Senden nefret ediyorum.........
Aradan beş ay geçmiş gün 13 mayıs pazartesi günüydü artık ilkbaharın son ayındaydık ve bugün miranın doğum günüydü. Benim en korktuğum şey ise yağızın miraya hediye almasıydı. Tabii ki alacaktı sevgilisiydi ve bu beni ilgilendirmezdi çünkü ben yağızı sevmeyi bırakmıştım. İlk ders kimyaydı. Benim kolumda ise atlas'ın aldığı bileklik vardı üzerinde "Talya❤️"yazıyordu. Kalbin sol tarafında benim ismim vardı ama sağ tarafı boştu atlas'ın doğum gününde yani bir ay sonra kalbin sağ tarafı ben dolduracaktım.
Kimya dersi bitmiş ilk teneffüs zili çalmıştı. Berili de alıp kantine çıktık, oturup yemeğimizi yerken dedikodu yaptık :) ne demek cnm vazifemiz 😉 yemeğimiz bitmiş ama dedikodular hâlâ bitmemişti,diğer teneffüs devamı gelirdi ztn. Bizim grup -mira hariç- toplandık ve doğum günü için plan kurduk. Tabii ki okulda kutlamicaktık ama her doğum gününü de atlaslarda kutlayamazdık. Beril çıkıp:
-"bizim evde kutlayalım annemlerin de bugün günü vardı evde değiller yani sadece abim var sorun olursa gönderirim onu"
-"yok be emir abi de bize katılır niye gönderiyorsun" ben
-"aynen ozmn berillerin evinde toplanıyoruz saat 16.00 da uygunmu sizin için?" Atlas
-"aynen aynen uygun"
Saat 16.00 da vekillerin evine gitmemiz gerekiyordu. Yağız'ın miraya alacağı hediye zırnık umurumda değildi. Offfff sanırım umrumdaydı. Tamam sakin olacağım ve umurumda olmayacak. Okul bitmiş saat 15.00 dı. Eve gidip sadece bir saatlik dinlenme zamanım vardı daha doğrusu oda yoktu üstümü değişip yemek yiyene kadar bu zaman da geçerdi. Bide berilin şu bizi rahat bırakmama huyu ne olacaktı acaba?
(Bir saat sonra)
-"hoşgeldinizzzzz"
-"hoşbuldukkkk"
Topluca berilin kapısında içeri girmeye çalışıyorduk ahahaha çok komikti ama neyse beril herşeyi düzene koymuş biz gelince hemen başlamayı bekliyordu. Daha içeri adımımızı atmamızla görev dağılımı yaptı.
-" ya beril bi bismillah ya " melisa
-" ya arkadaşlar hemen başlamalıyız ama"
-"Senin bu huyundan nefret ediyorum biliyormusun?" Ben
-"eeee şekerim doğum günleri öyle aceleye gelmez"
-"iyi hadi başlayalım"
Ben balonları ve pastayı sipariş etme ile alma görevindeydim ehehehe Allahtan bana kolay geldi. Herkes yine hediye almıştı bende tabii :) ve aldığım hediyeye mira bayılacakdı. İnşallah tabii beğenmezse döverim onu ciddi ciddi yağız mağız demem dalarım üstüne. Hemen berilden aldığım pastaneyi aradım ve pasta sipariş verdim. Pasta hazır olunca geri döneceklerini söylediler. Bende o sırada balonları şişirdim ve süslerin yanına astım, bazılarınıda yere attım berilin abisi arkadaşlarıyla buluşacağını söyledi ve gitti.
Yarım saat sonra telefonum çaldı. Arayan pastaneydi. Ayakkabılarımı giydim ve çıktım. Miranın en sevdiği çikolatalı pastadan sipariş etmiştim. Pasta mükemmel olmuştu. Pastayı aldım ve berillere döndüm.Ben berillere geldiğimde saat 17.56'ydı. Artık miraya mesaj atma vakti gelmişti. Bu görevi bana bahşetmişlerdi. Aman ne görev ne görev pöffff miraya mesaj attım.
Siz: Mira berillerde pijama partisi yapalım dedik sende gelsene bide senin minnoşu da getir.(lina'yı)
Mira: tmm gelirim de lina'yı neden pijama partisine getiriyim?
Siz: yaw getir severiz işte Allah Allah
Mira: tmm yaw ne bebek sevdalısıymışsınız beğ
Siz: heh eferim adam ol böyle
Mira: kes lan geliyorum 10 dk'ya
Siz: tmm bb
Mira: bb
(15 dakika sonra)
*kapı zili
-"aha geldi,ama yanında bebek var nasıl konfeti patlatcaz" Beril
-"anaaa he ya" melisa
-"tmm ben odadan sıkarım hem çok ses gelmez" yağız
-"aynen öyle yapalım" ben
Miraya kapıyı açtığımızda kanguru da ki Lina şaşkınlıkla bize bakıyordu. Ayyy çok tatlı beeğ
Yağız içeriden konfetiyi patlatmasına rağmen bebek sıçradı. Kangurudan çıkarıp biraz eğlendireyim derken mira şoka uğramıştı. -Ehehe espri yapmicam tmm-. Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi ve ağlamaya başladı hemde hıçkıra hıçkıra. Lina'nın ise hiçbirşeyden haberi yoktu, öylece ablasına bakıp gülüyordu.
.......
Naberrrrr sizce anlatılanlarda lina çok tatlı değilmiiii??
Hayaldikimizden sevgilerleee❤️💋💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Karanlık | Yarı Texting
Fiksi Remaja[İçimdeki Karanlık] Talya, yanında oturan Yağız'a aşık olmuştu. Ancak Yağız, bunu bilmiyordu. Talya'nın kalbi kırılmıştı, çünkü Yağız, talya'nın arkadaşıyla sevgili olmuştu. Talya'nın içindeki karanlık büyüyordu. Bir gün sınıfa yeni bir öğrenci gel...