Gelincik

82 10 42
                                    


"Anladım, çok özür dilerim. Bir daha olmayacağına yemin edebilirim!"

"Umarım olmaz."

"Üzgünüm.."

Minho doktordan tekrar tekrar özür dileyip jisungun odasına girdi. Jisungu Göremeyince tuvaletten sesler geldiğini fark etti ve tuvaletin kapısını tıklattı.

"Üstünü mü değiştiriyorsun?"

"Evet!"

Duyduğu ses ile biraz daha rahatlamıştı, telefonunu çıkarıp kanepeye oturdu ve birini arayıp konuşmaya başladı.

Jisung çıktığında minhonun kim ile konuştuğunu merak etse de kurcalamak istemedi ve defterini alıp yatağının kenarına oturdu.

Bir süre sonra minho telefonu kapattı ve jisunga döndü.

" jisung!"

"Evet?"

"Bir şey sorabilir miyim?"

"Tabii."

Minho iç çekti ve jisunga baktı.

"Nasıl anlatılır bilmiyorum ama. Bir kız ile tanıştım, acayip güzel ve sempatik, Üstelik o yanımda iken sorunlarımdan kurtuluyorum resmen! Ne yapmalıyım? Çıkma teklifi edeyim mi?"

Jisung bir süre minhoya bakmıştı, sonra gülümseyerek minhonun oturduğu kanepeye, yanına oturdu.

"Çıkma teklifi edersen her halükarda kabul eder. Arkandayım ben! İnanıyorum sana. Onunla Sevgili olmadan gelme buraya!"

"Cidden mi? Ya kabul etmezse?"

"Burada omuzunda ağlayabileceğin biri var, unutma."

Bir an gözü daldı minhonun, sonra yeniden gülümsedi ve başını olumlu anlamda salladı.

"Çok saol, sen olmasan ne yaparım bilmiyorum."

"Emin ol çok şey yaparsın."

Minho hemen ayağa kalktı, kapının önüne geldiğinde duraksadı ve jisunga döndü.

"Hey! Sence hangi çiçeği alayım?"

Bir süre düşündü jisung.

"Gelincik güzel olabilir."

" iyi seçim, görüşürüz! İyi bak kendine!"

"Sende."

Minho jisungun yanıtlamasını beklemeden odadan hemen çıkmıştı. Jisung ayağa kalktı, yatağına oturdu ve defterini açtı.

* Çiçeklerin anlamlarını yazdığı bir sayfa vardı. O sayfayı açtı ve gelinciğin anlamının altını çizdi.

~~~

"Alo? Naber? Müsaitsin değil mi?"

"Evet min, müsaitim, ne oldu?"

" beş dakikaya oradayız."

"Ne? Oradayız derken? İnanmıyorum, Tamam bekliyorum!"

Jisung telefonunu yatağın bir ucuna koymuştu. Defterini alıp bir sayfayı yırtmıştı ve katlayıp defterin arkasına, cep benzeri yere koymuştu.

Yarım saat sonra kapısı çalmıştı, içeri minho ve bir kız girmişti.

"Ah, hoşgeldiniz."

Jisung yatakta doğrulmak istedi ama minho onu durdurdu.

Minho kızın omuzundan tutup jisungun yanına yaklaşırdı.

"Minji, jisung. Jisung, minji."

"Tanıştığımıza memnun oldum!"

Lavanta Güzelim / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin