3. kapitola

17 1 0
                                    

Sedla jsem si v autobuse na pětku. Pak přišli kluci ze souboru a řekli mi, ať si sednu jinam. Poslechla jsem je, protože jsem věděla, že vystoupí hned na první zastávce a já si tam budu moct sednout. Potom přišla Viky, moje kamarádka ze souboru. (taky hraje na klarinet) "Ahoj," pozdravila jsem jí. "Čáu," řekla na odpověď. Pak vešel do busu i ON. Sednul si na sedačku přede mnou.

Když jsme dojeli na první zastávku, kluci a Viky vystoupili a já s Timem zůstala v buse sama. Jako první jsem si šla sednout zpátky na pětku, když v tom mě chytla něčí ruka a najednou na pětce seděl Tim. "Hej," řekla jsem "to není fér!" On se jen usmál. "Tak si sedni na mě," řekl a zasmál se. Asi nečekal, že to fakt udělám. Sedla jsem si na něj a on mě posadil na sedačku vedle. Začali jsme si povídat, když v tom mi sáhnul na ruku. Ucukla jsem. "Copak?" zeptal se. "Nic." odpověděla jsem. Vzal mojí ruku a držel jí. Opřela jsem se o něj, když v tom autobus zastavil a já si všimla, že na další zastávce už vystupuju..... On si toho všiml taky. Ještě chvilku jsme takhle seděli. Autobus zastavil a já jsem se zvedla. "Ahoj Time." řekla jsem smutně. "Sbohem Lain." řekl. Otočila jsem se a vyběhla z autobusu.

"Ahoj mami."
"Ahoj zlatíčko, tak jak si se dneska měla?" ptala se máma s úsměvem.
"Fájn." odpověděla jsem.
X
X
X
X
X
Ahojky :) třetí kapitolka je tu :) ano, už se trošku něco začíná dít... No uvidíme, jak to bude dál :)

Love & HurtKde žijí příběhy. Začni objevovat