"18"

19 2 0
                                    

arkslr bilioyrm cok uzun suredir atmiyom bolumu.hazirdi yarisi bugun motive olup diger yarisini da yazdim.umarim begenirsiniz🌹💂‍♀️
________________________

~"Ah,selam.İşte benim gelecekteki peluşlarım olmaya aday olan şahıslar!"

Karşımızda suratımıza 32 diş sırıtan ve bizi 'gelecekteki peluşları' haline getirmek istediğini söyleyen,yüksek ihtimalle bizimle yaşıt bir genç duruyordu.Bizi kaçıran kişi de muhtemelen o'ydu...
Biz daha ne olduğunu tam olarak kavrayamadan karşımızdaki genç konuşmaya başladı.

"Ah,kusuruma bakmayın.Ben Huening Kai.
Bana sadece Kai diyebilirsiniz,nasıl olsa aramızda sadece 1 yaş falan var. Kendinizi tanıtmanıza gerek yok nasıl olsa ben sizi tanıyorum.Bu kadar gergin olmayın canım.
Benimle rahat konuşup istediğinizi sorabilirsiniz!"

Durumun gerginliğini geçtim nasıl bir durumda olduğumuza bile kafa yoramayacak kadar saçmaydı şuanda yaşananlar.

"Neden burada olduğumuzu anlatarak başlamaya ne dersin?"
diye atladı Taehyun.
Sesinden ne kadar gergin ve kızgın olduğu fark ediliyordu.

"Ah,doğru! Aslında anlayabilecek kapasitede olduğunuzu düşünmüştüm...Her neyse.
İkinizin de baba tarafının elleri pis işlere ve kana bulanmış durumda, zaten biliyorsunuz.Ama birinizin babası var ki elini kana bulamayı geçtim adamın eli boktan çıkmıyor!"

Taehyun'un bana sorgular şekilde bakan gözlerinin aksine,oldukça tepkisiz ve yaşanan şeylerin getirdiği alışkanlıkla sakindi benim bakışlarım.Babamdan bahsettiğini zaten ikimiz de biliyorduk ama neden Kang'ı da bu işe sokuyordu?

"Benim babamdan bahsediyorsun anladım da,neden KangTaehyun'u da bu işe bulaştırıyorsun?Ayrıca tüm mafya babaları dediğimiz kişiler pis işlere bulaşmıyor mu? Babam ne gibi 'mafyalık' saçmalığını bile aşacak bir harekette bulundu da onu diğerlerinden ayrı tutuyorsun?"
Dedim soluklanmadan.

Tamam anladık en iğrenç insan babam falan da her işin ucunun bana dokunması sabrımı zorluyordu gercekten.

"Ah...zavallı küçük Choi.
Baban muhtemelen gözünde;tek ailesi olan evladını ve eşini bu acımasız dünyada,acımasız yollarla korumaya çalışan,iyi bir insan olmasa da iyi bir 'baba' rolünde ha?"
diye cevap verdi Kai.

Ah...gerçekten mi?!
Emin olun bu adamın ne kadar iğrenç olduğunu ya da istediğinin olması için ne kadar ileri gidebileceğini en iyi ben bilirim.
Ama tüm babalar böyle değil miydi?
En azından mafya camiasında...

Gerçi Kai'nin söyledikleri,bizim evde yaşananları bilmeyen ve dışarıdan sadece babamın çizdiği imajı gören birisi olarak doğruydu.
Babam bayılırdı egosunu tatmin etmek için bu tür hikayeler uydurmaya.

"Emin olun babamın nasıl birisi olduğunu sizden iyi biliyorum Bay Huening."
____________________________________________

13Mart 2019

Bugün 18 oldum.
Küçüklüğümden beri hep 18'in hayalini kurdum.
Kendime hep "18 olunca annemi ve Jisung'u alıp terk edeceğim bu lanet evi." derdim.
18...ne ifade eder insana?
Büyüyüp yetişkin olmak mı?
Ya da "İstediğim üniversiteye gideceğim ve kendi hayatımı kuracağım!" mı?
Bazılarımız için 18:çocukluk korkularını ve ergence tavırlarını aşma anlamı mı taşır yoksa?
Bazılarımız için ise hayatta sadece bir yıl daha geçirmek işte,çok da bir şey ifade etmez.

...
Benim için özgürlüğe kavuşabilme fırsatıydı 18.
Güzel olmasa da istediğim bir bölüm kazanıp, eski hayatımı arkamda bırakıp ortadan kaybolma fırsatı...
Bunun hayali ile yaşadım tüm çocukluğumu.
18'ime kadar dayanabilecek gücü nerden buldum bilmiyorum.
Aslında biliyorum.
Annem
Jisung abi
Soobin.
ve...
biri daha var...
Ama bilmiyorum.
Ya da hatırlayamıyorum?
Neyse...bugüne kadar bana dayanma fırsatı verdikleri için onlara gerçekten minnettarım.
Artık yolun sonundaki ışığa varmışım gibi hissettiriyor 18.
Bugün hayatımın en umutsuz,bir o kadar da umut dolu günü.
Pastamdaki mumları tek başıma söndürürken

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ma chérie~TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin