Minho evine gidip elini yüzünü yıkadı. Sonra yatağına oturup jisung'dan kalan defteri açtı.Defterin ilk sayfasında bir not vardı. Boş kağıdın üzerine yazılmış yazıları okurken ağlamamak için kendini tutuyordu.
Merhaba minho. Deftere göz atmadan önce bu not ile küçük bir uyarıda bulunmak istedim. Lütfen en son yazdığım sayfayı aç ve ilk önce onu oku. Sonra kitapta yazdığım her şeyi anlayabilirsin. Ve Bütün her şeyimi, neye sahipsem, sana bırakıyorum.
-lee minhoya vasiyetimdir.
Minho okuduğu not ile hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. Sanki sesi kulaklarında, nasihat veriyordu kendisine ağlamaması için.
En sonunda biraz durulduğunda jisungun da yazdığına uyarak en son sayfayı açtı ve okumaya başladı.
Aslında, o gün sevgilin ile beni ziyarete geldiğin zaman. Ne kadar üzüldüğümü bir bilsen, özürler dilerdin benden. Bencilliğimi affet, ama senden hoşlanıyorum minho. Evet, bunu söylemek için çok geç. Ama, cesaret edemedim. Anlarsın ya? Senin yüzündeki mutluluğu görmek, benim için en güzel şeydi. Ah minho, keşke anlasaydın duygularımı, acaba diyorum, öper miydin dudaklarımdan? Sarılır mıydın son bir kez? Tutar mıydın elimi? Yada, iğrenir miydin benden? Lanetler saydırıp öylece çıkar gider miydin hayatımdan? Ve son olarak. Düşünsene. Hayatında neredeyse sadece bir kişi var. Ve sırıl sıklam aşık olduğu gözlerinden okunan halde yanına geliyor ve seni sevgilisi ile tanıştırıyor. Onu yıllarca uzaktan izlemene rağmen, bunca yıldır ayıplanır mıyım korkusundan yanına yaklaşamadığın adam, sevgilisi ile yanına geliyor. Bu beni çok kırmıştı minho. Son haftalarımda, ölmenin ne demek olduğunu anladığım günlerde. Yanımda olmayışın çok zordu. Hele ki o kadının sana olan bakışları? Beni hayattan soğutmaya yetmişti. Hatırlıyor musun? Minik bir el ısıtıcısı vermiştin. Bu notu yazarken elimde tutuyorum hâla. Sanki, sanki elimi tutuyorsun. Ama çok huzurluyum minho. Ya birazdan, yada bir kaç saat sonra, hatta bir kaç gün bile olabilir. Ve evet, öleceğim, senden ayrı kalacağım. Ama huzurluyum. O yüzden, sana teşekkür etmek isterim. Bunca yıldır bebek bakıcılığı yaptığın için. Hep mutlu kal Benim için. En azından, yeryüzünde olmasam bile mutlu olduğunu göreyim. Seni seviyorum kurtarıcı meleğim.
Diğer sayfalara bakma gereği bile duymadı minho, çünkü bu sözler karşısında ne diyeceğini bilememiş ve son cümlede takılı kalmıştı. 'seni seviyorum kurtarıcı meleğim.' bunca yıldır anlamamış olması deli etmişti minhoyu. Anlasa, kesinlikle onu dudakları kanayana kadar öperdi. Son bir kez sıkı sıkı sarılır ve elini sonsuza kadar bırakmazdı.
Selam ayol
Bolumleri bundan sonra rasgele atcam cunku kitap bitti 🤷🏿
Neys optum bibi🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavanta Güzelim / Minsung
Fanfiction"seni o lanet çiçeklerden bile daha çok seviyorum minho." ♪~