Kerem
-----------Konya maçını 3-0 yenmiştik.Sevinçle soyunma odasına doğru giderken kafamı kaldırıp etrafa baktım.Taraftarlar mutluydu.Biz mutluyduk.
İçeriye girdiğimde Kaan yanıma geldi.
"Yalnız çok güzel oynadık"dedi.Başımla onayladım.
...
Zehra
----------Çok mutlu bir şekilde statdan ayrıldık.Çünkü maçı kazanmıştık.
...Eve döndüğümüzde kendimi odama kapattım.Ve hemen yatağıma yattım.Şimdi arkadaşlarıma buluşmayı teklif edecektim.
Telefonumu alıp gruba yazdım.
Eva Zeynep Rüya✨------ZhEaZnRa------✨
Yarın buluşalım mı?
SenEvettt
EvammOlur ben şimdiden ne giyeceğimi seçtim bile.Çok güzel olur yarın akşam 20.00 de
RüyammOlur
Zeyno
Bu arda bende bir yandan nöbetimi ertelettim.Ve gruptan çıkıp yattım....
Sabah güneşin ışıklarının yüzüme vurmasıyla hafifçe doğruldum.
Ayaklarımı sarkıtıp yere indim.Odamın kapısını açtım ve mutfağa doğru ilerlemeye başladım.Kendime kahvaltı yapacaktım annemler büyük ihtimalle dışarıda kahvaltı yapacaklardı.Ve benim bugün nöbetim var sandıkları için beni kaldırmamışlardı.Buzdolabını açtım ve içinden iki tane yumurta çıkardım.Sonra tezgaha doru yürüyüp çekmeceden bıçak çıkardım ve sucuğu doğramaya başladım.
Ocağın altını açıp yumurtaları kırdım.Üzerine de doğradığım sucukları ilave ettim.Sonrada sandalyeye oturup pişmesini beklemeye başladım.
....
Kerem
-----------Akşam Muslera,Abdülkerim,Kaan,İcardi,Kerem Demirbay,Mertens,Kazımcan,Barış,ben buluşacaktık.Son zamanlarda Fenerbahçe ile zirve yarışındaydık ve asla mola vermeden aralıksız çalışıyorduk.
Bugün akşamda sohbet muhabbet olsun diye buluşacaktık.Aslında hiç gidesim yoktu.Bu aralar çok kötü oynuyordum ve linçleniyordum.Bu da beni kötü etkiliyordu.Kafamı yastığımdan kaldırıp elime telefonumu aldım.Ve onun hesabına girdim.Profiline kendisini kayalıkların üstünde çekmiş üzerinde Galatasaray forması arkasında ise Kerem yazıyordu.
İstem dışı bu beni gülümsetti.Ve ellerim benden bağımsız istek at kısmına gitti ve bastı.
Beni seviyordu,destekliyordu.Benimde böyle birisiyle konuşmaya ihtiyacım vardı.
Bir anda ekranıma bildirim düştü.
Zehraaa🦁 isteğini kabul etti.
Gülümseyerek telefonumdan Zehraya yazmaya başladım.
Merhaba Zehra ben Kerem öncelikle beni desteklediğin için teşekkür ederim.
GönderildiBen bunu göndermiştim fakat Zehra bir şey yapmamıştı.Umudumu yitirip telefonumu kapatacakken bildirim düştü.
Rica ederim.Ben hep seni destekleyen kişiler arasında olacağım Kerem
İletildiBu beni mutlu etti, gülümsetti.
Aklıma düşen şey ile şunu sordum.Bu arada ne mesleği yapıyorsun?
GönderildiOrtopedi mesleğini yapıyorum
İletildi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ Genç Yetenek Kerem Aktürkoğlu ✨
FanfictionKerem -------- Topla beraber koşuyordum.Karşımdaki rakibi topu sağıma çekerek çalımladım.Bu hareketimle beraber taraftarlarların tezahüratı daha da arttı. Yapabilirim. Yapabilirim. .... Zehra ------- Bende dahil tüm taraftarlar ayağa kalktı. Yapabil...