Yaşam Ağacı

11 0 0
                                    

~Arshes
  Okula doğru yürürken heyecandan yerinde duramayan Leo'ya sakin olmasını söyleyip duruyordum ama beni pek takmıyordu. Ben de heyecanlıyım tamam ama bunu dışarı vermiyordum. Belkide abimin bana gizliden çoğu şeyi anlatmasıydı bunun sebebi.Böyle bir evren olduğunu -abim sayesinde- öğrenmeseydim eğer bende böyle heyecanlı olabilirdim sanırım. söylediğinde inanmamıştım tabiki bu güne kadar. Gerçekten babamla birlikte bana şaka yaptılarını düşünüyordum. Abim bizden 3 sınıf üstteydi, kuzenim Lisa'da -Leo'nun ablası- bu okulun kütüphanecisiydi.

  Abim kulağıma eğilip yaklaştığımızı söyledi Leo da bunu duymuş olsa gerek ki kalp atışı birden 10 kat hızlandı. Bunu nasıl duyduğumu anlamadım sanki bir his gibiydi. Oda artık sustu ve heyecanını içine saklamaya karar verdi. Yaklaşmış olmalıydık abim bana Lemedoif'teki en büyük akarsunun ağacın yanında olduğunu ve akarsunun ilerisinde 200 km lik bir uçurum olduğunu söyledi. Bunu duyunca çok şaşırdım dünyada bu uçurumdan küçük dağlar vardı... Ama bu uçurum nasıl oluşmuştu?

  Yaşam ağacı gözüküyordu. Hayatımda gördüğüm en büyük yapıydı. Yukarıya bakarken başım dönüyordu. Köprüye doğru ilerledik, ağaca gidebilmek için akarsudan karşıya geçmek gerekiyordu. köprü çok uzundu içimdeki heyecandan mı bilmiyorum ama köprüde ilerledikçe sanki gitmiyoruz ve aynı yerde sabit bir şekilde kalıyoruz gibi hissettim. Sonunda köprünün karşısına geçip ağacın yanına vardık. Ağacın verdiği aura mükemmeldi, harika kokuyordu.

  Müdür yardımcısı tekrar konuşmaya başladı iki elini birleştirip yanağına koydu ve;
-mükemmel biliyorum. Dedi
Leo kulağıma eğilip
-Ağaçla kendini mi övdü o yoksa ben mi yanlış anladım. Dedi
Müdür yardımcısı devam etti;
-İlk olarak odalarınıza yerleşeceksiniz. Daha sonra "kurallar" adlı parşomeni okuyup ilk dersinize geçeceksiniz.
İlk sınıflarsa okulu gezebilir.
Abim "ilk günden mi?" diyerek sitem etti.

  Odalarda iki kişi kalındığını ve partnerini seçemezsen rastgele bir şekilde dağılacağın söylendi. İlk sınıflar, ilk sınıflarla kalacaktı. Leo abimle kalamayacağı için gerilmeye başladı. Okulda çalışacaklar için mükemmel tek kişilik odalar yapılmıştı Lisa bunlarda kalıyordu. İlerledik, bahçe de çok hoştu, Lisa bahçeyi yaşamın tanrısının yönettiğini söyledi.

   Bahçeden çıktıktan sonra biraz daha ilerledik. Karşımızda 20'ye yakın kütük duruyordu. Bu kütükler apartman gibi dizayn edilmiş, fazla dreamcore vibe vardı. Odalarımızı seçmek için sıraya girdik. Leo tanımadığı çocukla kalacaktı. Bense Beatrix isminde bir kızla...

LEMEDOİFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin