyordu.
....
Antremanlar bittiği gibi eve geçtim.Kapıyı açıp eve girdim.Montumu askıya astım.Ve banyonun yolunu tuttum.Çok yorucuydu.
Suyu açtım ve sıcaklayana kadar bekledim.Su ısınınca suya girdim.
Ve gözlerimi kapattım.....
Banyodan çıktığım gibi kendimi koltuğa bırakıp televizyonu açtım.
25 dakika sonra
Takım otobüsünde tüm oyuncularla Rams Parkta konyayı ağırlamaya gidiyorduk.
Yanımda oturan Halil "Kerem sanki biraz durgun gibisin"dedi."Hayır ne alakası var sadece yorucu bir gündü o kadar"dedimTelefonumu açıp Instagrama girdim.
Instagram da gezerken karşıma ben çıktım.Fotorafı görüp gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ Genç Yetenek Kerem Aktürkoğlu ✨
FanfictionKerem -------- Topla beraber koşuyordum.Karşımdaki rakibi topu sağıma çekerek çalımladım.Bu hareketimle beraber taraftarlarların tezahüratı daha da arttı. Yapabilirim. Yapabilirim. .... Zehra ------- Bende dahil tüm taraftarlar ayağa kalktı. Yapabil...