1.Bölüm / İkinci şans

160 16 19
                                    

Wei Wuxian uçurum tepesinde durup Yine Hufu için kavga eden tüm farklı olanlara bakıyordu. Kayalığa doğru geriye doğru yürürken yüzünden göz yaşları akıyordu. Shijie'si gitti, ikinci ailesi gitti, yaşayacak hiçbir şeyi kalmamıştı artık..

Wei Wuxian,birden yanında hemen biraz uzağında tanıdık bir ses duydu "Wei Ying, geri dön" o ses Lan Wangji aitti, Lan Wangji tutması için elini Wei Wuxian'a uzattı ama Wei Wuxian, uçuruma doğru geri yürümeye devam etti.

Wei Wuxian kendini geriye doğru bırakmak için arkasına yaslandı. Lan Wangji Wei Wuxian'ın elini tutmak için hızlı bir şekilde ileri atıldı. Aşağıdaki uçuruma düşmeden önce Wei Wuxian'ın elini yakalaya bilmişti.

Birinin elini tuttuğunu fark etiğinde yukarı baktı "Lan Zhan" Wei Wuxian, Lan Wangji'nin kolunun ne kadar acıdını ve kolundan giderek daha fazla akan kanı görebiliyordu.

"Lan Zhan, bırak beni" Lan Wangji, yarasındaki kanın durmadığı için kolunun gücünü kaybetmek üzere oldunu hissede biliyordu. Lan Wangji, Wei Wuxian'ın gitmesine izin vermemek için elinden gelen her şeyi yapıyordu. O sırada arkadan adım sesleri duyulmaya başladı. Lan Wangji göz ucuyla arkaya baktığında bir kılıç gördü. Kılıcın Jiang Cheng'e ait oldu. Wei Wuxian kardeşini görmek için başını kaldırdı, kardeşinin gözünde acıyı, öfkeyi, kaybolmuşluğu ve daha bir çok duyguyu gördü.

Jiang Cheng kılıcını başının üzerinde kaldırdı. Wei Wuxian kardeşinin son saldırısını yapmasını bekleyerek gözünü kapadı.

"YUNMENG SERT LİDERİ DURUN!!"Lan Wangji gögsü yere baskı yaptığı için sert bir sesle söyledi.

" WEİ WUXİAN! CEHENNEM'E GİT!" Jiang Cheng kılıcını Lan Wangji'nin eline yakın kaya'ya sapladı. Kılıcını büktü , kayadan çatlama sesi yükseldi. Wei Wuxian bunu fark eti 'eğer kaya kırılırsa Lan Zhan da düşecek' bu yüzden elini Lan Wangji'nin tutşundan çekmeye çalıştı ama Lan Wangji elini sıkıcı tutmaya devam etti, Wei Wuxian'ın elini çekmesine izin vermiyordu. Jiang Cheng kayayı daha da sert bir şekilde kırdı, kaya dağıldı, Jiang Cheng, Lan Wangji ve Wei Wuxian'ın birlikte uçurumdsn düşüşünü izliyordu.

"Lan Zhan, neden elimi bırakmadın?" Wei Wuxian , Lan Wangji'nin onun kolunu tuttuğunu hissetiğinde endişeli, sinirli ve şaşkın bir ses tonu ile sordu.

Lan Wangji " Wei Ying olmadan yaşayamam, Wei Ying nereye giderse gitsin, ben onu takip edeceğim Çünkü: Ben seni seviyorum Wei Ying." Wei Wuxian, Lan Wangji'nin itirafı duyuşun gözleri dolmaya başladı, Wei Wuxian Lan Wangji'nin beline sarıldı "Bende seni seviyorum Lan Zhan, lütfen beni artık yanlız bırakma" Wei Wuxian ,Lan Wangji'nin başını salladığını hisetti "Nerde olursak olalım, sana olan hislerimi unutmayacağım Wei Ying" ikiside gözlerini kapatarak sert zeminin etkisini beklediler......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(Geçmiş. Lan Wangji'in ve Wei Wuxian'ın 16 yaşında olduğu zaman)

Lan Wangji kapının vurulma sesi ile gözlerini başladı gözünü bir kaç kere hafif açıp kapadı. Bu sefer açtığında gözünü tamamen açtı ve yavaşça doğrulmaya başladı ama başına giren hafif ağrı girdi ve parmaklarını şakaklarına götürke nerde olduğuna bakmak için göz ucuyla etrafına bakınmaya başladı. Şakağına götürdüğü eli havada kaldı çünkü olduğu yere inanamadı. Ve hemen kendine baktı ve daha çok şaşırmasına neden oldu. Şaşkın bir şekilde hafifçe mırıldandı "Olamaz.. B-Bu imkânsız... Olamaz... Geçmişe döndüm... 16 yaşındaki halime bedenime geri döndüm" Aklına aniden kişi ile sesi yükseldi "Wei Ying!"

𝐽𝑜𝑢𝑟𝑛𝑒𝑦 𝑇𝑜 𝑇ℎ𝑒 𝑃𝑎𝑠𝑡/ WangXianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin