6. bölüm / 💗İLK ÖPÜCÜK💗

58 7 19
                                    

🌸 ÖᑎᑕᗴKI ᗷÖᒪᑌ̈ᗰᗪᗴᑎ 🌸

Lan Wangji ve Wei Wuxian, soğuk mağraya gitmek için oturdukları minderden kalkıp Lan Xichen'in önünde eğilip Hanshi'den ayrıldılar.

Soğuk mağraya giderken Wei Wuxian "Lan Zhan, düşünüyorum da. O aptal baykuşu alt etmeliyiz. Bence baykuş biz oraya ulaşana kadar Wen Chao'ya ikinci Yin Demirine götürür"

"Peki o baykuşu nerde bulcaz?" Lan Wangji aynı fikirdeydi. Wei Wuxian onu ilk kez nerede gördüğü hatırlamaya çalıştı.

Wei Wuxian bir süre düşündükten sonra hatırladı " Bana kütüphaneden kaybolmamı söyledikten sonra. Jiang Cheng ve Nie Xiong ile dağın arkasına buluşmaya gittim. Uzun bir ağaçtan çıkan siyah bir sis gördük. Sanırım Yin Demirini aldıktan sonra oraya geri dönmeliyiz "

"Mm. O halde gidelim Wei Ying" Güdük Ataları Lan Yi'den Yin Demirini almak için soğuk mağraya doğru gitmeye başladılar......

~~~~~~

Wei Wuxian ve Lan Wangji, soğuk mağraya geçmişte geldikleri yere gelmişlerdi. Wei Wuxian soğuk mağrada ilerlediği zaman "Wei Ying" Wei Wuxian, Lan Wangji'ye baktığında onun alın bandını çıkardığını gördü. "Ah, akor suikastini unuttum" Lan Wangji alın bandını ikisinin bileklerine bağlarken başını salladı.

Lan Wangji alın bandını ikisininde bileklerine bağladıktan sonra beraber soğuk mağrada ilerlemeye başladılar. "Buranın ne kadar soğuk oldunu unutmuşum" Wei Wuxian kendini sıcak tutmak için ellerini kolarına koyup ovuşturmaya başladı.

Önlerinde duran guqin'e doğru yürüdüler. Lan Wangji guqin'e eğilip bir kaç nota çaldı. Guqin karşılık vererek mağrada nota sesleri yükseldi. Tıpkı daha önce olduğu gibi ikisi de mağrada yüksek sesli yankılanan nota seslerini duymuşlardı.

"Siz ikiniz bu zaman çizergesinden değilsiniz, değil mi?

Lan Wangji ve Wei Wuxian, Lan Yi'yi görmek için arkalarına döndüler. Lan Wangji ve Wei Wuxian, Lan Yi'ye selam verip eğildikten sonra evet anlamında başını salladılar.
"İkinizin başka zaman çizergesinden oldunu hissede biliyorum." Lan Yi ikisine baktıktan sonra devam etti konuşmaya "O halde siz ikiniz zaten Yine demirini ve bu konuda ne yapmanız gerektiğini bildiniz anlamına geliyor değil mi?" Bir kez daha evet anlamında başlarını salladılar. Lan Yi ikisine bakıp gülümsedi. "O halde dikkatli olun, bir çok kişi bu şeyi ele geçirmek istiyor" İkiside tamam anlamında başlarını üçüncü kez salladı. Lan Yi bileklerine bakarak konuşmasına devam etti "Benim onayımı aldınızmı bakalım gençler"

Wei Wuxian ve Lan Wangji bağlı bileklerine baktılar ve Lan Yi'nin ne demek istedini anlayınca Lan Wangji'nin kulak memeleri kızarken Wei Wuxian sadece gülümsemişti.Lan Yi iki genci ayrılmadan önce ikisine son kez gülümsedi, Lan Yi'nin ruhu gittikten sonra Yin demiri önlerinde belirdi. "Lan Zhan, kötücül enerjisini engelliyecek birkaç tılsım yaptım" Wei Wuxian tılsımlardan ilkini çıkardı taktı. Ardından ikincisi , en sonda son olanını taktı. "Tamam bitti" Lan Wangji bir ruhları hapsettikleri tuzak torbasını çıkarıp Yin demirini içine koydu. Wei Wuxian artık soğuktan dolayı söylenmeye başlamıştı "Lan Zhan artık bu soğuk mağradan çıksak olmazmı? Soğuktan hoşlanmıyorum." Lan Wangji tamam anlamında başını salladı. İkili bereber mağradan çıktılar.

Mağradan çıktıklarında Lan Wangji bileklerindeki alın bandını çözüp geri alnına taktı. Beraber dağa gitmeye başlamışlardıki Wei Wuxian aklına gelen şeyle durdu arkasını dönerek koşmaya başladı bir yandan Lan Wangji'ye bağrıyordu " Bekle Lan Zhan! Tavşan, tavşanları unuttum!" Lan Wangji iç çekerek koşan Wei Wuxian baktı. Yüzünde küçük bir gülümseme oluştu bazen Wei Wuxian'ın ne kadar çocukça olabileceğini unutuyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐽𝑜𝑢𝑟𝑛𝑒𝑦 𝑇𝑜 𝑇ℎ𝑒 𝑃𝑎𝑠𝑡/ WangXianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin