Το παρελθόν, όλοι έχουν καλά και άσχημα στην ζωή. Τα μυστικά ακολουθούν και αυτά την ίδια πορεία με τα γεγονότα, κάποια αποκαλύπτονται, κάποια μένουν κριμένα, αλλά για πόσο ;
2020-2021 Αρχές κορονοϊού,αρχές ενός ιού που δεν γνωρίζαμε καν ότι υπήρχε, κρούσματα, εγκλωβισμός, και πανελλήνιες. Ο Ηφαιστιωνας σπούδαζε Ιατρική στον πρώτο χρόνο αρκετά μακριά από το Τολο, περνούσε δύσκολα, η οικογένεια του γρήγορα θα διαλυόταν, κρύο, και οι συνθήκες περίεργες στην Θεσσαλονίκη όπου σπούδαζε. Η Ηλιαχτίδα βλέποντας ότι δεν κατάφερε να περάσει στην σχολή Καλών Τεχνών αποφάσισε να πάρει λίγο χρόνο και να σκεφτεί το τι θα έκανε τελικά. Η απόφαση της ήταν να πάει για αισθητικός, μια επιλογή την οποία σκεφτόταν σαν μια εναλλακτική λύση. Η ζωγραφική δεν έπαψε να είναι για αυτήν η ζωή της και η ξεκούραση της από τα γεγονότα τα οποία την πλημμύριζαν στην καθημερινότητα της.
Εφόσον σπουδάζει αρκετό καιρό και κοντεύοντας να τελειώσει την σχολή της, στον Πειραιά, περνώντας δύσκολα μακριά από τον Ηφαιστιωνα και με τον εαυτό της προσπαθώντας να βρει το κομμάτι που της λείπει, μια πρόταση της έκανε ο πατέρας της όπου ζούσε στις ΗΠΑ να πάει και η ίδια εφόσον τελειώσει και πάρει το πτυχίο της. Σκεπτόμενη πως ο Ηαφαιστιωνας έχει ακόμη 4 χρονια και ενδεχομενος να έχει βρει κάποια άλλη και ότι ποτε δεν ενδιαφέρθηκε από όσο πίστευε για αυτήν, παρά μόνο για την σχολή του και το όνειρο του να καταφέρει να γίνει γιατρός, απαντάει θετικά στην ερώτηση του πατέρα της όπου είχε πολλά χρονια να δει.
Ηταν μόλις 5 ετών τότε που οι γονείς της χώρισαν. Η γνωριμία τους με τον Ηφαιστιωνα άρχισε απο τότε που οι μητέρες τους γνωρίστηκαν αρκετά χρόνια όταν ακόμα ήταν μόλις, 15 και 20 ετών. Η μητέρα της η Αφροδίτη δούλευε ως μοδίστρα και είχε ανοίξει το πρώτο μαγαζί στην γειτονιά σπουδάζοντας και δουλεύοντας τότε από τα 12 χρόνια λόγο του απρόσμενου θανάτου του πατέρα της, η μητέρα του η Αριάδνη πήγαινε στο μαγαζί λόγο της ξακουστής φήμης και ποιότητας, της τότε εποχής. Με τον Ηφαιστιωνα 5 ετών κρατώντας τον από το χέρι να πάει να ράψει ένα πανάκριβο φόρεμα στην γνωστή Αφροδίτη. Αυτή ήταν η πρώτη γνωριμία και η αρχή μιας μεγαλειώδους φιλίας.
Μαζεύοντας τα πράγματα της, και αποχαιρετώντας την μάνα της και την αδερφή της Αλκηστι, παίρνοντας την βαλίτσα και το πορτρέτο του Ηφαιστιωνα στο χέρι της, όπου η ίδια έφτιαξε, αποχαιρετά και φεύγει πρώτη φορά από την "προστασία" της μητέρας της ελπίζοντας πως ολα θα πάνε καλά, σε έναν πατέρα που τον έβλεπε κάποιες ώρες καθημερινά στο μαγαζί όπου είχε ανοίξει παλιότερα στο Τολο. Καθώς φτάνει στις ΗΠΑ και ζώντας με τον πατέρα της πρώτη φορά μαζί και γνωρίζοντας τον καλύτερα, οι στιγμές της μαζί του ήταν λίγο περισσότερο κακές απο της καλές από αυτό που περίμενε πως θα είχε και θα φύλαγε στις μελλοντικές αναμνήσεις της. Ο πατέρας της 58 πλέον και με προβλήματα υγείας, δουλεύοντας περιστασιακά και λίγες ώρες με μια σύνταξη στο πορτοφόλι ήταν αρκετό για να της φτάσει την ψυχολογία όσο το δυνατόν χαμηλότερα, άθελα του, Λόγο των πολλών ωρών που περνούσε στο σπιτι τους η συμπεριφορά του απέναντι της δεν ήταν η καλύτερη μα όχι και η χειρότερη . Πιστεύοντας ο ίδιος ότι δεν πράττει κάτι λάθος και πως την βοηθάει. Οσο καλός άνθρωπος και αδυναμία της είχε άλλο τοσο χειριστικός ήταν. Αρκετές κουβέντες και λόγια από το στόμα του έβγαιναν υποβιβάζοντας την και κάνοντας την να νοιώσει μειονεκτικά. Κάθε φορά που του έλεγε πως δεν το αντέχει και ότι δεν είναι σωστό εκ μέρους του η απάντηση ήταν μια, για πλάκα στο κάνω μην τα παίρνεις ολα στραβά. Οτι και να έκανε ποτε δεν ήταν αρκετό για εκείνων. Καθώς ζούσε μαζί του έπιασε δουλεια για αρχή σε ένα μαγαζί με κοσμήματα όσο ποιο κοντά γινόταν στο σπιτι της. Η Καλοφόρνια ήταν υπέροχη μα και πολύ επικίνδυνη! Πάντα πρόσεχε και ήταν υπεύθυνη ότι και να έκανε.
YOU ARE READING
My Secret Sun
RomanceΈνας ήλιος, λάμπει από μακριά και το δέντρο της ζωής να τον περιμένει, έως ότου χαθούν και οι τελευταίες του ακτίνες φωτός. Ένας ΣΤΟΧΟΣ, ένα ΟΝΕΙΡΟ, ένας ΑΝΤΡΑΣ με ΦΟΒΟ να αισθανθεί οποιοδήποτε συναίσθημα, και, μια ΓΥΝΑΙΚΑ με λαχτάρα να δώσει την ψυ...