《6》

5 0 0
                                    

"Meriç sen şaka mı yapıyorsun?"dedim ardından"Bu muhteşem,hangi ara bunu yaptırdın?"diye sorarak yerimde mutluluktan zıplamaya başladım"Vampirlerin tanrısı olmak böyle birşey..."
Ne yani vampirlerin tanrısı o muydu?Yanlış duymamıştım tam olarak vampirlerin tanrısı olduğunu söylemişti.
"Hem vampirlerin tanrısısın hem de benim gibi normal bir insana muhtaçsın...Değişik." Dedim ve tepkisini görmek için yüzüne baktım "Normal insan olduğunu hiçbir zaman söylemedim ama sen bilirsin." Diyip güldüğünde kendimden de şüphelenmiştim. "Ne yani ben de mi vampirim?"
"Biraz cadılık var gibi ama vampir sayılırsın." Dediğinde koluna vurup somurtarak koltuğa geçtim.
"Denemeyecek misin?"
"Şimdi mi?"
Kafa salladığında elbiseyi alıp yukarıya çıktım.

                                  🌒

Üstümdeki duruşu harikaydı vücudumu boşluksuz bir şekilde sarıyordu bacağındaki yırtmaç ile aşırı seksi gözüküyordum bu gece bir şeyler olmazsa çok şanslıydım,elbisenin rengi adımı yansıtıyormuş gibi Alev kırmızısıydı,tamamı ile harikaydı. Aşağı inmek için merdivenlere yöneldim,bir elimle trabzanları bir elim ile elbiseyi kaldırıyordum. Aşağı indiğimde Meriç büyülenmiş gibi bakıyordu,etrafımda dönüp "Nasıl?" Diye sorduğumda boğazını temizleyerek "Güzel olmuş,güle güle giy." Demişti çok açık olması onu rahatsız mı etmişti? Bu beni aşırı keyiflendiriyordu. Düşüncelerimi duymuş gibi yüzüme bakarak kaşlarını çattığında güldüm ardından yukarı çıkarak üstümü değiştirmek için odama gittim. Onu daha da sinirlendirmek istiyordum üst olarak siyah,göğüslerimin altında biten,göğüsleri V yaka çok açık bir üst ve alt olarakta mini,beyaz içimi belli eden bir şort giydim,keyifle kendime bakıp saçlarımı da boynumu açıkta bırakacak şekilde topuz yaptım. Odadan çıkmadan önce üşümemek için ince bir hırka aldım evin içi zaten sıcaktı bu yüzden çok kalın bir hırka almaya gerek yoktu. Merdivenlerden indiğimde Meriç'in telefonuna baktığını gördüm,dikkatini çekmek için tam karşısındaki kanepeye hafif öksürerek oturdum o ise bir anlığına bana bakıp tekrar telefonuna bakmıştı ki ne giydiğimi farkedene kadar "Alev?" Diyerek ayağa kalktı ben de "Meriç?" Diyerek ayağa kalktığım da karşı karşıya duruyorduk.
"Üşürsün,uzun bir şeyler giy." Dedi gergin bir sesle "Evin içi çok sıcak,üşüseydim giymezdim zaten." Diyerek inatla bu kıyafetlerle durmak için çabaladım,kabullenir gibi tekrar koltuğa oturduğunda ben de oturdum.
Evin içi soğumaya başlamıştı,artık gerçekten de üşüyordum,belli etmemek için dirensem de Meriç bunu farketmiş olacak ki hafif bir şekilde televizyona bakarak sırıttı.
Evin içi daha da soğuduğunda üstümü değiştirmemeye kararlıydım bu yüzden odama çıkıp uyumaya karar verdim. "Benim uykum var,odama geçeceğim,iyi geceler." Diyerek odama çıktım. Bedenimi yumuşacık yatağıma attığımda gerçekten rahatladığımı hissettim,çok geç olmadan da uykuya dalmıştım zaten.

                                  🌒

Sabah uyanıp günlük rutin olan banyodaki işlerimi hallettim evin içinde gezindiğimde Meriç'in evde olmadığını gördüm,hizmetliler de yoktu,sıkılmıştım dışarı mı çıksam diye biraz düşündükten sonra çıkmaya karar verdim,ne olabilirdi sanki sadece biraz hava alıp girecektim sonuçta.
Odama çıkıp üstüme beyaz bir kazak ve altımada siyah bir tayt giyip evden çıktım.
Ormanın içinde gezerken ileriden bir çatırtı sesi duydum birisi var mı diye kontrol ettim ama kimse yoktu. Biraz daha ilerledim sesler daha da yakınlaştı ardından önüme çıkan simsiyah giyinen adamı görmemle karnımda bir acı hissetmem bir olmuştu. Adam hızlıca uzaklaşırken bıçak hâlâ orada duruyordu ayakta duramıyordum,gözlerim kararıyordu ve acıdan hiçbirşey düşünemiyordum,dizlerim titremeye başladı,dizlerimin üstüne düştüm ve öksürmeye başladım ağzımdan çıkan kandan iğrendim canım çok yanıyordu ama uyanık kalmak zorundaydım,en azından biri gelene kadar...

                                  ***
♡Bölüm nasılll???
♡Seviliyorsunuzz💞💞

Son DamlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin