Hyunjin'den
Yine her sabah o lanet alarm çalarken küfür edip kalktım. Alarmlara çok gıcok oluyordum, hayır yani tam uykumun en güzel yerinde uyandırıyor şerefsiz.
~20 DAKİKA SONRA~
Kahvaltı yapıp çıkmıştım okula vardığımda önüme aniden bir çocuk çıkı verdi. Tam ayağıma takılıp düşecekken belinden tuttum. Gözlerine baktığımda sanki büyülenmiş gibi hissettim. O beni ilk bakışta büyülemişti galiba.
Felix'ten
Tam okula girdiğim sırada birinin ayağına takılıp düşecektim ki belimde hissettiğim ellerle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Anın etkisi ile şok geçirmiştim. En sonunda kendime gelip beni kimin tuttuğuna bakmak için yüzüne baktığımda sanki kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu. Kendime anca geldiğimde pardon kendimize geldiğimizde hemen çocuğun kollarının arasından kalkıp
F:Ah ben gerçekten çok özür dilerim iyi misin?
H:Sorun değil ama yolda giderken biraz daha dikkatli ol yoksa bir gün sakatlanabilirsin.
F:Uyarın için teşekkür ederim, bu arada adın ne?
H:Hwang Hyunjin senin?
F:Bende Lee Felix tanıştığıma memnun oldum.
H:Bende tanıştığıma memnun oldum. Kaçıncı sınıfsın?
F:3. sınıfım sen?
H:Bende 3. sınıfım hangi sınıfta olduğunu biliyor musun?
F:Hayır bilmiyorum.
H:Birlikte gidelim o zaman müdür yardımcısına.
F:Tamam olur.
Müdür yardımcısına geldikten sonra Hyunjin ile aynı sınıfta olacağımızı öğrenmiştik.
F:Aynı sınıfta olduğumuza sevindim.
H:Bende sevindim
~OKUL BİTTİKTEN SONRA ~
Nihayetinde eve gelebilmiştim. Kendime marketten aldığım ramenden yapıp daha sonra ise biraz bugün kü olan derslerin tekratını yaptıktan sonra duş alıp yatmışım.
Hyunjin'den
Eve geldikten sonra yemek yemiştim, sonra resim odama gidip biraz resim çizdikten sonra duş alıp yatmıştım.
Evet kuşlsrımmm💝 bu bölümünde sonuna geldik yeni bölüm için 4 veya 5 oy yeterli canlarım öptüm byy🤍
Çok tatlı bu çocuk yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonsuz aşk
RomanceLise 3. sınıfa giden Hwang Hyunjin bakalım çok aradığı ve bulamadığı gerçek aşkını bulabilecek mi?