3. Bölüm

29 5 0
                                    

Felix'den

Sabah kalkmıştım elimi yüzümü yıkayıp giyindikten sonra anneme kahvaltı hazırlamak için aşağı indim.

"günaydın anniş"
"günaydın oğluşum"

~15 DAKİKA SONRA~

Güzelce kahvaltı edip okula gelmiştim. Sınıfa girdiğimde Hyunjin'i
göremedim. Daha gelmedi herhalde diye düşünürken içeri giren çocuğu görünce bu düşünceyi kafamdan silneye karar verdim. Hyunjin'e  günaydın diyip sırama oturdum ona bugün çıkışta birşeyler içelim mi diye soracaktım umarım cevabı pozitif olur. Ben bunların hepsini düşünürken hocanın sınıfa girmesi ile kendime gelmiştim. Ders fizikti, fizik dersini hiç sevmiyorum yaa. Hoca resmen bana 1 günde taktı. Kadın manyağın teki. (buraları hızlı geçiyorum çünkü herkesin Hyunjin'in cevabını merak ettiğini tahmin edebiliyorum). Teneffüs zili çalar çalmaz Hyunjin'in yanına ışınlanmıştım adeta.

F:"Hyunjin"

H:"Efendim"

F:"Sana birşey soracaktım"

H:"Tabii sor"

F:"okuldan çıktıktan sonra bi yerlere gidelim mi diye soracaktım da."

H:"olur, gidelim benimde evde canım sıkılyordu iyi oldu."

F:"o zaman çıkışta görüşürüz."

H:"görüşürüz."

~OKUL ÇIKIŞI~

Zilin çalması ile kapıya yönlenmiştim.
Törenden sonra ise Hyunjin'in koluna yapışmıştım. O kadar kalabalıktı ki Hyunjin'i kaybedicem diye ödüm koptu. Zar zor olsa da okuldan çıkabilmiştik sonunda. Okulun dışına çıkar çıkmaz ona bir soru yöneltmiştim.

F:"nereye gidelim sence?"

H:"bilmem sen nereye gitmek istersin."

F:"biraz sahile doğru giderken bi kafe var oraya gidelim uyar mı sana?

H:"niye uymasın uyar tabii."

Bu dediği  ile gülmüştüm

Hyunjin'den

Ona baktığımda nedense çok güzel gülüyordu. Gülüşü kalbimi cehennem sıcağı ile yakarken kendimi kaybetmemek için zor tutyordum her an utanması ile gülerken o kısınlan gözlerini yememek için kendimi hırpalıyordum adeta. En sonun da daha fazla dayanamayıp kalbimden geçenleri söylemiştim ona.

H:"çok tatlı gülüyorsun."

F:"teşekkür ederim."

Biz sohbete dalarken gelmiştik bile eğer az daha yürüseydik belki de yola çıkacakyık ki Felix "dur, burası" dedi.

İçeri girdikten sonra bir masaya oturup sipariş verdik. Siparişlerimiz gelene kadar ise sohbet etmiştik. Siparişlerimiz geldikten sonra yavaşça yemeye başlamıştık. Tam tatlımı yutacakken Felix'in sorduğu soruyla şok geçirmiştim.

F:"sevgilin var mı?"

Gözlerim fal taşı gibi açılmış ve üzerine tatlının boğazımda kalması ile öksürmeye başlamıştım. Felix hemen yanıma gelerek :

F:"iyi misin?"

Biraz daha öksürdükten sonra anca kendime gelebilmiş ve ona cevap verebilmiştim.

H:"iyiyim merak etme bir anda sorunca şaşırdım sadece."

H:"iyi olmana sevindim."

Gülerek cevap vermiştim, ardından o da gülümsemiş ve o soruyu sormamış gibi başka bir konu açmıştı. Sohbete o kadar dalmıştık ki saatin 20.30'a geldiğinin bile farkında değildik. Ardından Felix hemen lafa atlamıştı.

F:"saat sekiz buçuğa geliyor yavaş yavaş kalksak iyi olur anca gideriz zaten eve."

H:"tamam, ben hesabı ödeyeyim sen hazırlan sonra gidelim."

Felix'den

Ben daha itiraz edemeden Hyunjin kalkmış ve kasaya doğru ilerlemeye başlamıştı. Ben hazlanıp onu beklerken yanıma gelen kişi ile onun geldiği anlayıp yürümeye başladım.
Ardından yeni bir sohbet açıp yürümeye devam ediyorduk beni evime kadar bıraltıktan sonra ona el sallayıp eve girdim.

Hyunjin'den

Felix'i evine bırakıp bende eve doğru yürümeye başladım tam yürürken bir anda tutulan kolum ile neye uğradığımı şaşırmıştım. Ağzıma kapatılan bez ile bayıldıktan sonra bişey hatırlamıyorum.

Bölüm bitti bebişlerim sizce Hyunjin'i bayıltan kim olabilir yorumlara dökülün. 🤍💖
Yeni bölümün için oy sınırı 5 oy asklarımm. Sizin için gece 2ye kadar yazdım melekler öptüm byy.

sonsuz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin