Felix'den
Hyunjin'in yokluğuna alışmak çok zor. Ne yapacağımı bilmiyorum, benden hoşlandığını öğrendiğümden beri kalbimde acı var, o mutsuzken ben hiç mutlu olamıyorum. Aradan 20-30 dakika geçmişti. Doktorlar bir anda Hyunjin'in olduğu odadan çıkıp telaş içinde koşturmaya başladılar. Hemen bir doktoru durdurup "Hyunjin'e birşey mi oldu?" diye sordum,doktor cevap verdi. "kalbi atmıyor, bunun için elektrik şoka ihtiyacımız var siz sadece sakin kalmaya çalışın" dedi. Duyduğum şey ile bir anda duraksadım. Şok olmuştum adeta, ağlasam mı bayılsam mı bilemedim, ne yapacağımı bilmiyorum. Yere çöküp ağlamaya başladım. Aklıma Hyunjin'in ailesi geldi. (Allah razı olsun şükür aklına gelebildi, çocuk sayende yetim kaldı amk). Haber verse miydim vermese miydim, bilmiyordum. Şuan tek istediğim şey Hyunjin'in iyileşmesiydi,kim bilir ne yapmıştı o kadın. (aklıma bişey gelmiyo delircem). Doktorlar yine bu sefer ellerinde elektrik şok makinesi ile yoğun bakım odasına girdiler. Çok korkuyordum, onu kaybedersem hatta kimsem kalmazmış gibi hissediyordum. Galiba bende ondan hoşlanıyorum.
~40 DAKİKA SONRA~
Hyunjin'i odaya almışlardı çok mutluydum. Doktor birkaç dakika sonra görebileceğimi söyledi. 5 dakika sonra odaya girdim. Hemen yanına oturup konuşmaya başladım.
"ben çok özür dilerim"
"önemli değil"
Felix yüzünde Hyunjin'in elini hissettiğinde dayanamamış ağlamaya başlamıştı. Hyunjin konuşmaya başladı.
"senin yüzünden değildi, kendini sakın suçlama"
"Hyunjin sana birşey söylemem lazım"
"tabii söyle, ne oldu"
"ben"
"sen ne Felix"
"ben seni seviyorum"
"n-ne"
"duydun işte sana sırılsıklam aşığım"
"Felix ben me diyeceğimi bilmiyorum"
"Hyunjin seninde benden hoşlandığını biliyorum"
"nerden öğrendin"
"Wonyoung söyledi ama lütfen ona birşey yapma senden daha fazla ayrı kalmak istemiyorum"
"tamam senin için birşey yapmayacağım"
"seni seviyorum"
"bende seni seviyorum ama bizimkilere ne diyeceğiz"
"sevgili miyiz ki?"
"Felix ikimiz de birbirimizi çok seviyoruz ve sevgiliyiz nasıl soru bu"
"tamam ama bana çıkma teklifi etmedin ondan sordum"
"o zaman şimdi ediyorum"
"hastanede mi Hyunjin salak mısın, insan biraz romantik olur ya"
"melek dedik içinden şeytan çıktı amk"
"terlik geliyo ha"
"ay tamam tamam, doltora sorsana ne zaman taburcu olacakmışım"
"tamam bekle ben sorup geliyim hemen"
"yarın taburcu olabilirmişsin"
"tamam bebeğim"
"bebeğim mi"
"sevgili değil miyiz, ne oldu beğenemedin mi"
"şaşırdım sadece ne kızıyon ya"
"tamam tamam"
~SABAH~
Hyunjin'den
"günaydın sevgilim"
"günaydın"
"bıktım hastaneden taburcu olmak istiyorum yaa"
"sabah sabah ne bu mızmızlanma"
"ama-"
"şşt yeter bu kadar mızmızlandığın bekle doktorla konuşup geliyorum"
(lan ben hyun'un anasını babasını unuttum amk neyse takılmayın o kısma diğer bölümde yazcam)
"geldimm"
"çıkıyo muyum"
"evet hadi toparlanalım"
"tamam"
~HASTABEDEN ÇIKTIKTAN SONRA~
"ay şükür hastaneden çıktım ya"
"abartma istersen sadece 2 gün kaldın"
"ama napiyim çok sıkıldım"
"neyse bebişim ben seni eve bırakayım"
"tamam canım"
~EVE GELİNCE~
"Hyunjin kendine iyi bak sakın çok hareket etme"
"merak etme sevgilim"
"öptüm seni görüşürüz bebeğim"
"bende aşkım bay bay"
Evet aşkolar uzun zamandır bölüm atmadığım için kızgın olduğunuzu biliyorum fakat çok aktif olamadığım için bölğm yazamadım sizden çok özür diliyorum ve sizi kocaman öpüyorum byyy💗🤍<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonsuz aşk
Любовные романыLise 3. sınıfa giden Hwang Hyunjin bakalım çok aradığı ve bulamadığı gerçek aşkını bulabilecek mi?