Kurtlar, Periler, doğaüstü ve dahası

21 0 0
                                    

~Leo
Yazın sonu yine yaklaşmıştı. Ben artık insanların "liseli ergen" diye belirttiği varlıklardan olucaktım sanırım. Babam beni henüz herhangi bir okula kayıt ettirmemişti. Nedenini asla bilmiyordum. Bugüne kadar.

Sabah kalkıp babamın yanına gittim, ablamla kız kardeşim çoktan uyanmıştı. Bende onların yanına oturdum babam bize çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Birden babam yarın için heycanlı mısın? Diye bir soru sordu. Şaşırmıştım;
-Sana beni bir okula yazdırman gerektiğini söylememiş miydim?
Diye sordum. Ablamla babam güldü
-seni bi okula yazdırmadığımı da nerden çıkarttın?
-Beni bir okula yazdırdın ve bana bundan bahsetmedin mi?
-Galiba öyle oldu .Merak etme amcanla anlaştık favori kuzeninle aynı okuldasın ve yüksek ihtimalle aynı sınıf...
-Hangi kuzenim?
-Arshes
O okulda tek kalmayacağım için sevindim.
Babam elindeki bi kutuyu bana verdi
-Bu ne?
-Odanda gidip tek başınayken açmanı öneririm
-Harika, tamam daha sorularım var. Bana danışmadan benim okulumu neden seçtiniz, bu okul nerde, puanı yüksek mi, öğretmenleri iyi mi, tanıdık var mı?
-Aslında bu okulu sen doğmadan önce annenle seçmiştik hatta inanmayabilirsin ama annen, ben, amcan ve çoğu akrabağın bu okuldan mezun oldu.
Derken ablam araya girdi;
-Bu kadar soru yeter hadi odana gitte aç kutuyu, bu kutunun içindeki eşya sana herşeyi açıklayacak.
-sadece bir sorumu yanıtladınız ama, üstelik bu bir eşya ise nasıl konuşabiliyor.
-Leo... hala soru soruyosun...

Kalkıp odama gittim, kutu mükemmel bir şekilde paketlenmişti. Üstündeki kurdaleyi çözüp, kutuyu açtım içinde beyaz yaprak benzeri, değişik şekillendirilmiş bir nesne vardı. Elime aldım nesnenin altında bir not vardı;
Lemedoif doğa üstü okuluna kabul
Lütfen kulaklığı takın ve tanıtımı dinleyin.
Bu bir kulaklıktı, ne sanıyodum ki konuşan bir hayvan falan mı? Ama yinede şaşırdım neden böyle şekillendirilmişti ve neden bir taneydi?
Kulaklığı sağ kulağıma yaklaştırdım, birden sanki mıknatıs gibi yapıştı, beynim sarsıldı ve başım döndü.
Birden bi müzik çalmaya başladı, nereden geldiğini anlamadım kulaklık tek kulağımdaydı ama müzik iki kulağımda da çalıyordu;
Lemedoif doğa üstü okuluna hoşgeldiniz, bu okul Lemedoif'in kalbindeki "yaşam ağacında" yer alır bu ağaç on tanrı tarafından korunur ve bu tanrılar on sınıfın öğretmenleridir. Detaylı bilgiyi sonraki gün ağaca gittiğinizde alacaksınız. Şimdiden tebrikler, üstün başarılarınızı ve çalışmalarınızı bekleriz.
Kafamda birden milyonlarca soru şimşek gibi çakmaya başladı;
Lemedoif de neresiydi? 10 ayrı tanrı mı vardı? bunlar şimdi neden bize ders verecek? Tanrılar doğa üstü varlıklar olutordu değil mi, yoksa bende mi doğa üstü bir bireydim? Yada onun gibi bir şey...

Kulağımdan kulaklığı çıkartıp konsola koydum, tavana bakıp bütün sorularımı sorgulamaya başladım. Ve sonunda bir sonuca ulaştım. Evet ben bir doğa üstüyüm yada sadece ailem öyle idi. Gece uyumayıp gizlice bir şeyler yaptığım zaman babam odada belirip uyumadığımı anlıyordu. Şimdiye kadar bunun bir tesadüf olabilceğini düşünmüştüm. Ablamın kışları üniversite ye gidip bizi hiçbir zaman aramama sebebide buydu. Kulaklıkta Lemedoif diye bir yerden bahsediyordu burasının bir ülke veya şehir olmadığından emindim. Ve burasının bir saklı vadi olabileceğini düşündüm. Bu yüzden gizli kalmalıydı ve telefon geçirmiyordu.

  Ve ailemin doğa üstü olmasının kesin ve net teorisi şuydu. Annemin ölümü. 5 yıl falan önceydi 10 yaşındaydım, bir aile gezisindeydik. Kız kardeşlerimle arabanın arkasında otururken bir silah patlaması duyuldu, ilk hiç bir cam kırılmadığından o kadar gerilmemiştim ama... birden camlar teker teker patlamaya başlamıştı garip bir çığlık yükseldi, ölüm gibiydi, yere eğildim ablamda Tao'ya sarılıp onu siper gibi korudu ve benim gibi eğildi. Daha sonra gözlerimi sarı bir ışık kapattı çok güzeldi sanki ordan kopup başka bir yere gitmiştim oraya dair hiçbir şey hissetmiyordum, daha sonra gözlerimi hastahanede açtım. O zamanlar bunun bir halisülasyon olabileceğini düşünmüştüm ama değildi. O şey annemin doğa üstü güçlerinden biriydi.

LEMEDOİFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin