-Tatil-

165 18 9
                                    

Yaaaaa ben 1. kitabın yorumlarını okudumda geldim hafif bir feels geçiriyorm OLM ÇOK TATLISINIZZ YERİM BEN SİZİİİ ENERJİ GELDİİİ DEDİM YB YAZAMM

--------------------------------------------------------------

İzuku'nun anlatımıyla;

Gözlerimi açtığımda yumuşacık bir yataktaydım.En son arabada..Öhm.

Hafif doğrulduğumda üstümde dünkü kıyafetlerim yerine oldukça bol bir pijama olduğunu fark ettim.Ayağa kalkmaya çalıştığımda kalçam ve belimdeki ağrı ile acıyla inledim.Dün beni çok zorlamıştı gerçekten.Kaç tur yapmıştık acaba?Birde arabada yapmıştık!


Kapı açılma sesi ile hafif irkildim.

"K-kacchan?"

"İzuku uyanmışsın."

Yeniden zorlanarak kalkmaya yeltendim ama kendimi anında Kacchan'a sarılı halde buldum.

"Kendini zorlama yemekten sonra ağrı kesici içersin.Biraz olsa da hafifler."

"T-tamam."

Beni kucağına alıp mutfağa doğru yol aldı.

Suratımı onun boynuna gömdüm iyice.Kokusu beni rahatlatıyor.En azından altımda ki ağrıyı unutmamı sağlıyordu.

En azından altımda ki ağrıyı unutmamı sağlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ev)

Yeni uyandığım için ilk kez görüyordum yazlığı.Merdivenlerden indikten sonra hemen sola yöneldi.Bu ev..O eve benziyordu.Hemde aşırı şekilde.


Mutfağa girmeden önce hemen oturma odasından bir yastık aldı.

"Bu ne için?"

Bana cevap vermeden hemen mutfağa girdi.Beni sandalyeye oturtmadan önce yastığı koydu.Nazikçe bıraktı.

"Tahta sert canın acırdı."

Beni düşündüğü için.

"Teşekkür ederim Kacchan."

Bana bakıp hafifçe gülümsedi.Mutfak tezgahındaki bir tabak katsudonu önüme koydu.Acıkmışım..Kurt gibi daldım yemeğe.


Yemeği yerken bir taraftanda Kacchan'ı izliyordum.Bana gülümseyerek bakıyordu.Katsudonu bitirdiğimde hemen önümden bitmiş tabağı aldı.Beni kucağına alıp banyoya götürdü.

Banyo tezgahına oturtup musluğu açtı.Eline biraz su alıp bana döndü.Üstüme dökmemeye çalışarak önce ağızımı sonra ise ellerimi yıkadı.Yandan biraz peçete koparıp kuruladı.Sanki küçük bir bebekmişim gibi ilgileniyordu benimle.Tekrar kucağına almadan önce annıma bir buse kondurdu..


-----------------------------

SENERYO FİKRİ LAZIMMM KALMADIII 

Hadi siz bulun ben yazayım ehehe

Bakudeku -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin