Zehra
---------Keremle beraber benim evime gelmiştik.
İçeriye geçtiğimizde Kereme 'Bir şeyler içer misin'diyerek teklifte bulundum.
'Bana farketmez'dediğinde beraber mutfağa geçtik.Bize kahve yapacaktım.
'Kahve içer misin Kerem'dedim.'Tamam'dedi o da.
İki kaşık kahve koyarak ve iki bardak su dökerek makineye koydum ve kaynamasını bekledim.'Ailen nerede'dedi.
'Ailem şehir dışına çıktılar'dedim bende.
Keremin telefonu çaldığında Kaanın aradığını gördüm.Dişlerini sıkarken telefonunu alarak başka bir odaya geçti.
.....
Kerem
------------Sabah olduğunda Zehranın mesajıyla açmıştım gözlerimi.
Zehra
İyi ki hayatımdasın Kerem
ZehraGülümsememi engelleyemedim ve güldüm.Ben de
Zehra
Sende iyi ki benim hayatımdasın Zehra
SenGerçekten de iyi ki hayatımdaydı Zehra.
O olmasa düştüğüm yerden beni kaldıracak bir el olmazdı.Yataktan kalkıp üzerimi değiştirip evden çıktım.Bugün Yunusla buluşacaktım.
Yunus benim sırdaşım en sevdiğim arkadaşımdı.Zaten Zehrayı bir tek o biliyordu.
Dışarı çıkıp arabaya bindiğimde Yunusun evine doğru arabayı sürmeye başladım.
....
Yunuslara geldiğimde kapıyı çaldım.
Yunus kapıyı açtığında 'Hoşgeldin kardeşim'dedi.'Hoşbuldum kardeşim'diyerek birbirimize sarılarak içeriye girdik.'Eee nasıl gidiyor kardeşim'dedi.'Bildiğin gibi'dedim ben de.Beraber koltuğa oturarak sohbet etmeye başladık.
....
'Ee yengeyi ne zaman istiyoruz'dediğinde gülerek omzuna vurdum.'Saçmalama oğlum ya'dedim.Aslında fena olmaz
İç sesimi engelliyemedim.'Oğlum ya görüyoruz sen baya aşık olmuşsun.Hem de Kaandan kıskanacak kadar'dediğinde başımı salladım.'Haklısın aşık oldum ben'dedim.
....
Zehranın yanına giderek elimi gösterdiğim de 'Gel elini saralım'dedi bende onu takip ettim ve beraber yan yana oturduk.Ben elimi Zehra'nın dizinin üzerine koyduğumda elime eli deydiğin de kalbim hızlandı.Eminim benim kadar onun da kalbi hızlanmıştı.Elime yavaşça değen eliyle beraber elimi sarmaya başladı.
....
Zehranın evine geldiğinizde
Zehra 'Bir şeyler içer misin'diyerek teklifte bulundu.
'Bana farketmez'dediğinmde beraber mutfağa geçtik.'Kahve içer misin Kerem'dedi.'Tamam'dedim ben de.
İki kaşık kahve koyarak ve iki bardak su dökerek makineye koydu ve kaynamasını beklemeye başladı Zehra.O an aklıma bir şey geldi Zehranın ailesi vardı ama neredeydi.
'Ailen nerede'dedim.
'Ailem şehir dışına çıktılar'dedi o da.
Benim telefonu çaldığında Kaanın aradığını gördüm.Dişlerimi sıkarak telefonumu alayarak başka bir odaya geçtim.
Bu şimdi niye arıyor ya
'Efendim'
'Kerem bugün akşam buluşacağız.Ben,Barış.Ben de seni de davet etmek istedim.Bu arada ben bir tane kızla tanıştım acayip iyi bir kız tam benim kafa dengim.'
'Olur bende gelirim'dediğimde gülerek telefonu kapattım.
Artık kimseden bir şey gizlemeyecektim.Yanımda Zehrayıda götürecektim.
.....
Evet bugünde bir bölümün sonundayız.
Umarım beğenirsiniz.Bu arada bu bölümde kısaydı ama güzeldi.Diğer bölümümüz Salı günü gelecek yine uzun olamayabilir tam bir şey demiyorum ve yakın bir zamanda sezon finali yapacağım bölüm biriktirerek sürekli ara ara bölüm atacağım hoşçakalın......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ Genç Yetenek Kerem Aktürkoğlu ✨
FanfictionKerem -------- Topla beraber koşuyordum.Karşımdaki rakibi topu sağıma çekerek çalımladım.Bu hareketimle beraber taraftarlarların tezahüratı daha da arttı. Yapabilirim. Yapabilirim. .... Zehra ------- Bende dahil tüm taraftarlar ayağa kalktı. Yapabil...