Kerem
----------Zehranın yanındaki kişinin kuzeni olması içimi rahatlatmıştı.Gözletimi yumdum ve restorantda tesadüf eseri karşılaştığımız olayı canlandırdı zihnim.
Çok güzel bir kızdı.Simsiyah saçlarını açık bırakmış üzerindeki elbise ve ceketiyle herkesin gözlerini kamaştırıyordu.Makyajı hafifti.Bu da onu çok hoş görünmesini sağlıyodu.
Ama sıkıntı şuydu kaan apaçık bir şekilde Zehradan hoşlandığını söylemişti.Bende o anlık sinirle kalkıp bahçeye çıkmıştım.
Onu bahçede yan profilini görmüştüm.Sonra biraz daha yaklaştığımda yanındaki o çocuğu görmüştüm.İlk başlarda sevgilisi sanmıştım.
Zehra ayağa kalkarak çocuğun yanından geçmişti.Tek bir sıkıntı vardı o an Zehra önüne bakmadığı için bana çarpmıştı.Sonrasını belliydi zaten o çocuk gelmiş herşeyi maf etmişti.
Bugün hastaneye gidecektim.Kontrollerim vardı.
Kapı çalmaya başladığında ayağa kalkarak kapıya gittim.Kapıyı açtığımda karşımda Kaanı gördüm.
Boynumdaki damarların belirginleştiğini hissettiğimde sakın olmaya çalışıyorum
'Naber Kerem bı maçtan önce uğrayayım dedim'dedi.'İyi yapmışsın kaan da ben şimdi evden çıkıyorum'dedim.'Tamam gel ben seni bırakayım'dedi.Bende olumlu anlamda kafamı salladım.
Beraber apartmandan çıktık.
Arabaya bindiğimde kaanda sürücü koltuğuna geçti.
'Nereye gideceksin seni bırakayım'dedi.
'Hastaneye gidecektim.Bugün kontrollerin var.'dedim.'Tamam hangi hastane?'dedi.
'Deform (Hayal ürünüdür) hastanesine gideceğim.'dedim.O da başını salladı.Aslında Kaan iyi birisiydi onunla güzel vakitler geçirmeniz mümkündü.
Biz de çoğu zaman iyi anlaşmıştık.Ama bunlardan sonra pek mümkün değildi.
Araba durduğunda aşağıya indim.'Maçta görüşürüz kerem'dedi Kaan.Bende birşey demeden içeriye girdim.
Personel yazan kısma ilerlediğim de birçok kişinin bana baktığını gördüm
'Merhaba hoş-'kafasını kaldırdığında beni görünce çok şaşırdı sonra devam etti.
'Merhaba hoşgeldiniz Kerem Bey'dedi.
'Hoşbuldum benim bir randevum vardı'dediğimde bilgisayara bilgilerimi girdikten sonra '12.kat 12 Neolu odaya girdiğiniz de Kemal Emre Bey sizi karşılıyacaktır'dedi.Bende dediği gibi ilk asansöre bindim ve altıncı kata çıkıp Kemal Hocanın odasına girdim.
....
Kontrol olduktan sonra yavaşça koridordan yürümeye başladım.
Kontrollerim güzel geçmişti.Nefesimi verip tam asansöre binecekken kafamın sağ tarafından konuşmalar duydum.
'Tamam siz 3.Kata inin oradaki doktorlara danışabilirsiniz'dedi.
Bu Zehra'nın sesiydi.
Kafamı kaldırdığımda Ortopedi Zehra Mizan yazıyordu.
Bulmuştum Zehrayı.
Kapı açıldığında içeriden bir kadın çıktığında bana bakıp 'Sizde mi muayene olacaktınınız,buyrun geçin'dediğinde ayaklarım benden bağımsız bir şekilde içeriye girdi.Zehra kafasını kaldırıp bana baktı.'Ker-em sen burda ne yapıyorsun'dediğinde 'Kontrollerim vardı onun için gelmiştim.Senin burada olduğunu öğrendim daha yeni o yüzden hep buradayım'dediğimde güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ Genç Yetenek Kerem Aktürkoğlu ✨
FanfictionKerem -------- Topla beraber koşuyordum.Karşımdaki rakibi topu sağıma çekerek çalımladım.Bu hareketimle beraber taraftarlarların tezahüratı daha da arttı. Yapabilirim. Yapabilirim. .... Zehra ------- Bende dahil tüm taraftarlar ayağa kalktı. Yapabil...