5. Bölüm

21 5 1
                                    

Felix'den

Uyanır uyanmaz Hyunjin'e mesaj atmıştım. Bugün çok güzel bir gün olacaktı. Bu düşüncelerin hepsini bir kenarı bırakıp tekrar telefona döndüm Hyunjin'in interneti yoktu diye düşündüm. En sonunda yataktan kalkıp okul için hazırlanmaya başladım.

~OKULDA~

Sınıfa girdiğimde Hyun'u göremedim neden gelmedi acaba diye düşündüm. Aklıma aramak geldi hemen. (aferin çok zekisin maşallah)

Telefon açıldığında endişeyle  konuştum.

"alo Hyun ye gelmedin ders başlıya-"

"merhaba Lee Felix, beni hatırladın mı tatlım, Hyunjin elimde ve sen buraya gelene kadar benimle olacak!"

"w-wonyoung Hyunjin'in seninle ne işi var ve ayrıca nereden tanıyorsun onu?!"

"bak Felix ben çok pişmanım ve beni affetmeni bekliyorum."

"bu sadece bir beklenti seni asla affetmeyeceğim, bunu beni aldatmadan önce düşünecektin!"

"Felix saçmalama ben seni istiyorum ve şu Hyunjin pisliği seni hipnotize etmeden önce seni benim yapacağım, sana atacağım konuma gel."

Telefon bir anda kapanmıştı çok sinirlenmiştim wonyoung ile işimi hallettikten sonra rapor alıp okula vereceğim, ama ilk önce Hyunjin'i kurtarmalıyım.(superman mübarek)

~HIZLI GEÇİŞ~

" JANG WONYOUNG ÇABUK HYUNJİN'İ BIRAK"

"Ah demek sonunda gelmişsin tatlım.

" ben senin nereden tatlın oluyorum pardon, bana çabuk Hyunjin'i ver. "

" bak Felix Hyunjin'i vereceğim ama
benim olacaksın.

"ASLA SENİN OLMAM ANCA RÜYANDA GÖRÜRSÜN"

"SUS ARTIK LEE FELİX YETER, HYUNJİN SENDEN HOŞLANIYOR VE BENDE SENİN ONDAN HOŞLANMANI İSTEMİYORUN TAMAM MI"

Bunu duyunca şok olmuştum ne yani Hyun bana aşık mı?! Buna inanamıyorum. Ne ara bağlandı bana, neden bana söylemedi.

"n-ne, sen kimden öğrendin"

"sevgili arkadaşın Hyunjin'den"

"Arkadaşın" ı vurgulayarak söylemişti.

"Hyunjin nerde çabuk söyle"

Adamlarına emir etmişti.

"getirin şu piçi"

Ne kadar ona piç demesine sinirlensem de olay çıkmaması için susmuştum.

Hyunjin'i görmemle hemen yanına gidip sarılmıştım. Sarıldığımda acıyla inledi.

"ne yaptı bu pislik sana iyi misin?"

"i-iyiyim nerak etme"

"hayır değilsin hemen hastaneye gitmemiz gerekiyor"

~HASTANEDE~

Hyunjin'i hemen sedyeye almışlardı ben bile anlamadan ağlamaya başlamıştım. 20-30 dakika içinde doktor geldi.

"Hwang Hyunjin'in yakınları burada mı?"

"ben yakınıyım durumu nasıl"

"şuan da yoğun bakımda fakat durumu iyileşirse odaya alacağız."

"anladım efendim haber verdiğiniz için teşekkür ederim"
 
"ne demek efendim geçmiş olsun
efendim"

Bölüm bittiii diğer bölüm kısa olduğu için bunu da yazmak istedim içime sinmedi sizi seviyorum öptüm byyy 💖🤍

sonsuz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin