bölüm playlisti
rei 6 - acı ve gözyaşı
nf - mansion
billie eilish - lonely✯✯✯
Kaan'ın da dediği gibi hastanenin önüne bizi alması için bir araç gelmişti. Siyah, camları film ile kaplı aracın içinden orta yaşlarda ve takım elbiseli bir adam çıkıp binmemiz için arkadaki sürgülü kapıyı açtı. Böyle bir muameleyi beklemediğim ve daha önce tanık olmadığım için mahçup bir ifade takınmıştım ister istemez.
"Teşekkür ederim..." Ardımdan kapı nazikçe örtüldükten sonra şoför kendi koltuğuna yerleşmiş ve otele gitmek üzere aracı çalıştırmıştı.
Hastaneyi giderek arkamızda bıraktığımızda şoför Kaan ile muhabbet etmeye başlamıştı.
"Geçmiş olsun Kaan Bey." dedi dikiz aynasından bakışlarını bize döndürerek.
"Teşekkür ederiz."
"Mehmet Bey duyar duymaz çok endişelendi. Kendisi otele siz gidene kadar misafir almayı düşünmüyor."
Kaan şaşkınlıkla gözlerini açarken ben neyden bahsedildiği hakkında sorgulamaya koyulmuştum. Mehmet Bey kim ve bu adam neden Kaan'a karşı bu kadar saygılı? Asıl bomba bir otelin Kaan için kapattırılıyor olması. Sarhoş olduğunda Ankara'daki denizi içtiğini söyleyen birisi için otel mi kapattırılıyordu cidden?
"Sen kimsin?" dedim Kaan'a yaklaşarak. Sesimi şoförün duymayacağı şekilde alçaltmıştım.
"Ne?" Anlamsız bakışları yüzümde gezinirken kaşları çatılmıştı.
"Sen kimsin ki senin için otel kapattırılıyor? Konuştuklarınızdan hiçbir şey anlamadım."
"Öyle desene..." Vücudunu benden uzaklaştırıp geriye doğru yaslandı. Dudaklarındaki alaylı bir gülümseme ile "Gidince görürsün. Sürprizi kaçmasın." dedi. Zaten en büyük sürprizi yangının benim evime de sıçradığını duymam ile öğrenmiştim. Şuan beni şaşırtacak daha büyük bir unsur var mıdır, emin değilim.
Kendimce çıkarımlarımdan vardığım tek bir sonuç var o da şu: Otel sahibi zengin. Kaan da zengin demek isterdim ama yangına kurban giden apartman, bir zenginin konaklayacağı binaya göre fazla fakir duruyor. Yani duruyordu. Artık öyle bir bina yok. Yandı, bitti, kül oldu.
Araç dar bir sokağa girdiğinde yol eski olacak ki arabanın içinde yalpalamaya başlamıştık. Kaan bunu anlamış gibi "Geldik." dedi oturuşunu toplarken. Çok geçmeden araba durduğunda şoför aceleci hareketleriyle tekrar kapımızı açmıştı.
"Buyrun." dedi araçtan inmem için kenara çekilirken. Kabul etmeliyim ki kesinlikle çok centilmen bir beyefendi. Şoför bile böyle olduğu için otel konusundaki beklentilerim ister istemez yüksek tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ankara sahili
Teen Fiction"Kardeş kardeş..." Kaan elinde tuttuğu şişeye bakarak yüksek bir nara attı. Hıçkırdıktan sonra vücudunda gezinen alkolün etkisiyle aptalca bir gülümse yer etti yüzünde. Parmağını bir hışımla havaya dikip boşluğa doğru tehdit edercesine salladı ve gü...