12. bölüm

51 30 4
                                    

En mutlu günüm olabilirsin 19
ocak.......

Berille konuşmam bittikten sonra odamda bi foto daha çekip ınstagrama atacaktım ki bildirim sesini duydum:

" _benbewo.01 sizi takip isteği gönderdi"

Beril'in takip isteğini kabul ettim ve bende ona istek attım. Saat 17.27'ydi.

Stellawsk1>

❤️: 234 beğeni (

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


❤️: 234 beğeni (...):68 yorum

Instagramda fotoğrafı paylaştım ve kulağıma kulaklığımı takıp kitap okumaya başladım. Kitabımın ismi no 26 konusu ise mine adında bir kızın gitar çalıp ünlü olan efe adındaki çocuğa aşık olması ve onunla aynı apartmana taşınmasıydı.

Bence beyza alkoç gerçekten iyi bir yazar. Kitaplarını okumaya bayılıyorum. Yakında enkaz altındakiler kitabının 2.si çıkacakmış ve ben bunu için çok heyecanlıyım çünkü 1. kitabı süper bitmişti en son bizimkiler(eren,Uraz,kumru,Nisan ve bulut) yarışmaya tekrar katılıyorlardı. Neyse konumuz bu değil ben kitabımı okurken çalan şarkı kitabın için de geçen Vugar Huseynov'un bana neden gülmedin şarkısıydı. En az 50 sayfa okuduktan sonra canım sıkıldı. Instagrama girdim. Fotoğraf 234 beğeni almıştı. Artık ınstagrama o kadar girmiyordum ve benim doğum günüm hâlâ kutlanmamıştı.

(Berilin anlatımıyla)

-" Hadi arkadaşlar biraz daha hızlanalım"

-"beril dinlenelim biraz nolur"

-"olmaz mira daha çok işimiz var"

-"beril mira haklı çok yorulduk"

-" iyi yağız biraz dinlenelim, ama az ha haberiniz olsun"

-" oh beeee"

Herkese merhaba sanırım bundan sonra ben anlatıyorum. Atlasların evinde salona baya büyük bir parti kurmayı planladık ve işe başladık. Çalışmamızda bir saat geçmişti ki şu tembeller yorulmuş eh dinlenelim biraz dedim ozaman,dinlenirken Atlasın annesi aslı abla bize kurabiye yapmıştı -ama kurabiyeler baya güzeldi- meyve suyuyla beraber bir çırpıda yiyip yeniden işe koyulduk.

Hazırlamamız gereken sadece "iyiki doğdun talya" yazısı ve pastaydı. Sabah erkenden buraya yakın bir yerdeki pastaneye özel olarak yaptırmıştık. Herkesin yanında hediyeside vardı - ve benim hediyem süperdi- Atlas pastaneden pastayı almaya gitti bizde "iyiki doğdun talya"yazısını astık ve dinlendik biraz, atlas geldiğinde ise ırmağa mesaj yazıp buraya gelmesini söylemek kalıyordu. Saat 17.50'ydi. Irmağa mesaj yazdım.

(Yazarın anlatımıyla)

Yatağımda uzanırken telefondan gelen mesaj sesiyle irkildim. Telefonu elime aldığımda mesaj whatsapp'tan berilden gelmişti.

Bewo: aşkım yılbaşı gecesindeki gibi atlasın evinde toplandık sende gelsene

Siz: bebeğim nereden çıktı bu?

Bewo: ya evde canımız sıkıldı atlasda bize gelin dedi ve geldik sorgulama gel işte

Siz: offf,iyi tamam geliyorum

Aşağı inip annemden izin aldım ve çıktım.

Atlasların evine yakın yerdeki ara yolun önündeyken önceki sene aklıma geldi hatırladığıma göre burda tek iki ses duymuştum onlardan biride ambulansın sesiydi,daha sonra ise kapkaranlık bir ormandaydım. Sağıma soluma en az beş defa baktım ne olur ne olmaz diye işte. Atlasların evine vardığımda saat 16.13'dü kapının zilini çaldım. Kapıyı açan atlastı gözlerim gözlerinde takılı kaldı öylece durmuş onun gözlerine bakıyordum.

Bakışmamızı kesen o sesli konfeti oldu bir anda ne olduğunu anlamadan ikincisi patladı. İçeri girdiğimde oda şahane görünüyordu duvarda "iyiki doğdun talya" yazıyordu. Önümde ise müthiş ötesi bir pasta mumları ile beni bekliyordu.

Bir anda gözümden bir damla düştü,evet ağlıyordum ciddi ciddi ağlıyordum. Bu kadar kutlamiyacaklarını düşünmüştüm belli ki hata etmiştim,pastanın önüne geçip dileğimi diledikten sonra mumları üfledim etraftaki alkışlar ıslıklar kesilmiyordu. Çoook mutluydum bu mutluluğun tarifi yoktu. Hepsine teker teker sarıldım. Yağıza bile sarıldım ama diğerlerine sarıldığım gibi içtenlikle değildi tabii :)

Pastalarımızı yedik ve sohbetler ettik. Hepsine teker teker onları nekadar sevdiğimi söyledim. Bu konuşmalar bitmeden beril bir sazan gibi atladı konuşmaya ve:

-"eveeeeeet güldük,eğlendik şimdi hediye zamanııııı"

-" n-ne hediyemi arkadaşlar gerçekten bu kadar şey yapmışsınız zaten ne gerek vardı?"

-"aşkom senden önemli mi gerçekten?"

Hediyelerimi her açtığımda ağzım açıkta kalıyordu. Çünkü hepsi çok olmasada pahalı şeylerdi ve aşırı güzellerdi. En son beril'in hediyesini açtığımda karşımda beyaz bir swit üstünde de beril ve ben vardık.

-"ayyyyy berilllll bu çok tatlııı"

-"sağlıkla giy aşkitom"

-"her beden dersinde giyeceğim zaten bebeğim💋"

-"giydikçe beni hatırlarsın 💋 nfdjxnxn"

-"ndkenxid tabii tabii her giydiğimde seni hatırlicam buna emin olabilirsin"

Seleme caneler

Bölümle ilgili görüşlerinizi buraya yazın bekliyorum 👉

Hayaldikimizden sevgilerleee❤️💋

İçimdeki Karanlık | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin