- SZYBKIE INFO -
- "Nieidealny obrońca" to książka z serii "fatalnych wypadków". Dlatego, jeśli nie czytaliście wcześniejszych części, zapraszam do zapoznania się najpierw z nimi. Wszystkie nadal znajdują się na moim profilu <3
- Historia ta opowiada o innych bohaterach, można ją też czytać nie znając treści poprzednich, ale nie polecam wam tego chyba, że jesteście gotowi na spojlery.
- Rozdziały będą pojawiać się standardowo raz w tygodniu.
- Akcja tej książki zaczyna się kilka dni przed rozmową kwalifikacyjną Leny.
- OSTRZEŻENIE -
W książce występują opisane szczegółowo sceny zbliżeń, samookaleczanie, przemoc, wulgaryzmy (niewiele, ale są), dlatego książka ta odpowiednia jest dla osób 18+. Wiele z ukazanych tutaj przeze mnie decyzji jest wątpliwa moralnie i ogromnie chciałabym, abyście nie idealizowali tych wyborów. Zapraszam Was jednak do dyskusji na ich temat w komentarzach.
- OPIS -
Droga do domu nie zawsze jest widoczna. Szymon przekonał się o tym już wiele razy. Mieszkając w Warszawie tęsknił za Sarbinowem, ale kiedy tu wrócił to uczucie nie minęło. Nie zniknęło nawet po poznaniu prawdy o śmierci jego ojca. W zasadzie przecież on nadal nie wiedział wszystkiego. Ciekawość i brak logiki nie dawała mu spokoju, a pewna słodka brunetka tylko dodatkowo mobilizowała go do odkrycia tajemnicy. Niestety, im więcej wiedział, tym jego dom coraz bardziej się oddalał. Dodatkowo jego dawna miłość wróciła, niosąc ze sobą pewną szokującą nowinę.
Co się stanie, jeśli będzie musiał wybrać? Jak poradzi sobie z okrutną przeszłością i czy wybaczy rodzinie ich kłamstwa? Jako stróż prawa powinien w końcu sięgnąć po sprawiedliwość, ale czy aby na pewno będzie w stanie zniszczyć szczęście siostry? Pytań jest wiele, a ich odpowiedzi nie zawsze są tak proste jak by się to wydawało.
Poznajcie historię nieidealnego obrońcy, który za wszelką cenę będzie starał się znaleźć utraconą przystań.
- DEDYKACJA -
"Dla każdego zamkniętego w mrokach swojego życia. Mam nadzieję, że i wy znajdziecie drogę ku światłu."
- COŚ ODE MNIE...-
Hejka Kochani!
Jak my się dawno nie widzieliśmy, co?
Nawet nie wiecie jak cieszę się mogąc do Was wrócić. Mam nadzieję, że i Wy podzielacie mój entuzjazm i wybaczycie mi tę przerwę.
Mam też jedną złą wiadomość.
Aż ciężko mi zacząć ten temat, ale chyba muszę. Postanowiłam, że na razie zawieszę "Powierniczkę Dusz"... To tytuł, który wymaga ode mnie wiele wysiłku, długich godzin planowania, a ja nie jestem mu w stanie poświęcić na razie aż tyle czasu. Zaczęłam powoli pisanie pracy magisterskiej, znalazłam jeszcze jedną pracę.... Historia Yvette jest na tyle piękna, ale i trudna, że nie chciałabym jej zniszczyć. Dodatkowo, tak bardzo stęskniłam się za Sarbinowem! Te postacie pozwalają mi się odprężyć, a w natłoku obowiązków jest mi to więcej niż potrzebne. Właśnie dlatego wracamy! Nie sądzę jednak byście mieli mi to za złe. Wiem, że równie mocno jak ja tęskniliście za tymi głupolami!
Oj, będzie się działo. Już się nie mogę doczekać, aż pokażę wam co tak naprawdę siedzi w głowie Szymka.
Na razie jednak zapraszam was od razu na prolog, w końcu od czegoś musimy zacząć, prawda?
Szybko chciałabym również zaprosić Was na mojego Threads-a - (book_sus), gdzie możecie ze mną pogadać i dowiedzieć się więcej o moich planach czy życiu prywatnym.
Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia niedługo!
CZYTASZ
(Nie)idealny "Obrońca" #3
RomanceTRZECIA CZĘŚĆ SERII "Fatalnych wypadków". "Droga do domu nie zawsze jest widoczna. Szymon przekonał się o tym już wiele razy. Mieszkając w Warszawie tęsknił za Sarbinowem, ale kiedy tu wrócił to uczucie nie minęło. Nie zniknęło nawet po poznaniu pra...