2.2-🔥

40 6 0
                                    

Chan beni dikkatlice kucağına aldı ve öpmeye devam ederek eve götürdü.Kapıyı açmakta ne kadar zorlansa da asla öpmeyi bırakmadı.

Kapıyı kapattıktan sonra bilmediğim bir odaya götürdü.Odayı gözlemleme fırsatı bulamadım çünkü hızla beni odanın içindeki tuvalete götürmüştü.Hızlıca soyunmaya başladı.

Çıplak kaldığında erkekliğinin kalktığını gördüm.Bana doğru ilerledi.Bluzumu tuttuğu gibi çıkardı.
Eşofmanımın iplerini sökerken külotumu da çıkarttı ve bende onun karşısında çırılçıplak kaldım.

Elini erkekliğime dokundurdu.Sonra avucuna aldı.Bende onun erkekliğine elledim.

Elini çektikten sonra klozete oturdu ve beni de kendisine çekti.Çıplak bacaklarım beline dolanacak şekilde kucağına oturdum ve onu öpmeye devam ettim.Dilimi ağzına geçirdim.Emerek o da geçirdi dilimi.

Erkekliğim karnına değerken eğildi ve ucunu öptü."Sadece öpecek misin?" 

Ağzını aralayıp erkekliğimi ağzına aldı.Bende eğilip onun erkekliğini öptüm.Ardından dudaklarını ısırdım.

Beni kucağında sektirmeye başladığında kalçam penisine sürtündü.

"Sik beni" dedim kısık sesimle.

"Ne?" Dedi.

"Becer diyorum" dedim.Beni kucağından ittirip duvara doğru kolumdan tutarak ilerletti.Arkamı döndürüp duvara dayadı.

Erkekliği kalçamda git gel yaparken inledim.En sonunda penisini sertçe kalçama geçirdi ve bir kaç dakika öyle bekledi.

"Ah..." Dedim."pespembe.Bir tur da ben yapıyım"

Chan şaşırdı ama izin verdi.Onu omuzlarında itip duvara yasladım.
Erkekliğimi kalçasına sürterken sonunda sertçe geçirdim.Birden önüne döndü.

"Azma ve öpme konusunda çok iyisin"
Dedi."Ama sikmeyi öğrenmen lazım"

Beni sertçe bileklerimden tutup duvara dayadı.

"O heyecanı yaşatman lazım" dedi kulağıma.

"O kadar azdıracaksın ki onu" dedi.
"Geceleri hep seni düşünecek"

Bunları derken erkekliği yine kalçamda ki deliğe geçiyordu.
"Tekrar deneyeyim"

Dedim ve onu yine duvara ittirdim.

Bu sefer dediği gibi erkekliğimi sert geçirdim kalçasında ki deliğe.

"Öğrendin bile"

Dedi.Dizlerime çöküp kalçasına dudaklarımı değdirdim.O da benim gibi eğildi ve beni duvara yasladı.

Kalkmadan öpüşmeye devam ettik.

"Bir turda yerde" dedi ve belimden tutup yere yatırdı ve üzerime oturdu.

Penisini bu sefer daha sert batırmıştı.
Ve bu sefer daha fazla inlemiştim.

İndikten sonra bir şey demeden bende onu yere bastırıp kucağına çıktım ve penisimi kalçasına sürttüm.

Üstünden indikten sonra göğüsüme çöktü."Yatağa da sıra gelsin mi?"

"Gelsin amına koyayım" dedim.Yine beni kucağına aldı ve yatağa bırakıp üzerime geldi.Dudakları beni sertçe öpüyordu.Göğüs uçlarımı emiyordu.Karın deliğime dilini soktu.

Ve erkekliğime gelmişti.Dilini delikte gezdirdi.

Vücudumu yalayarak yüzüme geri geldi.Birazda ben öptüm onu.

Elimi yanağına koydum.Üst dudaklarım onun dudaklarını emiyordu ve ben bundan zevk alıyordum.

Gece boyunca beni inletmeye devam etti...



Real Love-ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin