(kızlar)
Sabah olmuştu ama Duru hâla uyuyordu çadırdan çıktım. Çok güzel bir hava ve manzara vardı. Mis gibi orman kokuyordu. Biraz yürüyüş yapmak istedim bir kaç adım attıktan sonra arkamdan birisi Hazal diye bağırdı.
Ege:Hazal günaydın nereye bu saatte?
Şey yürüyüş yapıcaktım sen.
Ege:Bende öyle seni görünce bir geliyim dedim biraz konuşalım mı?
Olur ne konuşcaz ki?
Ege: Önemli biraz.
Birlikte çimenlere oturduk ilk başta biraz konuşmadı sonra söze başladı.
Ege:Hazal sen Çağrıyla neden bu kadar yakınsın?
Neden yakın olmayayım.
Ege: Bilmiyorum bize karşı soğuksun fakat Çağrıya karşı öyle değilsin gayet yakın ve samimisin ama bizde sizle böyle olmak istiyoruz en azından ben. Ben sizinle daha yakın olmak istiyorum Hazal.
Yani ne desem bilemedim.
Tam ben bişey daha diycekken Çağrı geldi.
Çağrı:Noldu sabah sabah ne konuşuyosunuz.
Ege:Ben gidiyim sana görüşürüz Hazalcım.
Çağır bana döndü ve yüzüme anlamaz bir şekilde baktı.
Çağrı:Hazalcım mı?
Hemen anlatıyım Ege bizimle daha samimi ve yakın olmak istiyomuş yani bana böyle söyledi.
Çağrı: Daha yakın bizimle mi seninle mi acaba bence sadece seninle Hazal Ege'nin niyeti belli yaklaşma bu çocuğa.
Çağrı niye böyle diyosun belki cidden arkadaş olmak istiyordur.
Çağrı: Öyle olsa sadece seninle konuşmaz bizimle de konuşurdu sadece senin yanına gelmek için bir bahane bulmuş. Ama sen bilirsin.
Tamam öyle diyosan öyle olsun sen niye uyandın bu saatte.
Çağrı:Sinan sayesinde bişey duydum diye uyandırdı sonra geri uyudu.
jdkdbdjd bir tık korkmuş 🤏🏻.
Çağrı: jdkdbdkdbd bir tık 🤏🏻 neyse gel yürüyelim biraz hemde şu konuşmayı daha detaylı anlat.
Tamam anlatıyım da niye takıldın ki bu kadar.
Çağrı: Ege güvenilir birisi değil ondan takıldım ilk başta böyle masumluk yapar sonra belli eder niyetini.
Çağrı(iç ses): Hazal ve Egeyi birlikte gördüğümden beri garip hissediyorum. Neden bilmiyorum ama ikisinin konuşmasını bırak yan yana gelmesi bile beni rahatsız ediyo galiba Hazaldan cidden hoşlanıyorum ve kıskanıyorum.
Şhh Çağrı daldın gittin noldu.
Çağrı:Hıh ha bişey olmadı ya öyle.
Merak etme Ege'yle elimden geldiğince mesafeli olurum.
Çağrı:İyide ben böyle bişey demedim ki.
Ben gözlerinden anlarım seni için rahat olsun.
Bir kaç gün önce bunu Çağrı yaptığında ne hissettiğimi çok net hatırlıyorum. Çok hoş hissetmiştim.
Umarım şimdi Çağrıda öyle hissetmiştir.Bir süre bişey konuşmadan sadece yürüdük daha sonra Çağrı tekrar konuşmaya başladı.
Çağrı: Hadi dönelim kahvaltı ederler şimdi.
Tamam dönelim hadi.
Tekrar sessiz bir ortam oluştu galiba hoşuna gitmemişti.
Çağrı: Bu arada üşürsün öyle.
Böyle dedikten sonra ceketini çıkardı ve bana uzattı. Üzerimde crop ve eşofman vardı.
Üzgünüm ama ceketini alamamm.
Çağrı:Neden?
O zamanda sen üşürsün.
Çağrı:Benim sweatshirt kalın ama, seninki crop sen giy.
Emin misinn?
Çağrı:Evet giy hadi.
Çağrıdan ceketi aldım tatlı tatlı gülüyordu.
Çağrı: Çok yakıştı dkdndkndjd.
Teşekkürler KSKSBDKDNJD.
Kamp yerine geri gelmiştik Duru ve Sinan oturuyordu.
Duru:Ooo geldiniz sonunda.
Sinan:Baş başa konuşmuşlardır ondan geç kaldılar.
Çağrı:Ne alaka yürüdük geldik Alla Alla.
Duru:Ormana mı yürüdünüz.
Sinan: Birbirinize mi JSKSBSKDBDK.
Duru:JAKSBDKDBKDBD.
Çağrı:MSKSBDKDBKD.
JSKBSKDBDKDB.
Ne alaka yaaa.
Duru:Neyse hadi kahvaltıya gelin. Zaten yarın geri döncekmişiz.
Ama daha yeni geldik sayılır.
Sinan:Bilmiyoruz öyle dediler.
Çağrı:Neyse kahvaltıda konuşuruz yürüyün hadi.
Kahvaltı ettik uzun uzun konuştuk okul turnuvaları başladığı için döncekmişiz bu yüzden herkes çok üzgün ama ben değilim. Ben ve Duru voleybol oynamayı çok severiz ve eskiden takımda oynuyoduk. Bu yüzden turnuvalar için heyecenlıyımm. Biz konuşurken hoca geldi.
Hoca: Çocuklar toplanın bu akşam dönüyoruz.
Sinan:Hocam neden?
Çağrı:Evet hocam zaten daha dün geldik.
Hoca: Çocuklar akşam diğer hocaların grubundan birisi bazı sesler ve konuşmalar duymuş burası artık pek güvenli değil gibi görünüyor siz hazırlanın biz sizi gelip alıcaz çabuk olun.
Duru: Tamam hocam peki.
Nasıl yani ne duymuş olabilir ki.
Çağrı:Baya ciddi bişey olsa gerek.
Sinan:Neyse hadi gidelim.
Tekrar toplanıp çadırlara gittik eşyaları topladık tam çadırdan çıkarken birşey görür gibi oldum. Ama net değildi. Hafif bir karaltı gibiydi. Çok önemsemedim eşyaları otobüse götürdük. Bu sefer bildiğin ağacın arkasından uzun belirgin bir şekilde duruyordu. Ne yapsam bilemedim. Yanımda Çağrı vardı ona söyledim.
Çağrı şu ağacın arkasında bişey görüyor musun?
Çağrı:Yoo hayır niye sordun.
Şey öylesine sordum yok bişey.
Aslında gayet ordaydı ben net bir şekilde görüyordum korktuğumu belli etmeden otobüse bindim. Ve yolculuk tekrar başladı.
Evetttt 8. Bölüm geldiii umarım beğenirsinizz 🤍✨