Dudaklarını geri çekti ve bir şey demeden gitti.Ben ise orada kaldım...
Takvime baktım.Yine o cuma günündeydik.Chan yanıma gelmezdi,
bu durumda uyumazdıda.Hiç konuşmamıştık o konuyu.Hazır değildim.Hiç değildim.
Chan'ın odasının önünde durdum.Kapıyı çalıp içeri girdim.
Yine üzeri çıplaktı ve yorganın altındaydı.Yanında duran Masada ilaçlar vardı."Seungmin?"
Yatağa yaklaştım ve bir şey demeden yorganın altına girip yanına uzandım.
Yüzüme baktı.Sonra da bir şey demeden vücudumu sardı koluyla ve başını göğüs kafesime yasladı.Elimi çıplak sırtına koydum ve gözlerimi kapattım...
Yatak titriyordu.
Avizeye baktım.Sallanmıyordu.
Deprem olmuyordu yani.
Fark ettim.Titreyen Chan'dı. "Chan?"Dedim.Kucağımda değil yanımda uzanmıştı bir ara.
İnleme seslerini duydum.Vücudundann terler akıyordu.
"Chan hasta mısın?" Dedim.Gözleri aralandı.Yataktan kalkacakken kolumu tuttu.
"Gitme" dedi titreyen sesiyle."Yalvarırım, gitme"
Elimi alnına koydum.Yanıyordu resmen.
"Chan kalk bir duş al bari" dedim.
Geçen ki gibi oluyordu.Fakat,bu sefer yıkayan taraf ben olacaktım.
Kolundan tutarak zar zor kaldırdım yataktan.Üzerime düştü ama ben düşmedim.Zar zor odasında ki banyoya götürüp klozete otutturdum.
Bluzu yoktu üstü çıplaktı.O yüzden eşofmanını çıkarttım.
Çekine çekine külotunu da çıkarttım.
Karşımda çıplak kalmıştı.Yine zorlanarak küvete götürdüm ve soğuk suyu üzerine döküp yıkamaya başladım...
**
Chan'a sadece külot giydirdikten sonra onu yatağa yatırdım.
"Seungmin" dedi."Efendim?" Dedim.
"Ö-öpsen mi beni?"
Dudaklarım aralandı.Onu öpmek.
Chan'ı öpmek...
Dudağını öpmek...Yüzüne eğildim ve dudaklarını dudaklarımın arasına aldım.Doymadığımı fark edip daha sert öptüm.
"Sen bir iyileş" dedim."Konuşacak çok şeyimiz var"
**
Chan uyanmamışken babam beni odasına çağırmıştı.Fakat onu uyandırmadan gidemezdim.Elimle dürttükten sonra uyandı.
"Chan.Babam beni çağırıyor.Hemen döneceğim" dedim.Başını salladı halsizce.Dudaklarını hızlıca öpüp babamın yanına gittim.
"Buyrun,baba?"
Koltuğa oturdum.Babam gülümseyerek baktı.
"Seni evlendirmeye karar verdim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Love-ChanMin
Short StorySeungmin bir kraliyet ailesi çocuğudur.Chan ise küçüklükten beri ailesi kraliyette çalıştığı için orada kalmaktadır ve Seungmin'e küçüklükten beri arkadaşlık etmektedir.Taki babası,Seungmin'i başka biriyle evlendirene kadar...