Dzisiaj z Lisią Łapą stajemy się wojowniczkami! Nareszcie nasz 12 księżyc.. ile czekania!!
- Niech wszystkie koty zdolne do samodzielnego polowania niech zbiorą się pod głazem na spotkanie klanu! - zawołał przywódca. To już teraz! Mó- Nasz wielki moment!!
- Dziś nadszedł czas ponownie zwołać zebranie klanu z powodu mianowania na wojowników. Z powodu że Lisia Łapa i Leszczynowa Łapa mają po 12 księżyców już nadszedł czas na ich wielki dzień. - podniecona go słuchałam. Wziął głęboki wdech przed długim ogłoszeniem.
- Wzywam naszych przodków, aby wejrzeli na tą dwójkę. Ciężko pracowali, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks i zawsze go przestrzegali; polecam wam ich teraz jako wojowników. - podeszłyśmy dumnie pod głaz z wysoko uniesionymi głowami. Iiii!!!!
- Lisia Łapo, Leszczynowa Łapo, czy obiecujecie przestrzegać kodeksu wojownika? - spytał stanowczo.
- Obiecujemy, choćbyśmy musiały stanąć na ogonie! -
- czy obiecujecie przestrzegać kodeksu wojownika i chronić swój klan bez względu na cenę? -
- Tak! - powiedziałyśmy
- a więc mocą Klanu Gwiazdy nadaję wam imiona wojowników. Teraz Lisia Łapa będzie znana jako Lisi Ogon. Klan Gwiazd ceni twoją odwagę i lojalność. A ty Leszcynowa Łapo, będziesz znana teraz jako Leszczynowe Pióro. Klan Gwiazd ceni twoją Lojalność i Słuszność. Oficjalnie dołączanie do roli wojowników! - powiedział ucieszony. O rany! Teraz czuwanie.