OKUYACAĞINIZ HER ŞEY HARFİ HARFİNE GERÇEK YAŞANTIMDAN ALINMIŞTIR.. iyi okumalar..
Orta okul 6. Sıftaydık ve belkide bizim öykümüz ! O zaman başlıyordu - belkide olmayan öykümüz..
Derslerim çok iyiydi ve arkadaşlarım tarafindan sevilen birisiydim.. Belkide öyle sanıyordum neyse. İnsan o zaman gercekten sevmek ne demek tam anlamıyla bilmez tabi ister istemez..Neyse asıl öyküme geçeyim. Okul sonu bahar şenlikleri olur hepimiz biliriz ve başımizdan geçmistir. Onu ilk kez orada görmüştüm hatta ilk gördügümde okulun hoporloründen yalın'ın zalim şarkısı çalıyordu. Arkadaşlarıma onu göstererek siz daha önce gördünüzmü diye sordum onlarda tabiki dediler 6.A da dediler. Bende hadi canım gibisine bişeyler dedim. Ama ben ilk defa görüyordum o mavi gözleri kıvırcik saçları . Okul bitiyodu 3 ay tatile girecektik ve ben onu göremicektim neyse tatil bitti ve ben adını öğrendiğim kızın 7.A da olduğunu varsayarak sınıflarına gittim ve okuldan ayrıldığıni öğrendim belkide ilk hayal kirikliğim ilk vazgeçmeye mecbur olduğumu o gün öğreniyorudu
m.. Lise başlamıştı artık o kızda aklımın ucunda bile kalmamıştı .
İlk okul sokağımdan cikip sola dönünce ilerde lisem ise sağa dönünce ilerde soldaydi yani cok yakindi.
9.P sınıfına girmiştim kura ile ve hiç kimseyi tanımıyordum sinifta
Lisenin ilk günleri nasıl sıkıcı nasıl anlamsızca olduğunu bilirsiniz..
1 seneyi anlamsızca bitirdim ve 10. Sınıfa geçmiştim ve sayısal sözel veya eşit ağırlık bölümümdem birini seçmem gerekiyordu..
Benimde sayısal derslerim ne yalan söyleyeyim çok kötüydü ve mecburen sözeli seçmiştim..
10. Sınıfın ilk günü okula bi geldim bide ne göreyim listede adım sayısal sınıfında !
Mudurun yanına falan gittim tabi anlatt derdimi . Neyse sen git ilk gun sinifina yarin seni sözel sınıfa aldıririm dedi. Gittim sınıfa ve iki kişi var daha erken olduğu için bi tanesi kisa boylu esmer bir diğeri ise up uzun sari saclari ve yemyeşil gozleriyle adeta buyuluyucu bi güzellikte bir kiz..
O gün derste o kızdan gözlerimi alamadım adeta . Onunda bana baktığını görebiliyodum . O günün gecesine adeta uyuysmamıştım hep aklım ondaydı.
Evet sizinde tahmin edeceğiniz gibi ben sırf o kız için sayısal bölde okuyacaktım.
Neyse ikinci gün gecti uc gecti dort bes derken birinci donem bitmisti. Ve derslerim haliyle berbattı.
İkinci dönemim ilk günüydü. Sarı saclariyla o kiz yeniden sinifa girdi ve hocada derse girmisti.
Hoca soru soruyor ve kaldirdigi kisi yanitliyodu. En önde bir kıza söz verdi ve kız anlatiyodu. Kızın arkadan saçları kıvırcik bi şekilde gözüme çarpti. Sesi öyle yumuşaktı ki onu dinledim dikkatlice . Anlattigi fizik konusunu dahi :)
Tenefuste kizin yanina gittim pardon oturabilirmiyim dedim tabi dedi.
Kizin gözleri masmavi saclari kivrim kivrim !
Hayir olamaz dedim bi anda.
Kiz noldu dedi birsey yok dedim.
Sen ilk okulda hangi okuldaydin diye sordum ve evet benim okuldumdu..
Adının tugba olduğunu biliyodum haliyle yarim dönem geçirmiştik ama bu kız o kızdı. Hani bahar şenligindeki kız..
Allahim bu ne tesaduf dedim..
Bi anda sayisalda okumama vesile olan o sari sacli kızı unutma pahasina!
Kismette senle tanidmaktanvarmis dedim nasil yani dedi. Bosver dedim gulumsedim..
İkinci sinifta arkadaştik hemde cok iyi birer arkadaş. Diger arkadaslarimiz bize hep mavişler derdi . imimizde mavi gozluyduk ve beyaz tenliydik. Hobilerimiz tuttugumiz takimlar vs herseyimiz ayniydi. Bir gun okuldan ciktik ve eve gidiyoruz. Baktim ayni yerden gidiyoruz dedim heralde eve gitmiyo . sonra ne goreyim kiz benim iki uc sokak uzerimdeki caminin sokaginda oturuyor.
Ciddi ciddi korkmaya ayni zamandada mutlu olmaya başlamistim..
11.sinifa baslamistik biraz zaman gecti biz yine iyi birer arksdasiz tsbi ama ben ona öyle aşığım ki gözüm başkasını görmüyor..
Ta ki o ana kadar...
(Devamı gelecek)