İzuku'nun totosuna spatula ve vites topu soktuktan sonra din sınavından 100 almaya gidiyorum🤙🐎
Ben sanırım yorum okuyup gaza geliyorum..
Smut!!
Fantezi oyuncakları
--------------------------İzuku'nun bakış açısı;
Yeni bir gün yeni bir sabah ve Kacchan ile olan yeni güzel anılar.Bilenler bilir.Kacchan ile bebeklikten beri beraberdik.Belli bir yaşa kadar belki de bizden yakını yoktu.
Tabii geçmişimiz sadece çiçeklerden oluşan tatlı bir yol değildi.Çok kırdık ve çok kırıldık.Belki bizim yerimizde bir başkası olsa herşeyi boşverip terk ederdi.
Bazen geçmişe bir dönüp bakıyorum sonra da yanımda yatağımızda mışıl mışıl uyuyan Kacchan'a.Ne ara bu hale geldik acaba diye düşünmeden edemiyorum.
Ne kadar zıt kutuplar olsakta biz birbirimiz için yaratılmıştık.
{Çünkü ben senin için yaratıldım.}
{Sende benim için.}
{Seni sevmek için yaratılmışım bebeğim.}
{Sende beni sevmek için yaratılmışsın.}-----------------------------------
Sabah gözlerimi yavaşça açtım.İlk gördüğüm manzaranın Kacchan'ın karın kasları olması ne kadar utandırsa da bunu hiçbir şeye değişmezdim.
Kafamı uyuyan koca bebeğime çevirdim.Evet İzuku o koca bebek seni dün gece bayılana kadar becerdi.Ama şimdilik bu detayı bırakalım.
Yavaşça ellerimi yakışıklı suratında gezindirdim.Yanaklarını avcuma koyduk ve okşadım.Normalde ne kadar aksi ise uyurken o kadar masumdu.Kaşları yukarı kalkıyor ve oldukça rahat olduğunu belli ediyordu.
Artık her gece yapıyorduk ve ben çok yoruluyordum!Bir de Kacchan'ın değişik fantezileri beni kendimden geçiriyordu ve bu dediğim erotik anlamda değil!Ya da her iki anlamda da..
Bir de bu akşam için özel bir şey yapacağını söyledi.Ne yapacağını kestirememek beni hafif tırstırıyor olsa da açık konuşmak gerekirse merak ediyordum.Yine neyin peşinde acaba?
Hafif kıpırdanmaları ile kendime geldim ve o yakut gözlerine baktım.
"İzuku..?"
"Günaydın Kacchan!"
"Günaydın bebeğim."
Beni göğsüne çekip anlıma bir öpücük bıraktı.Onu hayranlıkla süzerken kıkırdadım.
Aniden kulağıma eğilip kışkırtıcı bir şekilde konuştu.
"Dün sana ne dediğimi hatırlıyorum değil mi güzelim?"
"E-evet?"
"Bugün seni bir yere götüreceğim.Ne yapacağımı anlayacaksın."
"Tamam Kacchan."
Erkeksi bir şekilde kıkırdayıp kulağımı öptü.Ardından kahvaltı hazırlamak için yataktan kalktı.
-------------------------------------
"KACCHAN!!BURASI NERESİ!?"
"Bağırma bebeğim al işte geldik."
KACCHAN.BENİ.FANTEZİ.OYUNCAKLARI.SATAN.DÜKKANA.GETİRMİŞ.
Tanrım ne yapacağım!Utançtan sadece yere bakabiliyorum.
"Aslında tek alacaktım ama en iyi sen neyden çok zevk alırdığını bilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakudeku -2-
RomanceYeni bir hikayeye var mısınız yıldızlarım? İzuku ve Katsuki ile hemde...