Herkese merhaba öncelikle . Bu benim ilk çeviri hikayem . Buraya çeviri hikeyaler atıcam ağırlıklı olarak "WangXian" çifti ile ilgili olcak çünkü "YiZhan" alakalı pek yabancı hikaye bulamadım sadece bir tane buldum ama araştırmaya devam edicem ve bulduklarımı çevirip atıcam. Bu hikayenin asıl yazarından izin aldım ve çevire bilmem söyledi. Bu hikayede biraz ilerledikten sonra başka bir hikaye daha çevirisine başlıcam. Umarım hoşunuza gider ve zevkle okursunuz. Ve eğer istediğiniz bir yabancı kitap olursa "WangXian yada YiZhan" la alakalı bana yazın ve bende izin alabilirsem severek çevirisini yapıp sizinle paylaşırım.
Bu hikaye'nin sadece kapak fotorafını değiştirdim . Adını ise aynı ama kısalttım. Hikâyeyi ilk normal halinde çevirdim ama ben daha akıcı ve bir birini tutsun toparlasın diye bazı değişlikler yaptım ve ekledim bu konudada izin aldım.Bu hikayenin asıl yazarı; HarukiUsagi46
Ona aittir. Ve hikayenin orjinal adı ise;
Lan Wangji and Wei Wuxian Travel Back to the Past.Ben biraz uzun olduğu için sadece 'Travel Back to the Past' adını yani tükçesi 'geçmişe yolculuk' adını kullandım .
Ve bu yazarın başka hikayelerini de çevircem be severek okudum ve sizinle paylaşmak istedim. İngizcem yettiği kadar çeviricem. İlk kez 12 yılda öğrendiğim İngilizce bir yerde işime yarıyor XD.
Hikayenin Orjinal kapak resmi bu aslında.
Ben başlangıcına uysun diye başka bir şekilde başka bir kapak ve foto kullandım umarım uymuştur. Orjinalinden biraz daha farklı.
Hikâyeyi ne sıklıkla atarım bilmiyorum haftada bir bölüm atarım büyük ihtimalle çünkü çevirmesi , düzenlemesi, uzun sürüyor ve benimde işlerim olabiliyor o yüzden hafta da bir bölüm atmaya çalışıcam.
Şimdilik bu kadar umarım severek okursunuz ve beğenirsiniz şimdiden ii okumalar. 💛🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐽𝑜𝑢𝑟𝑛𝑒𝑦 𝑇𝑜 𝑇ℎ𝑒 𝑃𝑎𝑠𝑡/ WangXian
FanfictionHem Lan Wangji hemde Wei Wuxian , kayanın kopması ile birlikte uçurumdan düştükten sonra geçmişe yolculuk ederler. Geçmişi değiştire bileceklermi? Herkesi kurtara bileceklermi? Yoksa herşey eskisi gibimi olcak?...... #WangXian kurgusudur. ~İngizce'...