10.Bölüm

17 3 9
                                    

Çağrıyı öyle görünce çok korktum. Bir süre hiç bişey diyemedim herkes bağıra çağıra otobüsten iniyodu ben hiç bir şey yapamadım. Adeta elim ayağım titredi.

Çağrı Çağrı iyi misin? Çağrı aç gözlerini lütfen.

Öğretmen:Hazalcım ambulansı aradık Çağrı dahil iki kişi daha var yaralı ambulans geliyo merak etme.

Hocam ama gözlerini açmıyo bişey olmuş olabilir mi?

Öğretmen: Olmamıştır umarım merak etme. Gel hadi sen çık Durunun yanına biz Çağrıyla ilgilenicez.

Duru:Evet Hazal hadi gel biz inelim dışarda konuşuruz.

Duru beni kolumdan tutup zorla dışarı çıkardı.

Duru:Tamam Hazal gel hadi bişey olmıycak Çağrıya sakin ol.

Duru bir sürü bu şekilde cümle sıralamaya başladı. Ve ambulans geldi.

Sinan:Tamam kızlar siz sakin olun ben zaten Çağrıyla gidicem bişey olursa haber veririm.

Duru:Tamam tamam git sen.

Sinan mutlaka haber ver tamam mı lütfen.

Sinan:Tamam merak etmeyinn.

Çağrı ve Sinan ambulansa binip gittiler. Bizim gibi zarar görmeyen öğrenciler de başka bir otobüsle okula bırakılmak için bekliyordu.
Yarım saat sonra otobüs geldi. Duru ve ben yan yana oturduk ben cam kenarındaydım.

Çağrıya ne oldu şuan nasıl çok merak ediyordum. Sinandan hâla haber gelmemişti. Bunları düşünerek camdan dışarı öylece bakıyodum.

Duru: Hazal biliyorum çok merak ediyosun ama merak etme bişey olmaz zaten şuan Hastanede emin ellerde telaş etme.

Ama sonuçta hâlâ Sinandan haber gelmedi bişey olmuş olabilir.

Duru:Olmamıştır ama eğer için rahat edicekse otobüsten iner inmez arayalım konuşuruz.

Tamam olur zaten az kaldı okula.

Yaklaşık 10 dk içinde okulun önündeydik Duruyu çekiştire çekiştire otobüsten indirdim.

Hadi Duru hadi in arayalım çabuk.

Duru:Tamam tamam kızım sakin ol arıyorum şimdi bekle.

📞📞📞📞

Duru:Alo Sinan Çağrı nasıl iyi mi haber vericem dedin vermedin merak ettik.

Sinan:Haa şey ben unuttum telaştan haber vermeyi iyi iyi şuan durumu arka cam patladı ya Çağrının kafasına gelmiş kafası yarılmış dikiş attılar sarıp göndercekler. Merak etmeyin.

Duru:Tamam çok sevindik çok geçmiş olsun.

Sinan: Sağolun teşekkür ederiz Hazalada söyle oda çok korktu yazıktır.

Duru:Söylerim söylerim merak etme şey siz ordan eve geçmeyin isterseniz bize gelin bir yemek fln yeriz hem Çağrı ile Hazal konuşmuş olur.

Sinan:Olur olur çok iyi olur o zaman akşam görüşürüz ben kapatıyorum şimdi.

Duru: Tamam görüşürüzz.

Duru:Balım akşam 4lü date ayarladım.

Duydummm çok teşekkür ederimm iyiki varsınn.

Duru:Ne demek hazalcım neyse gel biz eve gidelim akşam için hazırlık fln yaparız.

Tamam hadi gidelim.

Yol boyunca ne yemek yapsak onu konuştuk. Sonra hazır mantı alıp yapmak aklımıza geldi.

Duru:Bunu nasıl yapıcaz bu baya sert gibi.

Liseliler🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin