Soogyu 13

216 16 53
                                    




Bunu ciddi ciddi soruyor mu gerçekten, şaka gibi biri yakında sayesinde kafayı yiyeceğim. Ama herşey sandığın kadar kolay olmayacak Bay choi.

"Bu küslük bitmeyecek çünkü ben seni affetmeyeceğim"

"Beomgyu-"

Onu daha fazla dinlemeden kapıyı çarpıp odadan çıktım. Gerçekten sinirimi bozmuştu. Bana sürtük bile demiş ve kalbimi kırmıştı. Onu öyle kolay affedemezdim.

Arkama bile bakmadan hızla giderken kolumdan çekilmem ile onunda peşimden geldiğini anlamıştım. Tam beni kendisine çekip tekrardan konuşmak için ağzını açıyordu ki annemler bize seslenmişti.

"Çocuklar sizde mi yemek için aşağı inmeye karar verdiniz?"

"Ah evet Yoonhe teyze beomgyu oteli de gezmek istiyor. İzin verirseniz onunla yemekten sonra dışarı çıkabilir miyiz?"

Ben bunu s...severim gerçekten sinirimi bozuyor!

Seninle Hiçbirşey yapmak istemiyorum ben Off!

"Tabiki Soobin oğlumu sana emanet edebilirim"

İnanamıyorum sen beni buna nasıl emanet edebilirsin ki sevgili anneciğim bu beni yer bile yer!

Gerçi yapmadığı şey değil- ne diyorum ben ya

"En son emanet edebileceğin kişiye mi anne?"

"Beomgyu!"

Annem bana kızarken soohyun teyze meraklı bakışlarıyla bizim dengesize döndü.

"Soobin annecim aranızda bir sorun yok değil mi?"

"Ah hayır anne beomgyu oteli pek sevmedi sanırım"

Aynen tam istediğim gibi ve beş yıldızlı olan bu mükemmel oteli sevmedim aynen.

"Off ya"

Annem söylendiğimi görünce hafif kafama vurdu.

"Huysuzluk yapma, neyse hadi yemeğe geçelim çocuklar"






***



Şuna bak ya neymiş beomgyu ile dışarı çıkabilir miyiz miş?, hah çıkamazsın lan.

Çıktık ama.

Ya bir nefes almama izin verin bıktım gerçekten, ben o git dediğinde gidecek gel dediğinde gelecek biri değilim. Ve bunu da ona göstereceğim.

"Söylenme artık"

"Off sana ne be gelmek istemiyorum seninle ne zorluyorsun"

"Zorlamam gerekiyor çünkü minik"

Minik senin bir yerine- neyse sakin ol beomgyu, bana yaklaşmaya çalışan onu geri ittirdim. Ben genç yaşımda katil olmam değil mi bunun yüzünden pfff.

"Defol lan!"

"Beomgyuu"

Daha çok yapıştı.

"Ne var ya!"

"Orta boy yılbaşı ağacı alıp süsleyelim mi?"

"Hmmm.. seninle? Beraber? Birlikte?"

"Hıhım"

"Nah"

"Yah büyüğünle düzgün konuş seni annene söylerim"

Okuldaki öğrenciler bundan korkuyorlar birde bu halini görselerdi tüm karizması çizilirdi işte bundan emindim. Birde o salak kızlar bunun peşinde falan koşuyorlar. Ne buluyorlarsa artık! Niye durduk yere sinirlendim. Derin bir iç çekip kendime geldim.

SOOGYU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin