3.Bölüm:

25 5 8
                                    

(Sabah olur. Herkes uyanır,bir kişi dışında)

Chris:Günaydın herkese!

Jason:Günaydın!

William:Hugo nerede?

Evan:Bilmem. Belki uyanmamıştır.

Nigel:Ben gidip bir bakayım.

Chris:Olur.

(Nigel,Hugo'nun  odasına çıkar. Hugo'nun uyuduğunu görünce uyandırmak için yanına gider, fakat Hugo dün gece yüzünden uyumamış saatlerce ağlamıştı o yüzden gözleri kıpkırmızıdır ve hala gözünden yaş düşüyordur.)

Nigel:Hugo! HUGO! uyan!

Hugo:Ne oldu?Niye bağırıyorsun sabah sabah.

Nigel:Ne mi oldu?Onu sana sormak lazım yüzüne baksana!

(Hemen gözündeki yaşı siler)

Hugo:He o mu. Kabus gördümde ondan.

Nigel:Yaa ben hiç inanmadım açıkçası. Hugo ne oldu?

Hugo: Öff tamam be!(Dün gece olanları anlatır)

Nigel:N-ne saçmalıyorsun sen ya?

Hugo:Diyorum ki!Dün hoşlandığım kız bize zorbalık yapan çocuğun omzunda yatıyordu.

3 yıl önce

(Olayı yazacam ama kısa bir özet geçmek istiyorum.Lise 2'de  William,Nigel,Xavier ve Hugo Jiho tarafından zorbalık görüyorlardı.Bu yazacağımda o zorbalıklardan birisi)

(Not:Bu dörtlü daha diğerleri ile tanışmadılar)

HUGO:

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Derin bir nefes alarak banyoya gittim, elimi yüzümü yıkadıktan  sonra üstümü giyindim. Kahvaltı yapmak istemedim, çünkü midem bulanıyordu.Okula giderken birisinin bağırışını duydum. "Hey ezik! Naber." Bu beni ve arkadaşlarımı zorbalayan kişi Jiho'ydu. "İşine bak Jiho!" "OOO sanırım bugün birileri sinirli galiba." Diyerek güldü. Göz devirip sınıfa çıktım. Saat daha erkendi, o yüzden kimse yoktu. Bende bu fırsattan yararlanarak kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Birkaç dakika sonra yanımda bir hareketlenme hissettim. Birisi şaçımdan tutup kaldırdı. "Naber ezik!" "Bırak saçımı!" "Ne o hoşuna gitmedi mi?" Saçımı daha da sıkmaya başladı. Diğer arkadaşına beni tutmasını söyledi, ve cebinden bir cam parçası çıkardı. Çok korkmuştum. "Bırak beni" diye yalvarmıştım ama o beni takmadan elindeki cam parçası ile elmacık kemiğimin üstüne çizikler atmaya başladı. Sonra yine beni sıraya fırlattı. Başimdan aşağı süzülen kanı hissedebiliyordum. Kalkmaya çalışıyordum ama her tarafım ağrıdığından kalkamıyordum. Sonra "Hugo" diye bağıran Xavier'ı gördüm. Koşarak yanıma geldi, beni kaldırıp sıraya oturttu. 

"Hugo iyi misin? Kötü görünüyorsun. Revire gidelim mi?" 

"İyiyim Xavier."

"Kim yaptı sana bunu!"

"Her zamanki Jiho."

"Ahh tabi nefret ediyorum o çocuktan."

"Emin ol oda bizden nefret ediyor."

"Neyse hadi yürü, revire gidiyoruz."

"Ama birazdan ders başlayacak"

"HUGO! yürü dedim."

"İyi be!"

Revire geldiğimizde hemşire yüzümdeki kesiklere ve başıma pansuman yaptı, ve bir krem verdi. 

"Bu kremi yaralarının üzerine sür."

"Peki"

Xavier:

Hugo revirin kapısının önünde beni bekliyordu.

"Başka birşey yoksa gidebilir miyiz?"

"Son birşey daha söyleyeceğim. Arkadaşın kafasına sert bir darbe aldığı için arada bir baş dönmesi yaşayabilir. Onun için de bir hap vereceğim."

"Tamam"

Hemşire hapı verdikten sonra bahçeye indik. Zil çalmak üzere olduğu için sınıfa girmedik. Hemşirenin dediğini Hugo'ya sonra söylemek istedim, çünkü şuanda mutlu gözüküyordu. Üzgün olmasını istemem. Hugo'ya beni beklemesini söyledikten sonra koşarak kantine gittim. Eminim ki Hugo sabah kahvaltı yapmamıştır. O yüzden ona kek ve meyve suyu alacaktım. Hızlıca alıp Hugo'nun yanına gittim.

"Bune?"

"Sabah kahvaltı yapmamışsındır diye sana ve kendime kek ve meyve suyu aldım."

"yaaa ne gerek vardı, canım sincabım."

Diyerek bana sarılmıştı. Onu mutlu görmek bana bütün kötülükleri unutturabilirdi. Bu dünyada sığınabildiğim 3 kişi vardı. Hugo,Nigel ve William. Onları canım pahasına korumaya çalışıyordum fakat kendimi koruyamıyordum. Ama onlar beni koruyorlar. Bence bu güzel birşey. Böyle düşüncelere dalmışken zil çaldı. Hugo ile birlikte sınıfa çıktık. Sınıfa girdiğimizde başımızda 2 kişi bizi soru yağmuruna tutmaya başladılar.

Hugo:

Sınıfa girdiğimizde Nigel ve William bizi soru yağmurunun altında ıslatmaya başladılar.

"Neredeydiniz?"

"Yoksa Jiho mu birşey yaptı?"

"NEE! Ne yaptı o gıcık size?"

Fazla sorudan başım ağrımıştı. Neyse ki Xavier araya girmişti.

"Yeter susun!"

"Tamam ne olduğunu anlatırsanız susarız."

Onlara olanları anlattık. Bize şaşkın şaşkın bakıyorlardı.

"Ben tuvalete gidiceğim."

"Tamam."

Başım dönüyordu. Hızlıca tuvalete gidip yüzümü yıkadım. Kapıyı açtığımda birisi eline ağzıma götürmüştü. Beni duvara yaslayıp kulağıma fısıldadı.

"Bu iş bitmedi, bitmeyecekte."

Dedikten sonra kafamı duvara vurup gitti. Her tarafı bulanık görüyordum artık. Ayağa kalmaya çalıştım kalktığımda bizimkilerin yanına gitmeye başladım. Her an düşüp bayılacakmışım gibi geliyordu.

"Hugo neden geciktin?" Bu Xavier'dı.

"B-ben.."

Devamı gelmedi. Son gördüğüm şey 3 kişinin bana korku ile bakması. Bayılmıştım.


Arkadaşlar diğer bölümdede karakterlerin geçmişini yazacağım.

Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayınn!

Görüşürüz..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkunun GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin