Yaz tatilinin ilk haftası oldukça hızlı geçmişti. Bu süre boyunca Hange, Armin'e bakabilmek için evden çalışmaya devam ediyordu. Levi ile pastanedeki görüşmelerinden sonra daha hiç konuşmadılar.
Armin odasında bilim dergisi okurken, Hange her zamanki gibi laptop karşısında çalışıyordu. Telefonun çalmasıyla bakışlarını ekrana dikti, arayan en yakın arkadaşlarından biri Nanaba idi.
"Efendim Nanaba?"
"Sana bir teklifim var ama geri çevirmek yok."
"Ahh, bir yere gitmem gerekiyorsa baştan söyleyeyim ben gelemem."
"Kabul etmiyorum." diye inkâr da bulundu, "Ne zamandır evdesin, kendine vakit ayırmak senin de hakkın. Son olanlardan sonra kafan dağılmış olur hem."
"Ama işlerimi halletmem lazım."
"Kızım amma iş koliksin! Başka söz istemiyorum, geliyorsun."
"Armin'i tek bırakamam Nanaba."
Nanaba iç çekti, "Bir gece Moblit baksa birşey olmaz, sonuçta ikisi de iyi anlaşıyor."
"Olmaz, adam sürekli Armin'e bakıyor çok mahçup oluyorum."
"Sorun etmez ya, rahat ol sen."
Hange ne kadar istemediğini belirtse de aslında bir geceliğine düşüncelerinden arınıp, kafasını dağıtmaya gerçekten ihtiyacı vardı.
"Nereye gidecektin peki?"
"Belki bir bara gideriz diye düşündüm. Mike yarın geceye kadar iş gezisinde olacak, geliyorsun değil mi?"
"Önce Moblit'e sormam lazım, ancak öyle haber edebilirim."
Nanaba muzurca gülmeye başladı, "Peki Levi? Ondan haber var mı hiç?"
Hange sadece güldü, "Hayır Nanaba, hiç ümitlenme son olandan sonra daha konuşmadık."
"Öf be, konuşmaya devam etseydiniz belki birşeyler olurdu. Adamın hareketleri cidden normal değil."
Hange sessiz kaldı, saç diplerine kadar kızardığına yemin edebilirdi. Onun hissettiği bu belirsizlikler onu mahvediyordu.
Nanaba, "Unut gitsin, bu gece tüm dertlerimizden arınıyoruz. Seni almaya gelirim."
Hange iç çekti, "Sağ ol Nanaba."
***
İşi bittikten sonra Hange, Moblit'i arayıp bu gece evinde Armin'e bakıp bakamayacağını sordu. Adam kabul edince Hange geleceğine dair Nanaba'ya mesaj attı. Saat geciktiğinden hemen hazırlanmaya başladı. Hafif bir makyaj yapıp, saçına fön çekti. Diz hizasına gelen, çokta dar olmayan siyah elbise giyinmişti.
Nanaba, Hange'yi arabayla aldı ve şehir merkezindeki bir bara gittiler. İçeri girdiklerinde birkaç adamın bakışları Hange'yi ne kadar rahatsız etmiş olsa da görmezden gelmeyi tercih etti.
"Ee Hange, Armin nasıl? Görüşmeyeli baya oluyor."
"Gayet iyi, derslerine çalışıyor ne yapsın."
"O küçük canavar tıpkı senin gibi, gurur duymalısın." Nanaba ayağa kalktı, "Ben hemen birşeyler alıp geliyorum." Nanaba kabinden ayrılıp bara doğru giderken söyledi.
Çok geçmeden Nanaba elinde içkilerle geri döndü. "Hey, tahmin et kimi gördüm?"
Hange şaşkınlıkla sordu, "Kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Hayat || Levihan ||
FanficZorlu günlerin ardından sessiz sakin hayatlarına kavuşan anne ve oğulun hayatı bir gün kökünden değişir. Hange ve Armin'in hayatını sadece bir doktor ziyareti derinden etkiler. Sevgiye ve güvenli hissetmeye muhtaç olan Hange ve baba figürüne ihtiyaç...