Balo

173 18 28
                                    

Tüm birgün sonunda saat akşam 8'de dışarı çıkmışlardı.Aslında sorun dışarı çıkmaları değildi.İkiside oldukça özenle giyinmişlerdi.İkiside takım elbiselerinin içinde oldukça iyi görünüyorlardı.

Düşünsenize Katsuki ve İzuku takım elbise ile sizi dansa kaldırıyor.AGAGAGQGGQGQGQ

Katsuki'nin son model arabası ile gidiyolardı.Katsuki'nin dediğine göre bu bir baloydu herkes maske ile gitmek zorundaydı.Bu yüzden ikisinin yüzündede birbirinden zarif duran iki adet maske vardı.Maske Katsuki'nin yakışıklılığına yakışıklılık katmıştı.Hele İzuku.Nefes kesiciydi.Güzelliğinin maske tarafından saklanması beklenilirken-Ki Katsuki bu yüzden takmasını istememeşti- onun güzelliğini vurguluyordu.Kesinlikle İzuku için yapılmıştı bu maske.

Vardıklarında Katsuki arabadan inip İzuku'nun kapısını açıp elini uzattı.Yeşilli kıkırdayarak tuttu Sarışının elini.

Salona girdiler yavaş adımlarla.Daha dans seansı başlamamıştı.Bir köşeye çekilip sohbet ettiler.Yeşilli biraz gergindi ama çok belli etmiyordu.Heycanlıydı.Katsuki ile dans fikri onu çok mutlu ediyordu

Bir anda İzuku'nun kulakları tanıdık bir şarkının melodisi ile buluştu.

Snowman-Sia

(Lütfen dinleyerek okuyun)

Katsuki hızlıca İzuku'yu dans pistine çekti.Önünde hafifçe eğilerek sordu.

"Bu dansı bana lütfeder misiniz İzuku?"

İzuku mutluluk ile gülümsedi.

"Tabii ki"

Elini yavaşça avcuna yerleştirdi.Katsuki onu kendisine çekti ve dans için uygun pozisyona  geçtiler.

Sözler başladı.

Ritme uygun bir şekilde haraket ettiler.Yavaş başlayan dansları asıl nakarata girdiklerinde hızlandı.Birbirlerinin etrafında döndüler ayaklarını uyum içinde ama hızlıca haraket ettirdiler.

"I want to you now That ım never leaving
Cause ım mr.snow until dead freezing
You are my home,my home for all sensin
So come on Lets go!"

Etraftakilerin onlara gülüşerek bakışlarının altında mutlulukta devam ettiler.Bir kaç çift onlardan gaza gelerek eşlerini dansa kaldırdı.Ama diğer dansçılar çiftimizi bozmadılar.Onlar ortada dans ederlerken diğerleri onları bozmadan aynı onlar gibi dans ediyorlardı.

Tam ışığın yansıdığı yer çiftimizin olduğu yerdi.

Zaten..
Onların hak ettiği de bu değil miydi?
Hayatlarının ışıklarla dolu olması sahip olmaları gereken şeydi
Sonuçta..
Her ışık bir umut demekti

Snowman şarkısı sona erdi.Yeni bir şarkı başladı.

Runaway-AURORA

İzuku kollarını Katsuki'nin boynuna doladı.Katsuki ellerini İzuku'nun Beline indirdi.Diğer eli yanağını okşuyordu yeşillinin.Şarkının en son kısmına dek sakince bakıştılar.Sadece ayakları 2 ileri 2 geri yaparak ufak bir ritim tutuyordu.

En son parta gelmişti sıra.

"I can't running..."

Şarkının son kısmında bir havai fişek patladı.Balonun pencerelerinden görünebiliyordu bu eşsiz ötesi manzara.Yeşilli gözlerinde ki o parıltı ile izliyordu o manzarayı.Aslında şuan gerçek manzaranın kendisi olduğundan haberi yoktu.Göz bebeklerinde havai fişeklerin parıltısı yansıyordu.Katsuki yavaşça İzuku'nun dudaklarından bir öpücük çaldı.

Yeşilli bu ani sevgi gösterisiyle şaşırdı.Kendini gülmekten alamadı.Katsuki İzuku'nun gülümseyişini izlerken tebessüm etti.

"Seni seviyorum İzuku."

"Bende seni seviyorum Kacchan."

---------------
Kısa farkındayım ama bir fikrim yok:,((
Ama yinede tatlış bir bölümdü bencee


Bakudeku -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin